Intrebari pentru Autoritatea Rutiera Romana !!!

Colaborari diverse

Re: Intrebari pentru Autoritatea Rutiera Romana !!!

Mesajde screku » 06 Sep 2012, 22:20

Buna seara,
ma puteti indruma, va rog, catre o institutie care sa detina si sa poata elibera  o baza de date cu  toate strazile din Romania si restrictiile de tonaj pe acele strazi (iinclusiv cele din orase).
Multumesc!
screku
Nou venit

Avatar utilizator
 
Mesaje: 1
Membru din: 06 Sep 2012, 22:14

Advertisement

Re: Intrebari pentru Autoritatea Rutiera Romana !!!

Mesajde jaga_mb2009 » 11 Noi 2012, 14:48

Buna ziua. Am o nelamurie, eu am permis eliberat de statul Italian cu categoriile A, B, C dar nu am atestatele s-au CQC cum ii spun Italieni. In Romania eu nu sunt inregistrat in nici o parte ca detiantor de permis auto pt ca scoala de sofer iam facut-o in Italia. Intrebare este: Pot face atestatele in Romania cu permis Italia? S-au daca trebuie sa convertesc permisul Italian cu cel Romanesc, vreau sa stiu: ce acte imi trebuie, timp si bani. Multumesc anticipat :) !!!!
jaga_mb2009
Nou venit

Avatar utilizator
 
Mesaje: 1
Membru din: 11 Noi 2012, 14:24
Localitate: Romania

Re: Intrebari pentru Autoritatea Rutiera Romana !!!

Mesajde mustatia constantin » 01 Dec 2012, 20:30

D-lor,am dat examen pe 3 nov.,mi s-a zis ca peste 21 de zile pot sa merg sa-mi ridic atestatul ADR,in 3 dec se face 1 luna si nu mai ajung atestatele la Deva,imi spuneti si mie cind pot sa merg,ma-m saturat sa tot sun sa-mi zica ca nu au venit!!!!!
mustatia constantin
Incepator

Avatar utilizator
 
Mesaje: 12
Membru din: 08 Noi 2012, 19:15
Localitate: brad-hunedoara

Re: Intrebari pentru Autoritatea Rutiera Romana !!!

