Sari la conținut
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Comunitatea soferilor profesionisti

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bring / ex- Blomquist Trucking

Featured Replies

Postat
  • Members

Nu cred sa ne cheme doar pentru engleza, ca pana la urma am vorbit (cu Jan) in engleza la telefon. A zis ca transportul e asigurat de firma asa ca drumul e pe banii lor.

  • Răspunsuri 300
  • Citiri 93,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Salut!   Doar ce am m-am intors de la Bring duminica. Am muncit pe expeditia din Linehaul,Norvegia. O mare prostie am facut ca am mers la aceasta firma. Iti dau 55 de euro pe zi ,indiferent ca munce

  • Subscriu in totalitate la cele spuse deJOHNNYBLOMSHIT,si am o intrebare pentru domnul POPA:cumva esti unul din aia care si la venire si la plecare acasa se duc cu "darul" la birouri la Ziar?

  • Sweet Angel, nu te obliga nimeni sa mergi cu minibus-ul. O faci doar daca vrei sa economisesti niste bani. Intr-adevar, e cam incomod, avand in vedere ca trebuie sa transporti bagajele cu tine mereu,

Postat
  • Members

Pentru cei care vor sa se angajeze la Bring, cred ca ar fi bine sa fie informati despre anumite lucruri.

Au sanse destul de mari sa nimereasca la speditiile din Norvegia. Vor face ceva km in plus fata de alte speditii, dar vor scapa de acesti bani la fel de repede cand vor ajunge in fata rafturilor cu alimente din tarile nordice unde preturile sunt cu totul altele fata de restul Europei.

Speditiile din Norvegia de multe ori cara gunoi menajer incarcat in prelata. Este destul de palpitant sa incarci in remorca baloti imensi de gunoi zemosi, dupa care sa ii asiguri cu chingi.

Ca meniul sa fie complet, inclusiv conditiile pe timp de iarna sunt un pic diferite in Norvegia fata de zone ale Europei mai sudice. Va las sa vi le imaginati si cum s-ar prezenta o situatie cand trebuie montate 7 lanturi pe ansamlul cap tractor cu semiremorca (4 lanturi pe rotile motrice, 1 lant pe dreapta fata si 2 pe remorca). Astea sunt cerintele legale ale norvegienilor.

Se primesc destul de des si incepatori pentru ca toata lumea fuge de aceasta munca.

Celor interesati le urez succes.

Postat
  • Members

da am vorbit cu ei in decembrie si m-au sunat acum 3 zile am refuzat ,cauta pentru norvegia in special si pentru suedia intern pe 25m salariul este f.f.prost

daca vrei suna aici. numar din olanda direct la birou vezi ce zic ei ,eu am fost personal am incarcat de la ei pentrusuedia mult noroc 0041.905500353 raspunde o doamna

Postat
  • Members

Salut,

Am vorbit astazi cu Jan si mi-a spus ca mai are nevoie de soferi, trebuie sa umple masina (microbuz 8+1) ca sa putem pleca. Nu stiu cate locuri mai are, sunati si intrebati.

Deasemenea mi-a zis de testare: Sa vada daca stii sa mergi cu, camionul si un mic test de limba.

Postat
  • Members

Salutare!

Cei care lucrati la Bring Tucking si intentionati sa plecati, va dau un sfat: incercati sa faceti in asa fel incat cand plecati sa nu mai trebuiasca sa va dea bani, deoarce ultimii bani nu o SA-I MAI PRIMITI. O sa va impute tot felul de prostii!!

Am lucrat la ei un an jumate iar cand am plecat in luna ianuarie mi-au tras aproape 500 euro

Cat lucrati la ei sunteti buni, iar cand vrei sa pleci te arde, specific tarilor excomuniste!!!

Postat
  • Members

Nu pot nici sa neg nici sa infirm cele spuse pentru ca inca lucrez la ei. Dar pot sa confirm ca opresc uneori bani mult prea usor fara a informa soferul. Te trezesti ca nu ti-au intrat banii in cont si cu asta basta. Abia apoi, daca soferul reactioneaza, daca insista si insista, poate ca cineva se va deranja sa dea ceva explicatii. Asta pot spune ca mi s-a intamplat.

In legislatia romaneasca este precizat clar ca mai intai trebuie sa se desfasoare o ancheta, ancheta in cadrul careia se discuta inclusiv cu angajatul si abia apoi se pot opri banii. Mai mult ca sigur asa ceva este si in Slovacia, doar ca nu se respecta. Un sindicat ar putea schimba situatia.

Florin, ne poti spune de ce ai plecat? Ne poti descrie situatia?

Postat
  • Members

In decembrie am ramas fara permis pentru 2 luni, si a trebuit sa inchei contractul cu ei. Cand am semnat contractul, in acest contract scria ca pana pe 20 ianuarie firma imi va plati ultimii bani, pe 22 ianuarie l-am sunat pe Robert Kovac sa-l intreb de banii mei, a spus ca seful lui a decis sa imi dea banii cand ma intorc inapoi la munca, dar pentru faza asta NICIODATA NU AM SA MAI LUCREZI pentru EI.

