Salut!
Codul Muncii nu impune nici o durată minimă, nici maximă, a unui contract individual de muncă, ci doar existența unuia într-o relație de muncă între un angajator și angajat. Deci te poți angaja și pentru 2 zile, dacă vrei.
În practică însă, având în vedere și lipsa acută de șoferi, n-o să fie chiar simplu să găsești un angajator care să te ia pentru o perioadă așa scurtă, dar mă gândesc că dacă ai posibilitatea s-o faci ciclic (să lucrezi periodic la același angajator), ar putea fi o soluție care să vă împace pe amândoi. Mai există și varianta angajării permanente, printr-o agenție din afară și atunci lucrezi cât/cum vrei, pentru că ei te vor plăti strict pentru munca efectuată la clientul lor, doar că nu știu cum se împacă ieșitul din RO cu perioada de studenție...
Pe furtunul galben circulă comanda sistemului de frânare (de la autotractor la semiremorcă), iar pe cel roșu se alimentează cu aer sistemul de frânare al semiremorcii. Motivul pentru care galbenul se cuplează primul este că odată cuplat, sistemul de frânare al semiremorcii va prelua comanda frânelor de la autotractor (dacă în cabină ai frâna de parcare acționată, la fel se va întâmpla și pe semiremorcă, SAU dacă în cabină ai pedala de frână apăsată, le fel și pe semiremorcă, se va acționa frâna se serviciu). Dacă cuplezi prima dată roșul și n-ai frâna pe parcare acționată nici la autotractor nici la semiremorcă... o să te găsești pasager între cabină și vagon.
La decuplare în schimb, roșul se decuplează primul (lipsă aer = frâne blocate).
Cablurile electrice se pot cupla și decupla în orice ordine, deoarece sunt circuite electrice diferite.