Sari la conținut
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Comunitatea soferilor profesionisti

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

man tg410 2002 nepotrivire disc frana

Featured Replies

Postat
  • Members

Va salut,

Dupa un amalgam de stricaciuni in urma spargerii unui disc de frana la motrica (disc, placute, perna sparta, janta de aluminiu gaurita 1.5cm diametru, capac etrier disctrus etc.)

Am cumparat un disc de frana pentru axa spate (Meritor) la Man tg410 din 2002, l-am montat pe butuc dar nu intra etrierul pe el; grosimea discului este de 45mm, e normala aceasta grosime? La etrier este o piesa turnata cu doua laturi , care ea ar trebui sa intre prima peste disc (pana sa ajung la montatul placutelor), dar nu intra din cauza a cca 3-4 mm dintre latimea acelor laturi si latimea discului. Imi poate spune cineva ce este de facut? De la magazin mi-a spus ca toate discurile sunt la fel ca cel pe care l-am cumparat, dar pur si simplu nu intra etrierul pe el, si nu este nimic de reglat fiindca piesa aceea e turnata/sudata.

20140710_200035.jpg

Postat
  • Autor
  • Members

Desi initial nu m-am gandit in nici un caz la asa ceva iata ce s-a intamplat din cauza defectiunii de mai sus:

1. Partea din etrier care incadreaza discul de frana pe laterale, era putin stramba-inconvoiata cam cca 2-3 mm de a trebuit sa polizez din acea piesa pe interior ca sa intre discul.

2. Suportii de pe punte care sustin etrierul sus si jos, erau si ei putin inconvoiati, iar cand se strangeau suruburile etrierului, acesta atingea discul pe lateral dreapta, iar cea mai rapida solutie a fost nu sa ma chinui sa ii indrept, ci am pus la gaurile de sus saibe de 1mm iar la gaurile de jos saibe de 4mm.

Postat
  • Members

Pe vremea mea la CAP erau remorcii care aveau cu pensula scris pe oblon "Fara semnalizare ".tu ar trebui sa ai un panou mare "FARA FRANE".iti dai seama ca o IDEE mai genioasa nu ai avut de mult probabil,dar la scoala se face rezistenta materialelor,oboseala si imbatrinire,si alte lucruri pe care si un maistru vi le spunea,eu cu toata parerea de rau va spun,sa faci o prostie cit casa e ciudat dar si sa te lauzi cu ea? Daca tompa nu e microfisurata,se va invirtii (nu nu va vibra)dar etrieru ?sfatul meu TINE AMBELE MAINI PE VOLAN ,nu frina des si brusc....

Postat
  • Members

Etrieru e o piesa delicata, trebuie sa fie prins de punte nu cu distanter,in poza e ok,realitatea va demonstra cine are dreptate,eu ma bucur c-ai rezolvat ,dar e riscant,odata ,daca ai un accident( doamne fereste) iti duce masina la verificat,si cineva cu ochiu format vede,sa te vad la tribunal cum explici de ce nu ai oprit in distanta regulamentara,si ai nenorocit o familie,exemplu negru,iarasi doamne fereste!,noi la un accident dintr-un balon pe fata,am fost trimisi de procuratura la expertiza,si inclusiv tahograful a fost verificat daca impulsurile /km sint reale adica nu aveam viteza mai mare decit arata pe card,accident fara victime,dar masina mica din contrasens avea ceva cunostinte legale,si a cerut o expertiza( parerea noastra,intre noi,de nervi:vezi doamne sa ceara ceva daune pt strsul creat).asa ca e ok dar nu e legal da pui saibe,intre etrier si punte,desi si eu as

Face sa ajung acasa

Postat
  • Autor
  • Members

Si eu sper sa fie bine in continuare, repet sus sunt saibe de 1 mm si jos de 4 mm; dupa montaj butucul cu discul se invarteau lejer, nu e infranat discul. Am schimbat si placutele pe fata iar acestea incalzesc mult mai tare decat setul acesta schimbat pe spate, (momentan - la cca 300 km facuti de atunci). Ce ar fi fost de facut, sa schimb puntea? sau sa indrept suportii, dar cum si cu ce? ..daca imi vorbiti de rezistenta si invechirea materialelor.

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

Navigare recentă 0

  • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.