Sari la conținut
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Comunitatea soferilor profesionisti

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Postat

pacat de manul acesta nu arata bine deloc

  • 1 month later...
Postat

Ce s-a intamplat cu bietul MAN :-\

Postat
  • Members

veneam de la Braila incarcat cu 15to.pal brut ,pe podul variantei de la Buzau un coleg de la Gecotrans a derapat si m-a lovit cu semiremorca fiind curba si soseaua uda.

Postat

Ai patit ceva dl TRUCKMAN si camionul este tot stricat?

Postat
  • Members

Frumoase si MAN-urile, doar ca nu ma pricep la ele.Cred totusi ca sunt camioane bune, de incredere.Posibil sa nu fiu atras de ele pentru ca ROMAN-urile nostre seamana cu MAN (cred ca au au o legatura ADN).Lumea a evoluat insa, iar MAN-urile au alt design acum.Arata bine.

Postat
  • Autor
  • VIP

Poi RO-MAN ii defapt MAN ,cei de la brasov au cumparat licente de la MAN pentru motoare

Postat

frumos exemplar....un monstru!

Postat
  • Members

Foarte frumos MAN-ul asta rosu pictat !.Ce-o fi oare compartimentul din spatele cabinei ?, ca vad ca nu-i legat de aceasta.Imi plac mult pipele.Asa da cap-tractor.Fain !. ::)

Postat
  • Members

Pai sunt varinate ce poate sa aiba :

1 daca are convertizor : are intercular , radiator , buteli aier , rezervor combustibil si hidrauluic , sertare

2 fara convertizor : are buteli aier , rezervor combustibil si hidraulic , sertare

3 ce asi doreste beneficiarul sa puna acolo , da in general asta ie

Postat
  • Members

Pai sunt varinate ce poate sa aiba :

1 daca are convertizor : are intercular , radiator , buteli aier , rezervor combustibil si hidrauluic , sertare

2 fara convertizor : are buteli aier , rezervor combustibil si hidraulic , sertare

3 ce asi doreste beneficiarul sa puna acolo , da in general asta ie

2

  • 3 months later...
  • 2 months later...
Postat
  • Members

Poi RO-MAN ii defapt MAN ,cei de la brasov au cumparat licente de la MAN pentru motoare

nu este asa au cumparat licenta pentru modelul MAN I ,motoarele le au cumparat de la renault saviem si de la unguri ràba care era dupa man

Postat
  • Autor
  • VIP

Am o carte de mecanica si acolo scrie de motoare la camioane/masini mici ... si zice de camioanele Roman ca au motor MAN-D 2156 si SAVIEM.

Postat
  • Members

Din cate stiu eu au avut cumparate licentze de la mai multe tipuri de motoare MAN .

Postat
  • Members

Poi RO-MAN ii defapt MAN ,cei de la brasov au cumparat licente de la MAN pentru motoare

nu este asa au cumparat licenta pentru modelul MAN I ,motoarele le au cumparat de la renault saviem si de la unguri ràba care era dupa man

[/quote

S.C. Roman S.A.

siglă amplasare

Alte denumiri ROMLOC, Intreprinderea de Autocamioane Braşov

Ţară România

Oraş Braşov

Fondată în 1921

Perioada de activitate 1921 - prezent

Industrie Constructoare de maşini

Producţie autocamioane, autoutilitare, autospeciale, autobuze, piese

Deţinută S.C. Prescon S.A.

Sit web ro Site-ul oficial al companiei

S.C. Roman S.A., cunoscută şi sub numele de Autocamioane Braşov este o întreprindere braşoveană specializată în proiectarea şi construcţia de autocamioane, autobuze şi autoutilitare.

A fost înfiinţată în 1921, sub numele de ROMLOC, producând pe atunci material rulant, mai târziu motoare şi automobile. După venirea comuniştilor la conducere, în 1948, firma ia denumirea de „Steagul Roşu”. Treptat, s-a specializat pe producţia de autocamioane şi, mai târziu, de autoutilitare. Amintim modelele SR 101 (1954), Carpaţi (capacitate 3 tone, 1959 - 1961), Bucegi (capacitate 5 tone, 1964), autocamioane cu motoare Diesel in licenţă MAN, Germania (din 1971). Astăzi, S.C. Roman S.A. produce autovehicule diverse (autobuze, autocamioane, autospeciale, motoare, axe, punţi etc.) cu design nou, modern şi atractiv. Astfel, revista „Lastauto omnibus”, la debutul noilor modele, în 2005, considera că „cel mai occidental autobuz din România este în acest moment un vehicul indigen, nu unul din import”.

Postat
  • Members

DAC 120 DE a fost un model de basculantă românească, cu o capacitate de transport de 120 tone. A fost proiectată şi construită (începând din 1988) la Întreprinderea de Autocamioane Braşov, după modelul american Lectra Haul. Un număr de 5 unităţi au fost construite şi la Întreprinderea mecanică Mârşa, care, începând cu 1982, construia un model asemănător de 110 tone, DAC 100 E.

Modelul avea o viteză maximă de 70 km/h gol şi 55 km/h plin şi avea rezervoare de motorină totalizând 3200 l. Bena avea un volum de 35 m3.

Costul unui asemenea camion era de aproximativ 300.000 $, de aproximativ 3 ori mai puţîn decât alte produse similare

    Asta asa, sa se vada ca si la noi s-au mai facut si lucruri care nu sunt facute de oricine

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
Postat
  • Members

Acele cabine au fost produse de carosierul olandez Indupol , cel care produce si cabinele de DAF XF105 cu Skylights , si au fost produse intr-o serie foarte restransa , de 30 de bucati parca , sau 40 !  ;)

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

Navigare recentă 0

  • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.