In acest moment daca vrei sa muncesti, gasesti

Inca ceva, ce m-a enervat cel mai tare!!

La salarul primit in luna decembrie mi-a lipsit 100 euro, normal ca l-am intrebat pe coordonator ce s-a intamplat, dupa ce i-am demonstrat ca a gresit a spus ca o sa primesc banii inapoi cand ma intorc la munca, CASH

Cand am i-am spus ca macar banii astia 100 euro mi-a spus ca de la contabilitatea mi-au oprit 30 euro pentru ca am luat avans de pe MS card. Eu foloseam MS cardul doar pentru a plati parcarile in UK, am lucrat la Kastrup pe frig

Postat
  • Members

Florin, te rog sa-ti verifici mesajele private.

Postat
  • Members

Colegii, as vrea sa intervin in discutia referitoare la Bring. Si eu am lucrat la Bring si NU am intampinat genul acesta de probleme. Cand observam ca ceva nu e in regula, ceream explicatii de la Jan sau de la Martin Adamec. Ei mai incearca vigilenta soferilor vis-à-vis de acest subiect, depinde de fiecare cat e de hotarat sa-si apere drepturile. Referitor la faptul ca nu mai primesti banii inapoi sau ii primesti cu intarziere, iarasi NU mi s-a intamplat acest lucru. Am plecat de la ei in aprilie 2014 si in 15.05.2014 mi-au intrat in cont 255 euro, suma aferenta celor 5 zile lucrate din aprilie minus taxele datorate statului slovac. Deci, eu nu am avut probleme cu ei din acest punct de vedere. Nu fac lobby nimanui, prezint doar faptele, asa cum s-au petrecut ele.

Postat
  • Members

Ai avut noroc, ferice de tine!!

Eu am fost mai ginionist!

Ceea ce am spus este adevarat si nu am nici un motiv sa mint. Timp de un an jumatate nici eu nu am avut probleme cu ei cu banii, pana in ultima clipa, cand aveam nevoie de bani!!!

Postat
  • Members

Te cred, acum depinde, cum am mai scris, cat de mult e dispus si coordonatorul sa se implice in rezolvarea problemelor pe care le semnaleaza soferul. Eu am avut sansa de a lucra cu Jan Kotrik, dar am auzit ca alti coordonatori erau, oarecum, antiromani, din anumite puncte de vedere. Referitor la existenta unui sindicat, anul trecut in ianuarie a iesit la rampa acel sofer slovac care s-a autoproclamat lider de sindicat si pe care eu l-am respins virulent, spunand ca asemenea persoana care face ce face el(nu intru in detalii, e vorba de pretentii in timpul transportului cu minibus-ul si de consumul exagerat de alcool, sa nu mai vorbesc de atitudinea fata de soferii romani cand era si el la Seevetal etc.) nu ma poate reprezenta in fata conducerii sau in rezolvarea diverselor litigii de munca. D-na Helena si D-nul Luptak au ramas oarecum mirati de "tupeul" de a prezenta problema in felul acesta, dar sunt genul de om care spune exact ce simte si la fel as fi procedat si daca era un sofer roman in situatia slovacului. Liderul de sindicat sau reprezentantul angajatilor trebuie sa fie un exemplu prin atitudinea lui. Acesta e felul in care vad eu lucrurile.

Postat
  • Members

Am fost si eu la sedinta aia, dar Luptak a fost foarte deranjat de constituirea unui sindicat in firma lui, a vorbit o jumatate de ora despre cat timp pierde el din cauza acestui sindicat

In BRING TRUCKING, noi romanii nu suntem priviti bine, tot timpul la orice sedinta am fost, numai NOI ROMANII eram dati exemple negative!!!

Postat
  • Members

Am auzit ca vor sa mai pluseze ceva la salariul romanilor, in sensul ca se va plati salariul de baza si in perioada cat se sta acasa si o alta varianta cum ca vor sa mareasca diurna la 58-60 euro/zi, dar nu din sursa oficiala ci din discutii cu colegi care inca lucreaza acolo. Care e adevarul sau daca s-a zvonul s-a adeverit, nu stiu.

  • 3 weeks later...
Postat
  • Members

Salut!

 

Doar ce am m-am intors de la Bring duminica. Am muncit pe expeditia din Linehaul,Norvegia. O mare prostie am facut ca am mers la aceasta firma. Iti dau 55 de euro pe zi ,indiferent ca muncesti sau nu. Ok! Dar eu m-am dus cu gandul ca am sa fac si km,ce este peste 10 000 esti platit cu 16 centi pe km. Dar unde sa faci tu Km daca ei te tin o saptamana pe Norvegia ,dupa care te trimit o cursa in Suedia si te aduc inapoi. Faza naspa e ca te baga la incarcat trailere de gunoi de iti sar fulgii.3 zile la rand cate 2 trailere,le incarci si le duci la tren. Sa nu mai zic de conditiile de clima,-15 grade sa tragi de prelata si sa pui chingi. Asa ca dupa o saptamana am aruncat prosopul. Mai bine pe europa si iei aceiasi bani. Sa nu mai zic de drumul cu acel microbuz pana in suedia.Este un cosmar.Imi spuneau colegii ca au plecat din Bucuresti joi si au ajuns la munca luni. Mai dai si 60 de euro de la Bucuresti pana in slovacia. Am intalnit baieti care plecau acasa dupa o luna si imi ziceau ca e nasol. |Unu zicea ca pe germania avusese intr-o saptamana 28 de incarcari. Multe ,multe chichite,contractul nu este in regula,nu ti se prezinta nici un payslip,nimic. Mai noi vorbeam cu un coleg si zicea ca l-a pus sa semneze o hartie in slovaca in care imputernicea firma sa ii recupereze taxele.|Credeti ca e normal? Am fost la Kim Johansen timp de 3 ani,dupa care mi-am recuperat taxele.sa-ti vina 6000 de euro in buzunar ,cred ca nu-i strica nimanui. Am vazut fluturasul lor si este undeva in jur de 360 de euro. Nu recomand aceasta firma.

