Members liviucen Postat Iunie 15, 2016 Members Postat Iunie 15, 2016 (editat) salut. am o problema la un man tg 18460 . uneori schimba jumatatile alteori nu.. ii scot apa din butelii... cea de langa toba... apoi merge... merg un pic apoi nu mai schimba nici vitezele mari uneori ramane blocat pe mic alteori pe mare... daca ma poate ajuta un coleg... mi-ar fi de mare ajutor Editat Iunie 15, 2016 de cico_3504 Citează
Moderators cri5tian Postat Iunie 16, 2016 Moderators Postat Iunie 16, 2016 Păi cu ce să te ajute un coleg. Tocmai ai descris problema... La 15/06/2016 la 10:48, liviucen a spus: ii scot apa din butelii Aerul pe care îl produce compresorul ăla nu e destinat exclusiv sistemului de frânare, în caz că nu ți-ai dat seama. Aerul comprimat e folosit pentru a acționa diferite valve și servomecanisme, inclusiv de la controlul cutiei de viteze... ori tu scoți apă din cel puțin o butelie, destul de des, înțeleg. Apa aia vine de undeva... de la sistemul de răcire al motorului, al compresorului (dacă e cazul) sau se formează în urma condensului. Indiferent de sursă, nu are ce căuta în instalația ta de aer (reduce sau chiar blochează debitul de aer, implicit reduce presiunea de lucru în sistem... evident un servomecanism ce ar trebui acționat, rămâne înțepenit). Schimbă toate garniturile și filtrele (în special cele anticondens, sau cum s-or numi...) și poate scapi de problemă, deși ar trebui identificată întâi sursa apei. P.S. Sfat bazat pe gândire logică și cunoștințe primare, nu sunt mecanic sau alt gen de specialist în domeniul ăsta. 2 Citează
Members liviucen Postat Iunie 19, 2016 Autor Members Postat Iunie 19, 2016 salut. acea problema am rezolvato. am schimbat mufa de ambreaj. acum alta a aparut . nu am aer la ambreaj. sa intarit pedala si nici la scaun sau pistol niu am aer. spume circuitul 4 presiune prea joasa.:( Citează
Members truckman Postat Iunie 20, 2016 Members Postat Iunie 20, 2016 verifica supapa cu 4 cai este undeva pe sasiu langa cutia de viteza ......+supapa refulare aer filtru esicator 1 Citează
Members truckman Postat Iunie 20, 2016 Members Postat Iunie 20, 2016 frecvent apa in sistemul pneumatic este cauzata de chiuloasa defectuoasa a compresorului cri5tian a spus mai devreme asa ca verifica compresorul sa nu bage antigel in sistem ,daca ai rezolvat compresorul trebuie sa schimbi filtrul esicator si sa verifici supapa suport filtru esicator ,succes 1 Citează
Members liviucen Postat Iunie 26, 2016 Autor Members Postat Iunie 26, 2016 salutare si multumesc pentru sfaturi. acum am schimbat supapa + plus filtru de silicagel. problema sa rezolvat. de curiozitate am gustat sa vad daca are antigel in butelii... dar nu avea... sper ca e de la condens. acum am triunghiul rosu si da eroare la ZBR... check tco, tco failure,can interconect failure ... cade acul la chilometraj la turometru si la toate ceasurile. la o cursa normala de satu mare-onesti. mi-a inregistrat cu 40 de km mai putin Citează
Members liviucen Postat Iunie 26, 2016 Autor Members Postat Iunie 26, 2016 si am uitat tahograful "caraie" produce in zgomot ciudat... de vreo luna incoace... mia schimbat cablul ce duce de la cutie in tahograf plus impulsor ... dar nici o schimbare... cel care a facut asta dupa ce ia facut tester a spus ca trebuie schimbat tahograful:( Citează
Members liviucen Postat Iunie 26, 2016 Autor Members Postat Iunie 26, 2016 imi da eroarea asta... zbr diagnosis 1087-04 si cateodata imi apare "+" in partea dreapta jos a ecranului.... ce semnificatie are? Citează
Moderators cico_3504 Postat Iunie 26, 2016 Moderators Postat Iunie 26, 2016 Cel care tia facut schimbarea era autorizat..?? daca da....deja trebuia sa iti schimbe tachograful..nu putea sa te lase sa mergi cu el defect.[nu de alta dar semneaza cind face o verificare..unde pui ca mai si raspunde pentru ce semneaza..]..Apoi...sper sa nu fie din cauza asta si tu sa mergi profesionist...posibil din cauza ''flotarilor cu banutul''..sa iti dea erorile..noile modele nu mai merg pacalite...trebuie sa renuntati la asta.. 1 Citează
Members liviucen Postat Iunie 26, 2016 Autor Members Postat Iunie 26, 2016 si daca schimb tahograful e posibil ca erorile sa persiste? Citează
Members Mario Bandit Postat Iunie 26, 2016 Members Postat Iunie 26, 2016 Acum 9 ore, liviucen a spus: imi da eroarea asta... zbr diagnosis 1087-04 si cateodata imi apare "+" in partea dreapta jos a ecranului.... ce semnificatie are? Zbr - Calculatorul central ( central on board computer ) 1087 Presiune , Senzor de presiune -circuit 1( vezi foto ) 04 -Semnal inexistent ( no signal present ) Pdf erori : https://www.google.es/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.techtransa.lt/MAN_klaidu_kodai.pdf&ved=0ahUKEwjE556ImcbNAhXlDMAKHVCDAREQFggbMAA&usg=AFQjCNGi98voPKKQrr6iAURcqqiyqVB-Jg&sig2=bqzpIp1Jnl4c_5oM87ML-g 1 Citează
Members liviucen Postat Iunie 29, 2016 Autor Members Postat Iunie 29, 2016 multumesc de sfat am sa rezolv asta cat de curand posibil am schimbat tahograful. acum ma pregatesc sa plec in cursa. sper sa fie ok. o seara faina la toti colegii! Citează
Moderators cico_3504 Postat Iunie 29, 2016 Moderators Postat Iunie 29, 2016 drumuri bune, revino daca intimpini probleme.. Citează
Members liviucen Postat Iunie 30, 2016 Autor Members Postat Iunie 30, 2016 can interconect failure cu semnul de la aer cu rosu (!) zbr aprins tot timpul si mia disparut kilometrajul ... si ceasul la fel ca inainte... am oprit 8 minute apoi a incetat sa mai dea erori... sa fie din cauza senzorului de presiune? Citează
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.