Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

cezzar

Members
  • Număr conținut

    20
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre cezzar

  • Dată Naștere 04.11.1982

Profile Information

  • Locatia:
    botosani, romania// bruxelles, belgium

cezzar's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. cezzar

    Iveco Stralis

    nu am comparat nimic am spus doar ca nu numai stralisul e tigaie. toate sunt depinde doar de cum sunt intretinute. daca le dai ce le trebuie atunci cand le trebuie ai masini bune, indiferent de marca
  2. ai pus punctul pe I
  3. tachet are dreptate. dupa 24 obligatoriu 45.
  4. cezzar

    Timp de lucru!!! Sondaj!

    nu programul de lucru trebuie schimbat, ci modul de salarizare. desi, daca imi aduc bine aminte, in carticica aia de la ARR scrie ca soferii trebuie platiti la zi, fara nici un fel de bonus sau ceva asemanator care sa fie acordat pentru km parcursi. legea aia a fost adoptata pentru ca noi sa ne putem face pauzele, fara sa avem vreun motiv de a le incalca... daca esti platit la km te gandesti cum sa faci ca sa mergi cat mai mult...nu? daca patronii nostri ar tine cont de acest aspect si ne-ar face salarii fixe, ar fi mult mai putini soferi care sa mearga pe drum tinandu-se de volan, ci tinand volanul in mana. eu personal nu sunt de acord cu marirea numarului de ore de condus . sarbatori fericite!
  5. cezzar

    toll collect DE

    nu este la orice peco. alea de pe autstrazi,da, alea au toate. dar cand iesi pe nationale e mai naspa. acolo sunt mai putine. in general doar un peco are TC, vorbind de localitatile mai mici. la orasele mari gasesti mai usor.
  6. cezzar

    O intrebare legata de TC pe DE

    salutari! am lucrat aproape 2 ani pe D fara TC automat si pot sa spun ca m-am lovit de cateva ori de problema asta. nu gasesti terminal TC in zona in care esti. nu este nici o problema daca treci prin porti fara TC, ATAT TIMP CAT NU TE GASESTE BAG-ul. Dar cand ajungi la un terminal trebuie sa-ti iei tichetul cu punct de intrare in autoband exact locul pe unde ai intrat sau cel putin o intrare inainte de poarta de control. dupa ce iti iei tichetul si ajunge la ei in baza de date ca ai platit autoband nu mai are nimeni treaba cu tine. desigur, din punct de vedere legal, daca nu ai tichet TC, nu ai voie nici macar pe banda de accelerare de la intrarea in autoband. Sarbatori Fericite tuturor!
  7. cezzar

    Iveco Stralis

    frateee era vb de acelasi hp, la aceeasi incarcatura. si daca e sa o dam asa... ind cate stiu eu, nu este motor mai mare decat asta de 700 de la volvo, si nici alta marca nu are caii astia pe sub vreo cabina. mai il lasi deoparte... eu am lucrat pe stralis vreo 2 ani jumate, si nu doar pe unul singur. dar pot sa spun atat: stralis euro 3 480 cai cu 24 de tone pe ea, pe dealurile de la Nice, Franta, nu scadeam mai jos de 7 pe mare. cay despre restul, acu am un tga in care bate vantul o seara placuta tuturor
  8. ghinion ;D
  9. pai nu se poate altfel colegule, astia suntem noi. niste curve. ne facem de kk pentru cativa centi... vreti sa va dau si exemple? si daca vedem un coleg la nevoie, ne facem ca nu mai stim sa vb romaneste, nu suntem romani. ce sa zic... sa ne fie rusine! nu pentru ca suntem romani. pentru ca nu avem grija de copacul din ochiul nostru si ne uitam dupa scobitoarea din ochiul colegului de alaturi. rusine!
  10. atunci dam la ciocane
  11. colegule baga-ti mintile in pantaloni! in primul rand, la foaie de concediu iti trebuie 9 ore de pauza pe diagrama inainte sa incepi programul. asta a picat. cu diagramele pe geam, nu mai poti minti pe nimeni ca ti le-a papat catelu, sau ca ti le-a luat sorin ovidiu vantu cand ai deschis geamul. o sa dai peste niste baieti naspa care o sa te premieze ca faci avere la firma. si seful tau n-o sa-ti plateasca amenda, de asta sa fii sigur! asa ca...
  12. chiar daca cel care ti-a explicat treaba asta are exp in spate, nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar nu a citit bine carticica aia mica...cred ca stii despre care carticica vorbesc, sau poate chiar deloc. nu spune nicaieri ca nu ai voie sa faci pauzele de 9 ore in zile consecutive, nici despre cele 10 ore de condus nu scrie asa ceva. intr-adevar, daca te uiti la exemplul dat in cartea aia, pauzele de 9 ore nu sunt puse in zile consecutive, la fel si cu cele 10 ore de condus. dar ala e doar un exemplu. GONGY, programul este efectuat corect, doar 3 pauze de 9 ore, 2 zile cate 10 ore de condus, nu ai sarit din cele 90 de ore la 2 saptamani si faci si pauza de 45 in fiecare saptamana. parerea mea e ca este legal.
  13. cardul se descarca la 28 de zile, oriunde gasesti un cititor de carduri. ala care iti descarca cardul trimite la firma un mail cu datele descarcate. in plus, si tahograful masinii se descarca la maxim 3 luni!!!!
  14. in primul rand, pauza de 24 pe care o faci in timpul saptamanii nu se ia in considerare ca 24. de ce: pentru a fi luata in considerare ca 24, trebuie sa fie precedata de o pauza de 9 ore!!! acea pauza te ajuta doar la orele de lucru saptamanale (90 de ore de condus in 2 saptamani). in legatura cu programul de 15 ore, merge si fara alea 3 din timpul programului, ca oricum faci 11 ore de pauza dupa, doar ca nu te mai incadrezi in 24. deci daca ar fi sa te lasi la mana celor de la ARR... e naspa, cred
  15. lasa cardul in aparat, il scoti doar daca lasi masina la service sau altcuiva. nu te doare capul de schimbat diagrane si alte chestii de genu. tu tine-te de program si atat.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.