Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator Anonymous
Postat

Buna ziua

vreau sa lucrez ca si sofer pe camion pe teritoriul Belgiei.

Am niste lamuriri si anume:

1 am nevoie de atestat transport marfuri acolo?

2 la fel si cu cardul tahograf ?

• Members
Postat

de card tahograf ai nevoie doar daca masina pe care o vei conduce este dotata cu tahograf digital. nu este o cerinta obligatorie, sau legata de vreun regulament etc. tine doar de echiparea masinii pe care o vei conduce.

de atestat, nu cred ca e nevoie, dar daca te angajezi printr-o firma romaneasca, la angajare o sa iti ceara atestat, fara nici o discutie.

• Members
Postat

de atestat, nu cred ca e nevoie, dar daca te angajezi printr-o firma romaneasca, la angajare o sa iti ceara atestat, fara nici o discutie.

CPI/CPC sunt necesare la angajare in orice tara din UE.

• Members
Postat

cam greu de crezut asta pentru ca doar cateva tari din UE au atestate, sau documente echivalente unui atestat. Ungurii au modelul lor, nu-l recunosc pe cel romanesc, italienii au, si parca mai erau vreo 2 tari care aveau atestat.

dar poate ca stiu eu prost si ma insel, si tu ai dreptate. nu vreau sa te contrazic.

• Members
Postat

Ungurii poate nu recunosc atestatul vechi romanesc insa CPI/CPC sunt certificate de pregatire profesionala valabile pe tot teritoriul UE. Eu stiu ca din septembrie 2009 aceste certificate de pregatire profesionala sunt necesare pe teritoriul UE.

• Members
Postat

atestatele de transport marfa si agabaritic nu sunt recunoscute in belgia.singurul recunoscut este a.d.r.-ul. poti folosi cardul tahograf romanesc dar daca vrei,poti sa-l schimbi,nu costa foarte mult. drumuri bune!

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

Doar 75 emoji sunt permise.