Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

macelaruegz

Members
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre macelaruegz

  • Dată Naștere 01.08.1983

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Bucuresti

macelaruegz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Prima saptamana in comunitate Rare
  • O lună in comunitate Rare
  • Un an în comunitate Rare

Recent Badges

0

Reputație Comunitate

  1. Am terminat școala și toate examenele. Am luat permisul. Am fost mulțumit de școală. S-au făcut toate ședințele. Doar că ședința era de 45-90 de minute. În rest totul a fost ok. Urmează atestatele.
  2. Vă salut. Colegu "evil" orele nu știu dacă sunt obligatorii neoficial, dar îți recomand să le frecventezi; îți rămân informațiile în cap mai ușor. La categoria B sunt 5 ședințe de 2 ore fiecare. Eu fiind la categoria C, fac în fiecare săptămână o ședință de mecanică teoretică și fac 16 ore de practică și mai pot rămâne să asist încă o oră cum conduce alt coleg de fiecare dată. La prima oră de pratică, am asistat mai întâi și pe urmă am trecut eu la volan, mi-a explicat comenzile camionului, mi-a dat sfaturi, mi-a explicat și despre tahograf și îmi răspunde la orice întrebare. Am făcut două ședințe până acum. În afară de unele diferențe la comenzi, în special la frânare unde frânele sunt pe aer și trebuie să frânezi din timp și să anticipezi ce trebuie să faci și în afară de gabarit că ești mare cât o bandă și trebuie să ai altă poziție și atitudine pe drum, se conduce foarte ușor un camion. Până acum sunt mulțumit de alegerea făcută.
  3. Încep prin a corecta ceea ce am scris în prima postare referitor la numărul de ore de practică, astfel dându-i un răspuns și colegului care spunea că plătesc întreg și fac jumătate din orele de condus (se pare că le fac pe toate 16 + 16 de observare). M-au programat la 16 ore de practică în traseu, câte una pe zi, iar a doua oră voi asista la cum conduce un coleg. Mâine am prima ședință de traseu și vă spun cum a ieșit. Încercând să-i răspund colegului de mai sus, țin să-i spun că prețurile de pe site-ul Biditrans nu mai sunt de actualitate, sunt mult mai mici. Colegu, dă un telefon la Biditrans să afli cât costă doar D-ul. Înainte să mă înscriu la Biditrans (din proprie inițiativă) am stat de vorbă cu un fost instructor la toate categoriile, vecin de-al mamei mele, și mi-a spus că nici un instructor nu face toate orele de practică. Acesta a fost un motiv pentru care am ales Biditrans, pe principiul că nu se laudă ca alții cu multe ore de condus, și pentru prețurile rezonabile. Am fost programat, cum ziceam mai sus la 16 ore de condus, deci tind să cred că sunt reale. În materie de cursuri teoretice nu te ambala să te arunci unde se fac mai multe. La Biditrans sunt 5 ședințe de 2 ore pentru legislație (să-ți reîmprospătezi memoria - crede-mă că trebuie să faci asta) și încă 3 ședințe de mecanică. Altceva nici n-ai ce să înveți. Biditrans comercializează o broșură cu tot ce trebuie să știi la toate categoriile foarte compact realizată și care facilitează extraordinar procesul de asimilare de informații. Eu sunt foarte mulțumit până acum de această școală. Dacă mai vrei o sugestie, dintre toate școlile unde am căutat să mă înscriu singura care mi s-a mai părut ok este Andy Automixt, undeva pe bld. Basarabia. Sună și acolo. Baftă și ține-ne la curent cu ce demersuri iei.
  4. Pana la urma m-am inscris la Biditrans. In afara de costurile mentionate mai sus din care am dat un avans, am mai platit 60 de lei taxa de inscriere (formulare si poze), taxa care nu a fost mentionata in discutia telefonica avuta initial cu secretara si 93 lei 2 manuale (o brosura cu informatiile necesare din legislatie foarte sintetizata si o culegere de teste). Voi incepe practica pe camion dupa 2 saptamani de instruire teoretica (1 curs de mecanica pe saptamana si pentru cine doreste 3 cursuri de legislatie pentru recapitulare). La traseu se fac 16 ore pentru C in sistemul de 2 ore pe sedinta din care 1 conduc eu si 1 conduce un coleg pentru a observa mai bine observatiile profesorului si greselile ce se fac. Banuiesc ca e un sistem eficient, dar rezulta 8 ore de condus efectiv. La categoria CE am inteles ca sunt 4 ore de practica. Cam atat pana acum.
  5. Va salut. Incerc sa ma informez de cateva zile in legatura cu scolile de soferi din Bucuresti pentru categoriile de profesionisti. Eu vreau sa studiez pentru C, CE si D. In afara de informatiile culese direct de la scolile de soferi nu am gasit mare lucru pe internet despre unde e recomandat sa te inscrii, cum sunt instructorii, ce costuri ascunse, adica ceva recenzii pertinente din partea soferilor profesionisti care s-au scolit in Bucuresti. Eu am sa va tin la curent cu parcursul demersului meu propriu, dar as aprecia daca se ofera cineva sa dea niste sfaturi, niste informatii reale, niste recenzii. Iata ce am aflat eu: dupa ce am studiat atent ofertele, cel mai ok mi se par cei de la Biditrans de pe soseaua Alexandriei care au cel mai mic pret: CCE-1800 lei, D-1000 lei, 200 lei/examen traseu, adica 600 pentru cele 3 categorii, in total 3400. O a doua varianta este o scoala mica de pe bld. Basarabia si anume Andy Automixt unde au o oferta de 3100 lei pentru C, CE, D si 250 lei/examinare traseu, total 3850. Alte taxe ar fi cazierul judiciar 17 lei si taxa de examinare sala 64 lei/categorie catre stat. Daca a avut cineva contact cu cele 2 scoli va rog indrazniti cu un comentariu aici. Daca aveti idee si ce alte taxe mai apar pe parcurs, la fel. Eu vreau sa iau aceste categorii pentru a-mi cauta de munca in UK la anul. Daca are cineva idee sau a urmat acelasi parcurs va rog lasati un comentariu. Ce stiu este ca la inceput trebuie sa lucrezi cu agentiile din UK, sa schimbi permisul dupa o perioada si ca atestatele de la noi ar fi valabile acolo. In rest, astept parerile voastre si haideti sa creeam aici un mic ghid pentru incepatori pornind cu scoala de soferi. Va multumesc anticipat.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.