Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

manyx86

Members
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Information

  • Locatia:
    italia

manyx86's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Acum sa va zic programul meu:Plec la 23,30 de la garaj merg 45 de min ajung la depozit ,astept sa ne dea drumul inauntru circa 45min- 1 ora bag masina la rampa pentru descarcat ambalajul gol (circa 10minute)bag masina la alta rampa pentru incarcat de la 30min pana la 1 ora...dupa care plec,ajung la primul punt de descarcare in 50 min 1 ora, descarc minim 30 de minute dupa care plec spre a doua descarcare la care ajung in 15 minute si descarc minim 20 de minute,dupa care plec la incarcat iar spre depozit unde ajung in 1 ora,acum nu mai astept ci in carc in maxim 40 min si plec iar spre primul punc de descarcare unde ajung in 1 ora,descarc in 20 minute si ma duc la a2a descarcare(5min de mers) unde astept 15 min sa deschida sau nu astept de loc ,depinde,,...intru ,descarc 20 de minute dupa care plec la urmatorea descarcare (10 min de mers)stau la descarcat si aici 20 minute dupa care plec spre ultimul punct de descarcare (10 min de mers)descarc in maxim 10 minute si plec spre garaj in jur de 45 min-1 ora depinde de trafic ajung la in jur de ora 9 dimineata.DECI plec la 23,30 si ajung inapoi la 9-9,30.acum nu stiu pe ce trebuie sa tin selectorul de la tahograf pe ciocanele mereu sau pe patrat mereu,ca el oricum inregistraeaza timpi in care conduci.si va rog sa imi spuneti deaca respect pauza si daca nu cum sa fac ....de sambata de la 09,oo sunty liber pana duminica seara la 23,00.va multumesc anticipat pentru rabdare....
  2. salutare,in sfarsit dupa indelungi cautari am reusit sa ma angajez in Roma si eu pe un eurocargo 120e28,fac curse locale.fiind la inceput in aceasta meserie am niste nedumeriri cu diagramele,tahograf si timpi de condus odihna.pentru inceput tahograful e analogic vdo,eu primul lucru care nu il inteleg este chestia cu timpul disponibil(tempo di impegno)care e de 3 ore,nu?adica eu daca plec cu camionul la ora 00 pot sa ma intorc la garaj la ora 12 respectiv 13 de 2 ori pe saptamana?cum se calculeaza acest timp daca de ex eu merg 1 ora dupa care astept jumatate de ora la incarat,aceasta jumatate cum o calculeaza efectiv ei?ca timp disponibil? acest tip de tahograf care il am are urmatoarele semne ;ciocacanele patratel si pat,'soferul care mi-a aratat vreo ruta,cum se aseaza marfa si punctele unde trebuie sa o las mi-a zis sa il las mereu pe patratel,ceea ce nu mi se pare corect dar asa fac toti pe la firma asta... Acum sa va zic programul meu:Plec la 23,30 de la garaj merg 45 de min ajung la depozit ,astept sa ne dea drumul inauntru circa 45min- 1 ora bag masina la rampa pentru descarcat ambalajul gol (circa 10minute)bag masina la alta rampa pentru incarcat de la 30min pana la 1 ora...dupa care plec,ajung la primul punt de descarcare in 50 min 1 ora, descarc minim 30 de minute dupa care plec spre a doua descarcare la care ajung in 15 minute si descarc minim 20 de minute,dupa care plec la incarcat iar spre depozit unde ajung in 1 ora,acum nu mai astept ci in carc in maxim 40 min si plec iar spre primul punc de descarcare unde ajung in 1 ora,descarc in 20 minute si ma duc la a2a descarcare(5min de mers) unde astept 15 min sa deschida sau nu astept de loc ,depinde,,...intru ,descarc 20 de minute dupa care plec la urmatorea descarcare (10 min de mers)stau la descarcat si aici 20 minute dupa care plec spre ultimul punct de descarcare (10 min de mers)descarc in maxim 10 minute si plec spre garaj in jur de 45 min-1 ora depinde de trafic ajung la in jur de ora 9 dimineata.DECI plec la 23,30 si ajung inapoi la 9-9,30.acum nu stiu pe ce trebuie sa tin selectorul de la tahograf pe ciocanele mereu sau pe patrat mereu,ca el oricum inregistraeaza timpi in care conduci.si va rog sa imi spuneti deaca respect pauza si daca nu cum sa fac ....de sambata de la 09,oo sunty liber pana duminica seara la 23,00.va multumesc anticipat pentru rabdare....
