Members yo5peb Postat Aprilie 24, 2010 Members Postat Aprilie 24, 2010 saltare, daca cineva stie ceva despre documentatia necesara pentru germania,la sub 3,5 tone, se completeaza o foaie de somn(folclor)...in loc de diagrama... am rugamintea s-a raspunda....s-a puna modele.... alta rugaminte e s-a specifice in raspuns daca face ,a facut asa ceva sau e din folclor via 22.... multumesc ps am cautat pe google...deci raspunsul asta il stiu..... toate cele bune Citează
Vizitator Anonymous Postat Aprilie 24, 2010 Postat Aprilie 24, 2010 am rezolvat. www.regierung.unterfran.de multumesc mult Citează
Vizitator Anonymous Postat Mai 4, 2010 Postat Mai 4, 2010 Se numeşte Tageskontrollblatt (fişă de control zilnic) şi se pare că modelul e un pic diferit în Bavaria, faţă de Nordrhein-Westfalen, de exemplu: http://www.regierung.unterfranken.bayern.de/imperia/md/content/regufr/gewerbeaufsicht/1b_transportsicherheit/ewg/08_infoblatt__tageskontrollblatt__2_8_t___3_5_t.pdf http://www.bezreg-koeln.nrw.de/brk_internet/service/formulare/abteilung05/dezernat_55/vordruck_tageskontrollblatt.pdf Citează
Vizitator Anonymous Postat Septembrie 28, 2010 Postat Septembrie 28, 2010 e cineva care face transport cu utilitara <3,5 t? as avea nevoie de cateva detalii mersi Citează
Members Ghost_dog Postat Decembrie 2, 2010 Members Postat Decembrie 2, 2010 Exista intr-adevar o lista de foi...care tin loc de diagrama, si se completeaza de mana. Modelul cred ca l-au pus colegii mai sus, important este ca trebuie respectat. Daca este prima data cand te opresc si te intreaba, si stii ca nu esti in regula cu ele, spunele ca habar nu aveai, si primesti 30€ la prima abatare, pt ca nu stiai. Urmatoarele dati e mai usturator Sincer nu stiu sigur daca se calculeaza de cand pleci de la destinatie, sau doar pe teritoriul germaniei. Eu le fac doar incepand cu teritoriul germaniei. In rest, bafta si spera sa nu te opreasca, curse express de 14 ore arad - stuttgart o sa tot ai Citează
Vizitator Anonymous Postat Octombrie 17, 2011 Postat Octombrie 17, 2011 in legatura cu foaia de somn pe germanica cum naiba trebuie complectata .are cineva una scanata sa vad si io un model macar ar fi bine primit. ms Citează
Members cornel76 Postat Februarie 8, 2012 Members Postat Februarie 8, 2012 Pt Germania este necesara completarea foi de somn (TAGESKONTROLLBLATT ) daca duba este pe persoana fizica?masina are mma 3200 T mercedes sprinter.Sau doar cei care au dube pe firme trebuie sa completexe foaia? Citează
Members andrey22 Postat Februarie 8, 2012 Members Postat Februarie 8, 2012 Salut,si eu sint sofer pe duba,asa este trebui se face o foaie care tine loc de diagrama,dar doar cind intri in germania pina iesi,trebui mers cu 90kh si pauza de 45 minute ca la camion,eu sincer nu am facuto niciodata si cind ma oprit nici nu ma intrebat de ea acum cum ai norocul.Drumuri bune Citează
Members cornel76 Postat Februarie 8, 2012 Members Postat Februarie 8, 2012 Multumesc de raspuns colegul Duba ta este pe firma sau persoana fizica? Stiu sigur ca daca masina este pe firma iti cere TAGESKONTROLLBLATT sau foaia de somn.Intrebarea ramane Este valabila foia de somn si pt duba inscrisa pe persoana fizica? Citează
Members andrey22 Postat Februarie 8, 2012 Members Postat Februarie 8, 2012 a mea e pe firma colegu eu sint sofer pe ea, mai multe nu stiu acum depinde si de noroc,a mea este de spania. Citează
Members cornel76 Postat Februarie 12, 2012 Members Postat Februarie 12, 2012 nu stie nimeni daca in germania pt o duba pana in 3.5 t imatriculata pe persoana fizica trebuie facuta foaie de somn? Citează
Members Emiliano2 Postat Februarie 12, 2012 Members Postat Februarie 12, 2012 Daca microbuzul este inmatriculat pe persoana fizica, NU trebuie sa completezi asemenea "foaie". Doar cei care sint angajati la firme sint obligati ca completeze astfel de "foi". Citează