 

renunta sa scriii cu tz,sh,etc vei pierde comentariile

Postat
  • Members

Referitor la problema cu semnat acte in alta limba decat cea materna este o mare tampenie.Nu mai semnati acte in alte limbi decat cele materne.Si propuneti de la interviu aceasta chestie ca sa nu va loviti de probleme inutile pe parcursul angajarii.Pe de alta parte e o chestie de bun simt sa-ti puna la dispozitie bilingva aceste hartii.In alta ordine de idei s-a stricat treaba si la Bring dupa cum se foarte bine vede.

Postat
  • Members

oamenilor astora de la Bring  le datorez foarte mult chiar daca...  si le doresc tot binele din lume, daca nu erau ei, eram vai de mine si inca o data le datorez foarte mult. ma repet le datorez extraordinar de mult

Postat
  • Members

Am fost chemat si eu la bring pentru o speditie din Norvegia.Poate un coleg care lucreaza acolo sa imi spuna daca se merita sau nu?

Postat
  • Members

Pentru cei care vor sa se angajeze la Bring, cred ca ar fi bine sa fie informati despre anumite lucruri.

Au sanse destul de mari sa nimereasca la speditiile din Norvegia. Vor face ceva km in plus fata de alte speditii, dar vor scapa de acesti bani la fel de repede cand vor ajunge in fata rafturilor cu alimente din tarile nordice unde preturile sunt cu totul altele fata de restul Europei.

Speditiile din Norvegia de multe ori cara gunoi menajer incarcat in prelata. Este destul de palpitant sa incarci in remorca baloti imensi de gunoi zemosi, dupa care sa ii asiguri cu chingi.

Ca meniul sa fie complet, inclusiv conditiile pe timp de iarna sunt un pic diferite in Norvegia fata de zone ale Europei mai sudice. Va las sa vi le imaginati si cum s-ar prezenta o situatie cand trebuie montate 7 lanturi pe ansamlul cap tractor cu semiremorca (4 lanturi pe rotile motrice, 1 lant pe dreapta fata si 2 pe remorca). Astea sunt cerintele legale ale norvegienilor.

Se primesc destul de des si incepatori pentru ca toata lumea fuge de aceasta munca.

Celor interesati le urez succes.

cand trebuie sa pui 7 lanturi pe Norvegia inseamna ca trebuie sa te bagi la parcare eu am facut numai nordul Norvegiei si nu am pus niciodata 7 lanturi numai 2 lanturi pe tragatoare si credema am prins furtuna de zapada si gheata de 10 centimetri iar cat despre incarcari da ai dreptate se incarca la greu plastic si hartie pentru reciclare este o speditie grea tinand cont si de drumurile din Norvegia care sunt grele

  • 2 months later...
Postat
  • Members

Colegii, as vrea sa intervin in discutia referitoare la Bring. Si eu am lucrat la Bring si NU am intampinat genul acesta de probleme. Cand observam ca ceva nu e in regula, ceream explicatii de la Jan sau de la Martin Adamec. Ei mai incearca vigilenta soferilor vis-à-vis de acest subiect, depinde de fiecare cat e de hotarat sa-si apere drepturile. Referitor la faptul ca nu mai primesti banii inapoi sau ii primesti cu intarziere, iarasi NU mi s-a intamplat acest lucru. Am plecat de la ei in aprilie 2014 si in 15.05.2014 mi-au intrat in cont 255 euro, suma aferenta celor 5 zile lucrate din aprilie minus taxele datorate statului slovac. Deci, eu nu am avut probleme cu ei din acest punct de vedere. Nu fac lobby nimanui, prezint doar faptele, asa cum s-au petrecut ele.

Pot sa confirm si eu acest aspect. La plecare mi-am primit toti banii. Ba chiar dupa ceva timp mi-a venit prin posta si o adeverinta cu perioada lucrata la ei.

  • 8 months later...
  • 3 weeks later...
Postat
  • Members
La ‎2‎/‎4‎/‎2016la21:14, adybarosanu a spus:

ceva noutati despre bring?

Da au nevoie de soferi

Postat
  • Members

Unii se mai satura de "bine" dar au nevoie pentru NL acum.

Editat de cico_3504

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

Navigare recentă 0

  • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.