Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members
Postat

Il trec, nu mai au soferi, acum pe cei vechi ii dau afara din diferite motive fabricate, si cauta sa aduca soferi noi, in special din Republica Moldova, ca sa nu emita pretentii, evident pe bani mult mai putini. De venit, vii acasa la minim 3 luni, microbuzele pentru soferi nu mai sunt, si vii cand poti acasa. Sunt anunturi pe toate gardurile ca angajeaza soferi.

 tehnic, orice firma face tot ce trebuie pentru ca sa fie bine, desi nu e scuzabil se intimpla peste tot.

 partea cu soferii vechi e un PIC poveste de parcare....

 microbuze numai sint pentru ca schimbul se face la Oradea ,se vine si se pleaca in echipaj cu camionul, exista citeva logan doker pentru ajuns acasa...doar pe partea de Moldova..

 anunturile le au toate firmele mari unde este si fluctuatie de personal

 fiecare are reteta lui...si in functie de ce gaseste pe piata alege .

  • Members
Postat

Il trec, nu mai au soferi, acum pe cei vechi ii dau afara din diferite motive fabricate, si cauta sa aduca soferi noi, in special din Republica Moldova, ca sa nu emita pretentii, evident pe bani mult mai putini. De venit, vii acasa la minim 3 luni, microbuzele pentru soferi nu mai sunt, si vii cand poti acasa. Sunt anunturi pe toate gardurile ca angajeaza soferi.

 

Uite asa vad problema si soferii din West . De ce nu protestati ?  Si fie vorba intre noi , cine i-a invatat asa pe domnii patroni? Nu soferii romani ?

  • 2 weeks later...
  • Members
Postat

    Va salut. Am citit pe aici, ca essers a marit salariile.Un coleg care lucreaza la ei poate sa ne spuna care mai e noul sistem de salarizare si care este perioada de lucru? Multumesc.

  • 4 weeks later...
  • Members
Postat

Salut colegii. Acum sunt  dispeceri romani, bani mai multi, banii se dau fara intarziere. este o firma serioasa mergeti cu incredere la interviu..

  • Members
Postat (editat)

eu am fost la interviu azi am trecut proba astept sa ma sune nu am experienta mare cateva luni dar m-am descurcat la proba practica si m-au acceptat mi-a zis ca la varsta mea trebuie sa am minim 5 ani experienta  (37 ani) te pune sa garezi cu spatele la rampa printre jaloane din 3 miscari dar daca ai un  pic de fler nu e greu multa bafta colegii

Editat de cico_3504
ortografie
  • Members
Postat

Salut colegii. Acum sunt dispeceri romani, bani mai multi, banii se dau fara intarziere. este o firma serioasa mergeti cu incredere la interviu..

Salut, cam ce inseamna bani mai multi?
  • Members
Postat (editat)

salut colegi se lucreaza  si in echipaj la aceasta firma?

Editat de cico_3504
  • 4 weeks later...
  • Members
Postat

eu am fost la interviu azi am trecut proba astept sa ma sune nu am experienta mare cateva luni dar m-am descurcat la proba practica si m-au acceptat mi-a zis ca la varsta mea trebuie sa am minim 5 ani experienta  (37 ani) te pune sa garezi cu spatele la rampa printre jaloane din 3 miscari dar daca ai un  pic de fler nu e greu multa bafta colegii

si eu am fost pe 15 colegu la Bolintin Deal,m-au chemat la Oradea, dar nu m-am dus,cum este,ai inceput munca? drumuri bune

Vizitator truck4u
Postat

Se dau bani mai multi pentru ca nu le vin oameni, au camioanele sub gard, oamenii cu vechime pleaca mai toti, daca nu si-a batut nimeni joc de voi , puteti veni.