Mesajde vida clara » 27 Dec 2012, 15:19

Stimati soferi profesionisti (lucratori mobili).
Ne mentinem singuri intr-o confuzie din care altii nu doar ca nu ne scot ci ne si ajuta sa ne mentinem.
Luam exemplu doua baruri asezate pe o aceeasi strada.
Un bar este "autonom" (sau "independent" sau SNP - societate in nume personal adica angajatorul se are angajat doar pe el insusi)
iar celalalt est un "restaurant" ( angajatorul are si alti angajati in afara lui insusi)
Orarul de functionare este de la 10 (sa zicem) pana la 22.
Daca nu respecta orarul cine este respectat in cazul "barului" ? Dar in cazul restaurantului?
Amendeaza reprezentantii puterii Statului ospatarii pentru ca nu respecta orarul de lucru sau patronul.
Fiecare dintre noi suntem mai intai "persoana" si abia mai apoi "muncitor".
Respectandu-mi dreptul de persoana, Statul trebuie sa se ocupe sa-mi asigure (sa se asigure ca-mi este respectat)
"timpul personal", cel in care nu am de ce sa nu fiu prezent in partea de linie a Dreptului civil (unde fiecare din noi are de
indeplinit obligatii, responsabilitati, dar si drepturi).
Daca se asigura ca 14 ore din cele 24 ale zilei naturale sunt "afara din jocul numit "campil muncii" cum pot eu juca dincolo de fluierul arbitrului?
Nu exista motivatie juridica justa pentru teatrul care ni se monteaza. Amenzile pentru timpul de lucru trebuiesc date angajatorului iar
puncte el trebuie sa fie cel ce trebui sa-si piarda pentru asta.
Nu e logic ca deodata cu toate prevederile in care angajatul are doar drept sa execute ordinele sa i se ceara sa faca el planificarea unei
rute din care poate cunoaste cel mult "traiectul" si nu tot ce se relationeaza cu acel transport.
Marfa e vanduta, banii sunt luati de angajator ca sa se ajunga la o ora predeterminata, unii iti cer sa te opresti sa faci pauza de 9 ore
dar in acelasi timp destinatarul are drept ca daca intarzii mai mult de 3 ore sa refuze transportul.
Nu e logic ca in acelasi timp in care "Codul Muncii" (in Romania) sau "Drerecho laboral" (in Spania) specifica clar ce inseamna "zi de munca"
ce inseamna "salariu", ce inseamna "angajator", "angajat", timp de lucru, dupa ce vine si R 561/ 2006, care este subordonat (si nu
subordoneaza) Codul Muncii si spune ca "timp de lucru" inseamna tot ce este cuprins intre "start" si "finishul" unei "zi de munca" (indiferent
daca angajatorul iti da sau nu ceva de lucru) sa se vina apoi cu ideea ca doi soferi sa poata fi legati cu catuse intre ei si sa lucreze ... nu
"impreuna 9 ore (maxim 10) ci de fiecare cate 9.
In tandem oricat sucesc smecherii legea fiecare dintre cei doi angajati lucreaza pentru angajator cate 21 de ore.
"Angajatul" este o "persoana" care interpreteaza un "rol" (personaj). Societatea face abstractie de el ca persoana si ataca pe "personaj".
"Personajul" nu se poate apara in fata Societatii pentru ca Societatea nu are treaba (cand e "de luat") cu "personajul" ci cu "persoana".
"Personajul" are treaba cu "angajatorul" dar acesta stiind cum ii trateaza acestui "personaj" Societatea "persoana" ii da cu flit.
In tot "jongleul" asta , persoana care incheie un contract de munca in domeniul Transport devine o simpla mingiuta in miinile unui
indemanatic jongleur (vezi "malabarism").
S-au format toti (s-au pliat) pe acest sistem si .. fie el cine ar fi de ce ar merge la vanatoare de mistreti si nu la iepuri?
Depinde de noi, cetateni indiferent daca suntem inauntrul sau afara "terenului asta de joc" (cei care sunt "in teren", ca place sau ca nu
place sunt ... "jucatori". Doar cand cineva este "out" inceteaza a fi (sau "nu incepe a fi") "jucator" (obrero europeo de transporte) 
vida clara
Incepator

Avatar utilizator
 
Mesaje: 39
Membru din: 29 Iul 2010, 16:33
Localitate: toledo

Re: Intrebari pentru Autoritatea Rutiera Romana !!!

Mesajde vida clara » 28 Dec 2012, 15:22

Pentru ca o persoana sa poata fi considerata "lucrator mobil" (si sa intre sub incidenta Regulamentului CE 561/2006) trebuie sa
reuneasca din start doua conditii: "permis de conducere C (D)" + "contract individual de munca" cu o "intreprindere de transport".
Intrebare pentru ARR:
1) Intra Regulamentul CE 561/2006 in subordonarea Codului Muncii?
2) Intra Codul Muncii in subordonarea Regulamentului CE 561/2006? 
3) Codul Muncii si Regulamentul CE 561/2006 sunt normative independente, paralele intre ele.
    (obrero europeo de transporte)
vida clara
Incepator

Avatar utilizator
 
Mesaje: 39
Membru din: 29 Iul 2010, 16:33
Localitate: toledo

Re: Intrebari pentru Autoritatea Rutiera Romana !!!

Mesajde gospodarul » 07 Ian 2013, 13:40

am si eu o intrebare daca este cineva e in masura sa imi raspunda? daca  soferul conduce o masina cu diagrama  la un control este obligat sa arate si cardul daca este posesor de card?
specific soferul conduce  o masina cu diagrama
multumesc!
Ultima oară modificat de gospodarul pe 07 Ian 2013, 17:24, modificat 1 dată în total.
gospodarul
Nou venit

Avatar utilizator
 
Mesaje: 1
Membru din: 07 Ian 2013, 13:22
Localitate: sebis

Re: Intrebari pentru Autoritatea Rutiera Romana !!!

