Members Mario Bandit Postat Decembrie 13, 2014 Members Postat Decembrie 13, 2014 http://www.traficmedia.ro/ro/6438-amend ... 4.facebook Citează
Members Giani Grecu Postat Decembrie 13, 2014 Members Postat Decembrie 13, 2014 Au inceput sa stranga surubul si nemtii. Ce vrei, acolo protectia sociala, sindicatele, functioneaza pe bune. Acum trei saptamani, am facut un saptamanal la Bonn si m-a intrebat un sofer neamt ce o sa facem de la anul, pentru ca vor sa interzica si Germania si Austria efectuarea pauzei saptamanale in cabina. La Suben am vorbit cu un sofer maghiar de la Gruber mi-a spus ca si pe la ei se zvoneste acelasi lucru. In ultima instanta, eu consider ca e un lucru bun. P.S. - sunt curios cati patroni si dispeceri care urmaresc acest forum, o sa-mi " umple frigiderul ". Ha, Ha, HA 2 Citează
Members sevilla Postat Decembrie 14, 2014 Members Postat Decembrie 14, 2014 hm...foarte interesant...promit sa va tin la curent cu veridicitatea informatiei si cu noutati despre punerea ei in aplicare din punctul de vedere al unui angajat din germania...sarbatori fericite!!! Citează
Members oldtrucker Postat Decembrie 16, 2014 Members Postat Decembrie 16, 2014 Mai mult decat corect ! ( Daca ar fi dupa mintea mea , as fiinta o lege la nivel european care sa prevada salariile la un singur nivel minim pe intreg teritoriul comunitar , precum si obligarea la o sedere de week end la domiciliu obligatorie .) Numai asa se va termina cu mocirla actuala . Citează
Members Tudor02 Postat Decembrie 17, 2014 Members Postat Decembrie 17, 2014 Legea este reala insa nu sunt foarte convins ca avem motive de bucurie deoarece menirea ei este sa protejeze soferii nemti in detrimentul celor din estul europei. In estenta legea obliga orice companie germana sa nu mai lucreze cu case de expeditii din alte state daca nu platesc salariul minim BRUT pe economie din Germania, adica 1.400 de euro brut. Am intrebat si eu la contabilitate si am inteles ca asta inseamna in jur de 950 euro in mana. Adica nu e nici o scofala pantru noi deoarece diferentele cred ca ni levor plati tot pe diurna. Doar firmele la care lucram vor trebui sa cotizeze mai mult la stat cu vreo 6-700 de euro. Iar in conditiile astea tare imi e mie teama ca nu o sa mai fie vreo afacere pentru firmele mari din afara sa mai angajeaze soferi din Romania prin firmele pe care le-au facut la noi in tara. Apropos, si amenda cica ar fi de 500.000 de euro!!! Acum nu stiu daca pentru subcontractorul din Romania sau pentru firma nemteasca care a contractat transportul. Citează
Members vulcan Postat Ianuarie 3, 2015 Members Postat Ianuarie 3, 2015 http://www.untrr.ro/legea-privind-salariul-minim-in-germania-aplicabila-tuturor-transportatorilor-inclusiv-romani-incepand-din-01-01-2015.html#.VKcyHXuRaNU Sunt curios cum vor verifica cum am fost platit acu 2 luni cand am fost in Germania... Citează
Members Mario Bandit Postat Ianuarie 4, 2015 Autor Members Postat Ianuarie 4, 2015 Legea este aplicata de la 1 / 1 / 2015 , tot ce se va efectúa de la data mentionata inainte. Ca ai fost prin noiembrie 2014 prin germania nu te ajuta cu nimic . Citează
Members Ucenicu Postat Ianuarie 4, 2015 Members Postat Ianuarie 4, 2015 sa inteleg ca eu daca fa curse pe ruta Germania-Franta,atata timp cat sunt pe teritoriul Germaniei,firma mea angajatoare are obligatia de a-mi plati salariul stipulat in aceasta lege ? si cine/cum se va tine evidenta timpului petrecut pe teritoriul acestei tari ? Citează
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.