Members yo5peb Postat August 6, 2010 Members Postat August 6, 2010 Un articol din revista Tranzit....No Coment!!! ARR își întărește „mușchii“ Mariana BLEORŢ Potrivit proiectului de modificare a Ordonanței 109, discutat luna trecută la minister, ARR devine un fel de „Organism unic de control“. Astfel, inspectorii ARR vor putea controla atât starea tehnică a vehiculelor și greutatea acestora, cât și modul în care este ancorată marfa. Iar cele care vor prezenta defecțiuni grave se vor alege cu amenzi serioase, dar și cu imobilizarea vehiculului. După aprobarea prezentei Ordonanțe se vor concepe și normele de aplicare. După mai multe discuții cu asociațiile profesionale, luna trecută a fost publicată pe site-ul ministerului transporturilor ultima variantă a textului de modificare a Ordonanței de urgență 109/2005. Potrivit acesteia, inspectorii ARR vor putea amenda și vehiculele care din punct de vedere tehnic pun în pericol siguranța rutieră, aici fiind introduși termenii de defecțiune tehnică minoră, majoră și periculoasă. Iar amenzile pentru aceste abateri sunt semnificative și se soldează și cu imobilizarea vehiculului. Tot inspectorii ARR vor putea controla și greutatea vehiculelor, iar în acest sens, instituția are în vedere achiziția a 45 de cântare mobile pentru agențiile ARR din întreaga țară. Textul legislativ precizează că inspectorii vor verifica încărcătura utilă prin diferența dintre masa totală maximă autorizată și cea proprie a vehiculului. Pentru creșterea siguranței rutiere, normele de aplicare vor avea și un capitol referitor la modul de fixare a încărcăturii din camion. Citează
Members Tavy985 Postat August 7, 2010 Members Postat August 7, 2010 Ma intreb atunci oare ce putere va mai avea RAR-ul , ce rol va mai avea ? Citează
Members kosfunny Postat August 8, 2010 Members Postat August 8, 2010 Mare minune daca nu se va infiinta si o autoritate care sa verifice presiunea din pneuri sau igiena dentara a soferilor! Citează
Members imperrio88 Postat Octombrie 11, 2010 Members Postat Octombrie 11, 2010 inainte de asi intari muschii.ar trebuii sa isi intareasca starea drumurilor si nr. de parcari pe scurt infrastructura rutiera care in Romania este de anii 1988...intai ofera si apoi cere Citează
Members Gongy Postat Decembrie 30, 2010 Members Postat Decembrie 30, 2010 nu inteleg de ce va faceti probleme? B.A.G. ?nu se ocupa de toate astea ? Citează
Members kosfunny Postat Decembrie 8, 2011 Members Postat Decembrie 8, 2011 BAG controleaza soferii dintr-o tara unde: -exista strazi, autostrazi, parcari etc -soferii sunt bine platiti si li se respecta drepturile -tarifele de transport sunt corecte Citează
Members Mercedes_freak Postat Decembrie 9, 2011 Members Postat Decembrie 9, 2011 Din pacate nu doar inspectorii ARR verifica si au ramas. Aseara am vazut masina aia galbena a AND deja inscriptionata cu initialele noii institutii de control... ISC... si nu mai stiu cum Citează
Members kosfunny Postat Decembrie 9, 2011 Members Postat Decembrie 9, 2011 Aceeasi Marie cu alta palarie ! Citează
Members manu Postat Ianuarie 24, 2012 Members Postat Ianuarie 24, 2012 Mergem legal nu patim nimic ;) Citează
Members k o s t y Postat Decembrie 6, 2013 Members Postat Decembrie 6, 2013 Dupa ce ca avem I.S.C.T.R-ul mai trebe si ARR!! Citează
Members Giani Grecu Postat Decembrie 6, 2013 Members Postat Decembrie 6, 2013 Toata lumea se inghesuie sa-si taie o felie cat mai mare din prajitura numita transporturi. Toata lumea vrea sa controleze, sa verifice, sa sanctioneze. Cumva trebuiesc stransi bani la buget. Citează
Members oslo 65 Postat Decembrie 15, 2013 Members Postat Decembrie 15, 2013 In tara in care totul este posibil ce sa te mai miri. Drumuri ca si in Congo si cerinte ca si in Elvetia asta ne e tara Citează
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.