Members cornel76 Postat Februarie 13, 2012 Members Postat Februarie 13, 2012 Multumesc pt raspuns.... Citează
Vizitator Anonymous Postat Aprilie 6, 2013 Postat Aprilie 6, 2013 colegii,mai stiti ceva nou despre acest Tageskontrollblatt? Citează
Members sdm Postat Aprilie 8, 2013 Members Postat Aprilie 8, 2013 daca este inmatriculat pe persoana fizica nu trebuie sa faci pauze? gresit. tot ce este peste 2,8 tone,autovehicol destinat transportului de marfuri,indiferent de detinator,obligatoriu TAGESKONTROLLBLATT . si trebuie completat de la plecare. pe mine ma intrebat de aceasta foaie,si am facut dovada ca am plecat la ora scrisa in foaie,cu bonul de motorina. Citează
Vizitator Anonymous Postat Aprilie 8, 2013 Postat Aprilie 8, 2013 si daca fac comunitate?ce sfat imi dai? Citează
Members sdm Postat Aprilie 9, 2013 Members Postat Aprilie 9, 2013 nu circula fara foaie. pixul este la tine. Citează
Members ptk Postat Februarie 6, 2014 Members Postat Februarie 6, 2014 Salut, Si eu sunt incepator in ale transportului, de curand am achizitionat un Fiat Ducato 3.5 T dotata cu izolatie frigorifica tip DVD, refrigerare. Din cat m-am interesat pe Germania si Austria este obligatoriu ca soferul sa aiba asupra sa "carnetul de bord" sau "foaia de somn". Acum rugamintea mea este daca vreunul dintre colegi ne poate arata si cum se completeaza aceasta, este in limba germana si nu prea ma descurc. Citează
Members ibr_suhaib Postat Februarie 11, 2014 Members Postat Februarie 11, 2014 Salut, Hai ca te ajut eu,dar nu am poza facuta asa ca iti dau dupa numere ok? 1-Nume,Prenume si adresa soferului 2-Nr.inmatriculare 3-Nr foii de control 4-data 5-somn 6-lucru(condus) 7-alte activitati 8-Orasul de inceput 9-Orasul de destiantie 10-Kilometrii La sfarsit de cursa La inceput de cursa In total parcursi,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Din nou 5(in partea dreapta la kilometrii) In total ore somn --//-- 6(------------//-----------) in total ore condus --//--7 in total ore alte activitati La sfarsit alte mentiuni si semnatura Daca mai ai nevoie de ceva poti sa intrebi linistit Pe seara cand ajung acasa iti trimit un formular scris de mana cu fiecare mentiune in parte Drumuri Bune! Citează
Members crisp Postat Octombrie 22, 2014 Members Postat Octombrie 22, 2014 Avem acum la firma un microbuz adus din Germania care are tahograf analog si am si nu am folosit taho pentru ca oricum nu ma puteam incadra in program 1150 Km (dus) dar daca este taho pe masina si te opresc si nu il folosesti cred ca este o problema foarte grava.Am intrebat pe drum un coleg roman si zicea ca are tahograf dar nu il foloseste si merge cu foiile TAGESKONTROLLBLATT ,am primit si eu o foaie de la el . Am o nelamurire daca folosesti tahograful in ce regim trebuie sa mergi ?, adica cu viteza max de 90 Km/ora regim TIR sau se poate merge legal pe portiunea de drum cu viteza legala (max 130 --- si chiar mai mult pe Germania) desi daca te opreste in Ungaria si vede pe saiba ca ai mers cu 140 -150 cu cateva ore in urma iti poate da amenda Citează
Members Orange777 Postat Februarie 26 Members Postat Februarie 26 Unul dintre modelele de foaie: Tageskontrollblatt Fisă de control zilnic Foaia de parcurs Germania Șoferi transport marfă 3,5 t Nr. 1 Numele, prenumele șoferului. Nr. 2 Numărul de înmatriculare. Nr. 3 Numărul zilei lucrate pe Germania. O foaie reprezintă o zi. Cât lucrezi pe Germania continuu trebuie să ai o foaie in fiecare zi și păstrate toate foile. Nr. 4 Data. Nr. 5 Programul de somn și ora. Nr. 6 Timpul de conducere și ora. Nr. 7 Pauzele și ora. Nr. 8 Locul unde a-ți intrat în Germania. Nr. 9 Locul unde ieșiți din Germania. Nr. 10 Kilometrajul: Sus km la sfârșitul călătoriei. Fahrtende Mijloc km la începutul călătoriei. Fahrtbeginn Jos km total parcurși. În dreapta: Sus orele de somn total. Mijloc orele de condus total. Jos orele de pauză total. Citează
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.