Mesajde florin gilau » 07 Ian 2013, 17:58

BUNA ZIUA,va rog sa-mi spuneti de ce pentru CPI trebuie dat si proba practica?pe linga faptul ca avem mai mult de invatat dam si proba practica,dar sa spunem ca e cerinta din partea dumneavoastra cu toate ca nu-i vad rostuldar treca mearga,dar de ce ne tineti cu proba practica 1 luna?apoi eliberarea actelor inca 15 zile lucratoare si sau mai dus 2 luni,nu vreau sa fiu rautacios dar nu vi  se pare ca e mult prea mare diferenta fata de CPT.eu am pierdut luna asta pe 18 contractul de munca din cauza prelungiri probei practice.multumesc
florin gilau
Banned

Avatar utilizator
 
Mesaje: 40
Membru din: 14 Dec 2012, 15:53
Localitate: GILAU
Locul de munca: somer

Re: Intrebari pentru Autoritatea Rutiera Romana !!!

Mesajde Spetsnaz » 14 Feb 2013, 06:41

Haide-ti sa facem ceva in legatura cu cardul tahograf si seria permisului de conducere. Daca nu coincid trebe sa schimbi cardul si iar 239 de ron, de ce nu pune-ti voi CNP soferului pe cardul tahograf si de ce se schimba seria cand schimbi permisul?
Spetsnaz
Incepator

Avatar utilizator
 
Mesaje: 51
Membru din: 16 Dec 2012, 13:32
Localitate: Brasov

Re: Intrebari pentru Autoritatea Rutiera Romana !!!

Mesajde damoncarter » 18 Feb 2013, 18:19

Buna ziua!As dori sa va prezint si eu o problema.Urmeaza sa ma angajez la o firma de constructii si voi lucra pe doua camioane:un camion cu tahograf digital si un camion cu diagrama.Daca trebuie sa lucrez cu amandoua in aceeasi zi,cum sa procedez ca sa fie totul in regula din punct de vedere legal?Va multumesc anticipat!
damoncarter
Incepator

Avatar utilizator
 
Mesaje: 19
Membru din: 14 Noi 2009, 11:27
Localitate: onesti

Re: Intrebari pentru Autoritatea Rutiera Romana !!!

Mesajde Spetsnaz » 19 Feb 2013, 09:48

damoncarter scrie:Buna ziua!As dori sa va prezint si eu o problema.Urmeaza sa ma angajez la o firma de constructii si voi lucra pe doua camioane:un camion cu tahograf digital si un camion cu diagrama.Daca trebuie sa lucrez cu amandoua in aceeasi zi,cum sa procedez ca sa fie totul in regula din punct de vedere legal?Va multumesc anticipat!


O sa mergi cu cardul tahograf cand te urci pe ala cu tahograf digital si diagrama o folosesti la cel cu diagrama, discuti cu patronul daca pastrezi diagramele sau nu pe 28 de zile pentru ca politia nu isi da seama ca tu lucrezi pe 2 camioane cand te prinde la control.
Spetsnaz
Incepator

Avatar utilizator
 
Mesaje: 51
Membru din: 16 Dec 2012, 13:32
Localitate: Brasov

Re: Intrebari pentru Autoritatea Rutiera Romana !!!

Mesajde Spetsnaz » 19 Feb 2013, 09:50

florin gilau scrie:BUNA ZIUA,va rog sa-mi spuneti de ce pentru CPI trebuie dat si proba practica?pe linga faptul ca avem mai mult de invatat dam si proba practica,dar sa spunem ca e cerinta din partea dumneavoastra cu toate ca nu-i vad rostuldar treca mearga,dar de ce ne tineti cu proba practica 1 luna?apoi eliberarea actelor inca 15 zile lucratoare si sau mai dus 2 luni,nu vreau sa fiu rautacios dar nu vi  se pare ca e mult prea mare diferenta fata de CPT.eu am pierdut luna asta pe 18 contractul de munca din cauza prelungiri probei practice.multumesc


E frustrant dar din cate am auzit s-a introdus o noua lege ca sa se faca actele la sediul unde depui dosarul pentru card si atestat, daca nu atunci ar trebui sa mergem cu totii la Bucuresti sa le facem capul talmes balmes dar sa scada si pretul cardului tahograf deoarece e prea scump.
Spetsnaz
Incepator

Avatar utilizator
 
Mesaje: 51
Membru din: 16 Dec 2012, 13:32
Localitate: Brasov

Re: Intrebari pentru Autoritatea Rutiera Romana !!!