  3. as da daca as avea cui....dar nush pe nimeni,sincer nu imi e de examen ca stiu ca-l iau fara probleme ,e doar chestia ca tre sa bat drumurile pana in ro
  4. salutari am o problema cel putin ciudata,am permis BCDE,si atestatele marfa persoane si agabaritice tip carton din 27/08/2008,categoria c din 2004 si categoria D din27/08/2008.am venit in italia am schimbat permisul in cel italian ca nu mi-l recunosteau aici(era din ala tip vechi)si am luat cqc de marfa(atestatul lor de marfa)din cauza ca aveam C-ul mai vechi de 2009.acum am gasit de lucu pe autocar si imi trebuie atestat persoane de-al lor,pentru asta tre sa platesc 1200 euri plus curs si examen,am fost la motorizzazione(arr lor)si am intrebat daca pot converti atestatul de pers cel tip carton care il am valabil pana in 2013 si mi-au spus ca nu se poate in schimb pot sa mil converteasca pe cel tip card care a iesit la noi.intrebarea e daca pot obtine schimbarea celui din carton in cel tip de plastic fara sa dau examen la noi.si daca tre sa dau examen ce lege imi impune asta...si daca tre sa dau examen in tara daca merge cu permisul italian.imi e foarte greu sa ma duc in ro pentru asta,daca merge inlocuit fara examen as putea imputernici pe cineva,dati-mi o solutie,multumesc
  5. salutare, am o problema cel putin ciudata,am permis BCDE,si atestatele marfa persoane si agabaritice tip carton din 27/08/2008,categoria c din 2004 si categoria D din27/08/2008.am venit in italia am schimbat permisul in cel italian ca nu mi-l recunosteau aici(era din ala tip vechi)si am luat cqc de marfa(atestatul lor de marfa)din cauza ca aveam C-ul mai vechi de 2009.acum am gasit de lucu pe autocar si imi trebuie atesta persoane de-al lor,pentru asta tre sa platesc 1200 euri plus curs si examen,am fost la motorizzazione(arr lor)si am intrebat daca pot converti atestatul de pers cel tip carton care il am valabil pana in 2013 si mi-au spus ca nu se poate in schimb pot sa mil converteasca pe cel tip card care a iesit la noi.intrebarea e daca pot obtine schimbarea celui din carton in cel tip de plastic fara sa dau examen la noi.si daca tre sa dau examen ce lege imi impune asta...si daca tre sa dau examen in tara daca merge cu permisul italian.multumesc
  6. salutari,sunt un incepator desi am permis profesionisti de 5 ani,b,c,d,e plus CQC si CARD TOHOGRAF in italia,totul convertit aici la ei.sunt de un an jumate si nu am gasit deloc ca sofer,doar in constructii si mai mult angajatori romani care sunt niste javre imputite(scuzati limbajul).eu am rezidenta la roma unde am si posibilitate de a locui si stau acum la eraclea(venetia)la fratele meu unde sper sa gasesc ceva ca in nord merge mai bine un pic,cred....in venetia am venit de 6 luni dintre care 5 am muncit in santier ca rigipsar la un roman care ma plictisit de tot pana la urma si am plecat acum as vrea sa muncesc si eu meseria pe care o am si pe calea asta va rog daca stiti vreo ceva de vreun loc de munca numarul meu de tel e 00393279806964 sau mail manyx86@yahoo.com.am condus furgoane raba,saviem,un mitsubisi de 7 t dar cam atat..nu pot sa zic ca am experienta.azi ma duc la un interviu unde au un volvo fh12 sa vedem ce iese....va multumesc anticipat.precizez ca e o meserie care imi place si as faceo cu cel mai mare drag,vorbesc italiana fluent si engleza de ajuns sa ma descurc oriunde.salutari si sarbatori fericite
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.