Sari la conținut
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Comunitatea soferilor profesionisti

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Inspectorii CNADNR au norma la amenzi

Featured Replies

Postat
  • Members

      Printr-o nota interna, functionarii CNADNR au primit luna aceasta ca si sarcina de serviciu sa aplice cel putin cinci amenzi pe saptamana pentru depasirea greutatii. In adresa se arata ca in prima jumatate a acestui an au fost cantarite 11.846 vehicule, fata de 5.567 anul trecut, numarul sanctiunilor au scazut de la 2.381 in 2009 la 1.570 in prima jumatate a acestui an, desi numarul transporturilor nu s-a diminuat. Asa se explica amenzile absurde incasate de transportatori in ultima perioada, de 30.000 de lei pentru depasiri de cateva sute sau chiar zeci de kilograme.

Nota este trimisa catre birourile CNADNR pe 11 octombrie, la 10 zile dupa conferinta Tranzit de la Cluj, unde transportatorii prezenti au contestat neconcordanta cuantumului amenzilor aplicate de CNADNR cu efectul depasirii asupra drumurilor.

Reprezentantul CNADNR, Minodor Stoica, s-a aparat la Cluj afirmand ca nu a participat la elaborarea legislatiei, dar ca, in schimb, reprezentantii asociatiilor profesionale au fost prezenti! Desi s-a angajat sa prezinte argumentele transportatorilor conducerii CNADNR, Minodor Stoica este chiar cel care a intocmit nota interna, semnata si de Ecaterina Munteanu, noul director DIVP din cadrul CNADNR.

Saptamana trecuta, cei mai mari transportatori din Romania au venit la Ministerul Transporturilor pentru a explica ca amenzile prevazute de Ordonanta 43 modificata, intre 25.000 si 30.000 de lei sunt mult mai mari decat in orice tara din lume si ca, din cauza acestora, vor intra curand in faliment. Discutiile s-au purtat cu Sorin Sarbu, directorul DGTR si Ecaterina Munteanu. Acestia au spus ca au prezentat mai departe punctul de vedere al transportatorilor si propunerea de modificare a cuantumului acestor amenzi si urmeaza sa inceapa discutiile pe aceasta tema cu Organizatiile patronale.

Sursa : Tranzit

[img width=428 height=600]http://imageplay.net/img/m7Gbd99610/cnadnr.jpg

Postat
  • Members

Poate sunt amenzile prea mari, dar doar asa ii mai pot determina si pe transportatori sa respecte legile  ;).Sa recunoastem faptul ca pe soselele patriei noastre circula destule camioane incarcate peste limita de greutate.

Postat
  • Members

Draga Tavy ce ai zice daca ai lucra pt compania de drumuri si te-ar plati la tona kilometrica? Daca ma intrebi pe mine, eu ti-as raspunde, pt ca am lucrat

Postat
  • Members

Cei care muncesc pentru compania de drumuri probabil ca au si autorizatii pt gabarit depasit etc ;).

Postat
  • Members

Au pe dracu! Sa pui cat de multe tone ca nu se intampla nimic. Daca te opreste cumva ceva coleg de a lor cu cantaru in trafic, un tel scurt si "drumuri bune" ;)

  • 2 weeks later...
Postat
  • Members

no comment...norma la amenzi la unii,prime ptr numai stiu ce la altii,finantistii...

pe mine nu m-ar deranja asta ci faptul ca fiecare ARR-ist interpreteaza legea dupa cum stie el...

  • 2 months later...
Postat
  • Members

Servus tuturor! Normal ! Asa mai fac si ei economii la buget. In tara lui ,, Japca imparat si Spaga voda" . Trebuie sa stranga galbeni pentru lady Lenuta Udrea ,  Videanu etc, apoi pt FMI ca aia nu ne  dau bani asa ca ne simpatizeaza !Despre cei ce stau  la vanatoare pe soselele patriei ce sa mai zic. Dulai hamesiti de foame ! Nu stiu cate amenzi reusesc sa dea, dar spaga stiu sigur ca  ia ! Intrebare retorica - de cate ori a-ti incarcat corect? De cate ori a-ti incarcat paleti pe care scria tara si au corespuns cu realitatea, referitor la greutate ? De cate ori a-ti asistat la incarcare in marile multinationale logistice? De cate ori a-ti incarcat marfa gen parchet laminat sau OSB , sau ..... si a-ti cantarit tara per axa? EI STIU toate aspectele asa ca nu le este greu sa ciuguleasca  dintre noi macar 20 pe zi , nu 5 pe saptamana! \drumuri bune  si fara ,, dulai"

Postat
  • Members

parerea mea este ca nu ar trebui sa se mai circule peste greutatea admisa ,si cred ca numarul de amenzi despre care zicea un coleg mai sus este mic in comparatie cu numarul de masini  care circula peste greutatea admisa, sa spuna colegii care circula din Ungaria incolo daca i-si permite careva sa depaseasca greutatea care este admisa.Pe langa asta

  • 1 month later...
Postat

eu as spune sa nu se mai dea amenzi cand tea prins cu greutate peste limita aprobata sa iti i se ia firmei licenta sau ceva de la acea masina stiu eu talonul si alte acte fara de care nu poti merge cu acel camion si atunci acei patroni imbecili ar intelege si atunci nu am mai fi obligati ca sa transportam peste masura sau sa mergem peste timpi de condus .......ba mai mult propun sa facem un mars impotriva patronilor chiar daca ar avea repercursiuni negative asupra noastra .....altfel vom ajunge niste sclavi si o sa platim din munca noastra ....o sa luam de la gura coopiilor  :D

Postat
  • Members

Asta da, cred ca cel mai bine ar fi sa le ia sau sa le suspende licenta de transport.

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

Navigare recentă 0

  • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.