Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

aduy89

Members
  • Număr conținut

    13
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

aduy89 a câștigat ziua ultima dată pe Mai 11 2015

aduy89 a avut cel mai apreciat conținut!

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

aduy89's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Reputație Comunitate

  1. Culmea, acu doua saptamani m-am intalnit cu un sofer care lucra pentru el, avea camionul si sasiul lui, si mi-a zis ca daca vreau sa ma bag in afacerea asta, pot sa gasesc contract la lkw walter, ca plateste destul de bine. Cam 1 euro/km..acu vad ca dau cel mai putin de pe piata, ma interesa sa pot sa imi fac niste calcule, deoarece momentan nu am camionul dar sa stiu daca se merita sa il cumpar si sa il bag la lkw walter. Cu respect va salut! Drumuri line.
  2. Salut. Pe site-ul lkw-walter nu este specificat niciun pret la km. Doar conditiile si avantajele unui contract cu ei. M-ar interesa sa stiu cam cat ofera lkw pe km sa vad daca e rentabil. Multumesc
  3. Dragi colegi, citesc aici si nu îmi vine sa cred ce vad. Sunt tânăr, la început, dar stiu cândva aceasta breaslă a șoferilor era cea mai tare, erau renumiți cum se ajuta intre ei, dar acum nevoia de bani si condițiile greu de acceptat aduc ceartă si frustrare intre noi. O idee îmi macină capul, ca pana ce nu o sa se alinieze toate tarile la o salarizare corecta către șoferi, oriunde o sa vedem discuții de genul acesta. Sunt "n" motive care poate sa facă un șofer sa demisioneze de la o firma, si la fel de multe motive sa facă un șofer sa muncească pe 1200-1500. Eu cred ca nu e cazul sa ne certam intre noi, si ar trebui sa ne unim la fiecare firma sa ne cerem drepturile. Doar uniti o sa avem câștig de cauza. Nu o sa poată sa renunțe la 30-40-100 de șoferi, ar fi o gaura prea mare pentru orice angajator. Probleme de genul acesta sunt la orice firma. Va salut cu respect pe toți colegii, drumuri line si fara incidente.
  4. vad ca aici se vorbeste numai de rau de jan de rijk. eu sunt din mai 2014 la ei, si nu pot sa zic ca mi-a fost rau. si daca e sa ma refer strict la bani, s-au facut bani 1750e-1960-1901-1600...etc. intradevar la inceput a fost problema cu schimbatul masinilor pe olanda, deoarece camionul nu statea deloc, ajungeai din cursa, lasai camionul si il lua alt sofer si tu mergeai la casa, dar dupa august 2014 s-au schimbat treburile. toti soferii romani sunt pe italia tocmai pentru a nu mai schimba camioanele. referitor la frigidere, inca de la interviu ni s-a spus ca masinile nu au frigidere, si cine accepta accepta. volvo-urile de 2007 mai sunt 2-3 si alea doar la soferii bulgari, la soferii romani doar dafuri euro 5 2013 minim, sunt si dafuri 2014 si chiar si dafuri euro 6. privitor la numarul de ore, niciodata nu am atins minimul de cand sunt la ei. mereu am facut peste 200 ore. si referitor la Jan de rijk, "firma mama" lucram pentru ei, chiar daca robert1968 scria sa nu confundam, plata pe card se face de catre Jan de Rijk Roosendal, chiar firma mama, dar ca orice firma au birouri in mai multe tari.
  5. deci oferta de munca de la ei suna cam asa: 7euro/ora si urmeaza: la 9h se scade 1 ora, intre 9 si 11 ore se scad 1:30h iar intre 11 si 13 ore se scad 2 ore. Plata la ora se face la toate activitatile: condus, alte activitati..
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.