  • 3 weeks later...
Vizitator truck4u
Postat

Noutati, angajeaza continuu, noii angajati sunt cazati pe o perioada de 2 saptamani,jn podul unui hote, in conditii insalubre, plus frig asa sa te calesti, mai dai inca un examen psihologic sa vada daca esti lingaul pe care ei il cauta, totul e ca o gara, se vine, se pleaca, waberers la next level....cine vrea sa indure mitocanie, si batjocura, e binevenit

  • 1 month later...
  • Members
Postat (editat)

Văd ca postarile sunt ceva mai vechi dar traduc eu ce înseamnă bani mai mulți și cum e și voi comenta sunt e au plecat mulți dintre șoferii vechi.
Bani mai multi:
50euro pe zi plus 1050 Ron brut pe tara la care se adaugă anumite bonusuri (cuplat-decuplat, descărcări, ore condus suplimentare fata de un minim in funcție de departament (cel mai mare prag e 2
35 de ore săptămânal iar cel mai mic 25)-undeva la 20 ron pe ora.) Se ajunge la 1400 1500 Ron net.
Cum e?
Nu exista discuții referitor la consumul de motorina atâta timp cât nu se sare calul. Planerii romani sunt puțin cam la limita incompetentei dar chiar si asa problema e usor neglijabila atata timp cat poti suferi de durere in cot.
Se lucrează la program dacă cer planerii sa depășești programul o faci (voluntar) pe răspunderea lor.

Se lucrează 12 săptămâni cu 3 acasă și mai nou 8 cu 2.
Probleme (și motive pentru care mulți au plecat):
Deși se lucrează 12 cu 3 sau 8 cu 2 nu știi exact o zi în care ajungi acasa pentru ca mai nou camionul se preda la Oradea. Uneori schimbi 2-3 camioane in cele 12 saptamani. Unele camioane de pe anumite departamente nu vad Romania decât odată pe an la Itp de aici problema cu schimbul des. Mai nou cât ești în Oradea (fie ca începi un nou sezon fie doar pentru Itp ) nu primești diurna spre deosebire de trecut când dacă erai angajat pe Genk, indiferent de motivul pentru care erai în tara (Oradea sau în trecere) primeai aceeași diurna de extern. Sunt departamente care trec prin românia (spre Grecia sau Bulgaria) primesc diurna de România. (Aproximativ 30 euro).
Scuze administratorilor dar scriu de pe telefon și îmi este foarte dificil sa revizuiesc și sa corectez eventualele greșeli

 

 

 

...ok,corectat ce am reusit sa inteleg..prima fraza insa nu am stiut cum sa o continui...

Editat de cico_3504
Vizitator truck4u
Postat

Cine a fost angajat pe Genk?? Din cauza bataii de joc si a incompetentilor de la Oradea a plecat lumea de acolo.

  • 2 weeks later...
  • Members
Postat

Se dau bani mai multi dar tot nu de ajuns pentru munca prestata. Am venit de la cargo, si cand an ajuns la training an cerut tot pe cargo, vreo 4 persoane au spus ca nu e nici o problema, acolo voi ajunge. Ce crezi, am ajuns pe grupaje, unde sunt platit pentru incarcare/ descarcare cu 7lei net. Planerii cum au spus si cei mai sus sunt sub orice critica, si cheama oamenii la munca de acasa, ajung la Oradea si nu au ce camion sa le dea sa plece la munca, implicit o noapte la cazarea super cunoscuta de langa gara. La bani sunt seriosi, intra la timp, dar parca nu e de ajuns la cata prostie si mumca degeaba este. Eu personal inchei colaborarea cu ei.

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • Members
Postat

Buna seara, pe data de 03.09.2016 se organizeaza testari si interviuri la platoul Savinesti din Piatra -Neamt, cine este din Bacau si vrea sa vina ca sa mai scutim din cheltuielile de transport sa ma contacteze pe mail dj_yul_2007@yahoo.com.

  • 4 months later...
  • Members
Postat

55 euro la zi diurna si minim pe economie...+ spor de vechime 100ron dupa un an..... plus bonusuri la cargo...silo si industriale.....(ore suplimentare, incarcari descarcari)

  • Members
Postat (editat)

Update: Din ianuarie 2017 diurna este 55euro pe zi(extern) + minim pe economie.... si in fucntie de departament(cargo,silo,industriale) se platesc unele bonusuri..(ore suplimentare, descarcari-incarcari,spalare siloz) +spor de vechime dupa 1 an....(100ron..........pana la 400ron (dupa 4...5ani)

2 luni cu 2 sapt acasa

3 luni cu 3 sapt acasa

Banii sunt intotdeauna la timp... se merge la program.

Editat de NT12KRT
  • 6 months later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.