Mesajde Spetsnaz » 19 Feb 2013, 09:52

gospodarul scrie:am si eu o intrebare daca este cineva e in masura sa imi raspunda? daca  soferul conduce o masina cu diagrama  la un control este obligat sa arate si cardul daca este posesor de card?
specific soferul conduce  o masina cu diagrama
multumesc!


Doar diagrama pentru ca in camion nu exista aparat tahograf digital. Doar daca te intreaba daca ai card tahograf il arati la cererea acestuia.
Spetsnaz
Incepator

Avatar utilizator
 
Mesaje: 51
Membru din: 16 Dec 2012, 13:32
Localitate: Brasov

Re: Intrebari pentru Autoritatea Rutiera Romana !!!

Mesajde Spetsnaz » 19 Feb 2013, 09:55

vida clara scrie:Stimati soferi profesionisti (lucratori mobili).
Ne mentinem singuri intr-o confuzie din care altii nu doar ca nu ne scot ci ne si ajuta sa ne mentinem.
Luam exemplu doua baruri asezate pe o aceeasi strada.
Un bar este "autonom" (sau "independent" sau SNP - societate in nume personal adica angajatorul se are angajat doar pe el insusi)
iar celalalt est un "restaurant" ( angajatorul are si alti angajati in afara lui insusi)
Orarul de functionare este de la 10 (sa zicem) pana la 22.
Daca nu respecta orarul cine este respectat in cazul "barului" ? Dar in cazul restaurantului?
Amendeaza reprezentantii puterii Statului ospatarii pentru ca nu respecta orarul de lucru sau patronul.
Fiecare dintre noi suntem mai intai "persoana" si abia mai apoi "muncitor".
Respectandu-mi dreptul de persoana, Statul trebuie sa se ocupe sa-mi asigure (sa se asigure ca-mi este respectat)
"timpul personal", cel in care nu am de ce sa nu fiu prezent in partea de linie a Dreptului civil (unde fiecare din noi are de
indeplinit obligatii, responsabilitati, dar si drepturi).
Daca se asigura ca 14 ore din cele 24 ale zilei naturale sunt "afara din jocul numit "campil muncii" cum pot eu juca dincolo de fluierul arbitrului?
Nu exista motivatie juridica justa pentru teatrul care ni se monteaza. Amenzile pentru timpul de lucru trebuiesc date angajatorului iar
puncte el trebuie sa fie cel ce trebui sa-si piarda pentru asta.
Nu e logic ca deodata cu toate prevederile in care angajatul are doar drept sa execute ordinele sa i se ceara sa faca el planificarea unei
rute din care poate cunoaste cel mult "traiectul" si nu tot ce se relationeaza cu acel transport.
Marfa e vanduta, banii sunt luati de angajator ca sa se ajunga la o ora predeterminata, unii iti cer sa te opresti sa faci pauza de 9 ore
dar in acelasi timp destinatarul are drept ca daca intarzii mai mult de 3 ore sa refuze transportul.
Nu e logic ca in acelasi timp in care "Codul Muncii" (in Romania) sau "Drerecho laboral" (in Spania) specifica clar ce inseamna "zi de munca"
ce inseamna "salariu", ce inseamna "angajator", "angajat", timp de lucru, dupa ce vine si R 561/ 2006, care este subordonat (si nu
subordoneaza) Codul Muncii si spune ca "timp de lucru" inseamna tot ce este cuprins intre "start" si "finishul" unei "zi de munca" (indiferent
daca angajatorul iti da sau nu ceva de lucru) sa se vina apoi cu ideea ca doi soferi sa poata fi legati cu catuse intre ei si sa lucreze ... nu
"impreuna 9 ore (maxim 10) ci de fiecare cate 9.
In tandem oricat sucesc smecherii legea fiecare dintre cei doi angajati lucreaza pentru angajator cate 21 de ore.
"Angajatul" este o "persoana" care interpreteaza un "rol" (personaj). Societatea face abstractie de el ca persoana si ataca pe "personaj".
"Personajul" nu se poate apara in fata Societatii pentru ca Societatea nu are treaba (cand e "de luat") cu "personajul" ci cu "persoana".
"Personajul" are treaba cu "angajatorul" dar acesta stiind cum ii trateaza acestui "personaj" Societatea "persoana" ii da cu flit.
In tot "jongleul" asta , persoana care incheie un contract de munca in domeniul Transport devine o simpla mingiuta in miinile unui
indemanatic jongleur (vezi "malabarism").
S-au format toti (s-au pliat) pe acest sistem si .. fie el cine ar fi de ce ar merge la vanatoare de mistreti si nu la iepuri?
Depinde de noi, cetateni indiferent daca suntem inauntrul sau afara "terenului asta de joc" (cei care sunt "in teren", ca place sau ca nu
place sunt ... "jucatori". Doar cand cineva este "out" inceteaza a fi (sau "nu incepe a fi") "jucator" (obrero europeo de transporte) 

