vad ca aici se vorbeste numai de rau de jan de rijk. eu sunt din mai 2014 la ei, si nu pot sa zic ca mi-a fost rau. si daca e sa ma refer strict la bani, s-au facut bani 1750e-1960-1901-1600...etc. intradevar la inceput a fost problema cu schimbatul masinilor pe olanda, deoarece camionul nu statea deloc, ajungeai din cursa, lasai camionul si il lua alt sofer si tu mergeai la casa, dar dupa august 2014 s-au schimbat treburile. toti soferii romani sunt pe italia tocmai pentru a nu mai schimba camioanele.
referitor la frigidere, inca de la interviu ni s-a spus ca masinile nu au frigidere, si cine accepta accepta.
volvo-urile de 2007 mai sunt 2-3 si alea doar la soferii bulgari, la soferii romani doar dafuri euro 5 2013 minim, sunt si dafuri 2014 si chiar si dafuri euro 6.
privitor la numarul de ore, niciodata nu am atins minimul de cand sunt la ei. mereu am facut peste 200 ore.
si referitor la Jan de rijk, "firma mama" lucram pentru ei, chiar daca robert1968 scria sa nu confundam, plata pe card se face de catre Jan de Rijk Roosendal, chiar firma mama, dar ca orice firma au birouri in mai multe tari.