-
ajutor renault midlum
scuze de intarziere a raspunsului... da se poate inchide .. multumesc de intelegere....
-
ajutor renault midlum
caz clasat... pompa revizuita...+turbina.. blocat acuator... rezolvare: pompa dusa la ploiesti ..fancurier..facuta cost..700lei... turbo curatat geometria variabila +acuator nou(395lei)cost total turbo800lei..la constanta..am pus si preturile. ca nu caumva alti colegi sa se sperie de costurile de reparatie...acum merge super...multumesc de ajutorul celor implicati...
-
Ajutor problema EDC, MAN 3
ZAKE ai cumva alta parere decat cea expusa spune o ...acest om are nevoie de ajutor.. pt asta e acest site.. nu de pareri...dar oricum... ai expus foarte bine punctul de vedere... daca ai argumente expunele.. daca nu...citesete si mergi mai departe... cu respect...nu lua acest mesaj ca afront...
-
Ajutor problema EDC, MAN 3
unu din injectoare da mult pe retur, sau senzor rampa,sau pompa de joasa.dar cu siguranta este unul din injectoare..pierde presiune pe retur... cand depasesti 1500 de ture .. cere motorina.. dar nu ramane presiunea care trebuie deoarece unu scapa pe retur...verificare.. furtunase la fiecare injector si pahare din plastic la fiecare furtunas..la relanti.. injectoarele nu trebuie sa dea pe retur... vezi care e stricat cel care incarca foarte repede paharul cu motorina... EDC electronic diesel control.....iti opreste motorul pentru a proteja motorul... cand un injector nu mai da maotorina pistonul poate merge in gol fara motorina actionat de celelalte functionale... rezultat.. balans incorect asupra arborelui...asa ca opreste motorulpentru al proteja... daca unii din colegi au alta parere... sa spuna...
-
ajutor renault midlum
e posibil de la acea tija sa nu dea drumu la aer sa se alimenteze cu motorina mai multa decat ii trebuie si sa se inece motorul cand o accelerez brusc? sa fi motivul aceea tija?? vreau sa spun ca e ruginita complect cu tot cu vacum ca si cum a stat in apa vreo 10 ani.. am incercat sa o deblochez cu mana .. zici ca e sudata acolo...trebuie dat turbina completa jos si dusa la reconditionat.. sau doar tija si vacumul... ca am vazut ca se tine vacumul in 2 suruburi si tica are o siguranta de o clapeta care e in turbina...ma multumesc de ajutorul acordat..
-
ajutor renault midlum
stie cineva daca e normal ca tija de la turbo care se duce in acel vacum pentru turbo cu geometrie variabila este blocata...este ruginita complet inclusiv vacumul... si cand accelerez nu se misca de loc....poate fi cauza cand accelerez brusc sa intrerupa(turatia) si sa scoata fum alb..cenusiu....daca o accelerez incet nu intrerupe dar scoate un fum alb cenusiu....?
-
ajutor renault midlum
referitor la clipul care l ai pus... noi nu avem injectoare delphi... ci injectoare bosch .. care echipeaza motoarele volvo..de pe modele dupa 2006...
-
ajutor renault midlum
0747368323 numarul de tel a persoanei care chiar a desfacut motorul pt aceeasi problema ca a ta...e din curtea de arges...puteti spune ca aveti numarul de la baiatul din ct cu midlumul care i am dat nr sa isi comande piesele..
-
ajutor renault midlum
la el la fel scotea fum pina se incalzea putin.... si a fost pistonul... la mine e invers... nu face nimik pina la 60grade..dupaia doar daca o acelerez intrerupe ca si cum nu se alimenteaza(dar la calc imi arata 25-27 consum) la a ta cat arata la calculator ca consuma?...eu inca nu i am dat de cap...
-
ajutor renault midlum
aceiasi problema o are un alt coleg ... care l am gasit pe dezmembrari.ro care a cumparat senzor de rampa si senzor turbina..(care sau dovedit a fi bune... acum le vinde) are acolo..un midlum cu duba taiata pt apicultura...ia nr si sunal... a inceput cu injectorul.. dar acum a desfacut motorul si un piston avea valuri...de la injector a ramas pe deschis si a topit pistonul...acum schimba tot in motor .. am discutat cu el...ia nr de acolo si vb cu el e foarte de treaba...
-
ajutor renault midlum
o adresa sa u un numar de tel daca poti te rog...de la motek.. si daca sti si o firma serioasa care poate sa imi verifice chiuloasa.. pt fisuri? vizibil nu are.. dar am aflat ca sunt aparate care observa fisuri care nu se vad la ochiu liber..
-
ajutor renault midlum
nu... a verificat o mecanicul spunand ca e buna ca nu are scurgeri si totul e in regula...asa spunea el...
-
ajutor renault midlum
Domnule andreidac multumesc de atentia acordata acestui subiect. O sa controlez turbina deoarece nu suiera de loc ... cineva mi a spus ca poate fi blocata geometria variabila si nu da destul aer.. deaceea miroase a motorina nearsa..dupa aceea voi verifica pompa(se aude in ea un ticait ca de electrovalva dupa ce il opresc zogomotul imitand un pinion de la semicursiera) si in final voi verifica chiuloasa(daca era crapata trebuia neaparat sa am motorina sau apa in ulei?? )exista vreo solitie de verificare daca este crapata fara a o da jos/?
-
ajutor renault midlum
catre MARIO BANDIT .. multumesc de atentia acordata..referitor la raspunsurile dumneavoastra .. vreau sa va spun ca motorule refacut de la zero... linie cuzineti.camasi noi pistoane noi segmenti noi...injectoarele facute la reprezentanta plus reverificare la o alta firma de reparat injectoare.. totul in parametri....de ce da fum sau abur pe furtunul de sub motor? mentionez ca motorul sa stricat deoarece a intrat apa in admisie din cauza filtrului... a inceput sa bata si sa bage apa in baie... pe acel furtun curgea apa (picura)pe linga vapori...rezultatul... linia refacuta camasi schimbate (una deja avea crapaturi) totul nou.. motorul are 100km facuti... atat.. si nu ii dau de cap...
-
ajutor renault midlum
multumesc am rezolvat cu pornirea grea porneste sfert.. am dat senzorul de rampa jos si l am spalat cu spray de discuri de frana... si acum nu mai am probleme cu pornirea... ci doar ca la relanti scoate fum +sub masina e un furtun pe care da si pe el un fel de fum alb sau abur .. nu imi dau sema ce este.. daca o accelerez cand e rece apa sub 40 de grade.. scoate fum negru amestecat cu albastru..si miroase a motorina nearsa.. dca depaseste 60 de grade .. daca accelerez nu mai ma inteleg cu ea.. intrerupe si merge in 3..cu fum doar albastru alb...simtoma cand accelerez este ca si cum tu o accelerezi dar nu ii vine motorina..sau prea mult aer de o ineaca... faza este ca turbina nu se aude de loc...mai am un man 8163 si daca il accelerez shuiera turbina de o ia dracii si se lasa cabina intr o parte de forta ce are.. motorul de pe renault e un motor in 4 pistoane commonrail...(cel care face probleme)
gogobrro
Members
-
Înregistrat
-
Ultima Vizită