Asta-i viata macar nu toti patronii romani sant idioti sa te puna ca un cal la tras caruta, in mod normal daca toti soferii ar pune piciorul in prag si ar respecta orarul de munca, incarcatura sa fie conform regulamentului si alte minuni ai vedea cum patronii s-ar cuminti dar soferii fiind speriati si neinteresati lucreaza la risc si noi santem bataia de joc a patronilor, oricum cand te vei angaja si faci perioada de odihna chiar daca te suna ii zici ca nu platesti amenda pentru nerespectarea programului si mergi legal. Chiar daca te da afara stii ca nu ai probleme cu legea dar o faci pentru binele tau.
Spetsnaz
Incepator

Avatar utilizator
 
Mesaje: 51
Membru din: 16 Dec 2012, 13:32
Localitate: Brasov

Re: Intrebari pentru Autoritatea Rutiera Romana !!!

Mesajde Spetsnaz » 19 Feb 2013, 10:03

beny-boy scrie:anul acesta mi-am luat cardul tahografic si atestatele dar spre ghinionul meu mi-am pierdut actele in germania raminndumi numai cardu tahografic intrebarea mea la dumneavostra este dece nu pot sami refac atestatele la fel ca si buletinul sau permis de conducere dece trebuie sa mai dau odata examen daca eu am platit niste taxe anul acesta la dv si am dat si examen? nustiu nu sunt intr-obaza de date la dv? eu am inteles trebuie sa platesc o taxa pentru refacerea lor dar sa mai dau o data examen pentru ce?

Nu dai nici-u examen doar platesti taxa pentru cardul de atestat sau atestate daca ai mai multe, mergi si cu dovada de la politie ca e pierdut, poza buletin alea alea si ti-l face iar.
Spetsnaz
Incepator

Avatar utilizator
 
Mesaje: 51
Membru din: 16 Dec 2012, 13:32
Localitate: Brasov

Re: Intrebari pentru Autoritatea Rutiera Romana !!!

Mesajde petreal » 19 Feb 2013, 12:53

Intrebari pe care dorim sa le adresam unui oficial ARR
Care este procedura de eliberare a atestatului ADR colete si cisterne pentru un sofer care a luat examenul in luna ianuarie 2013 ?
Atestatul se va elibera pe suport hartie (tip carton) sau plastic ( card) ?
petreal
Incepator

Avatar utilizator
 
Mesaje: 29
Membru din: 17 Ian 2013, 14:42
Localitate: focsani

AnteriorUrmătorul


  • Advertisement

Înapoi la COLABORARI

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

  • Advertisement