Sari la conținut
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Comunitatea soferilor profesionisti

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

man tg 410 presiune antigel

Featured Replies

Postat
  • Members

va salut,

la un Man tg 410 am urmatoarele simptome: imi arunca foarte tare antigelul cand desfac busonul cu motorul la cald si oprit , scade nivelul antigelului cand ma uit din cand in cand la el la rece, temperatura nu creste peste normal chiar e putin mai jos, caldura in cabina baga foarte bine, nu s-au simtit pierderi de putere caci am facut cateva curse lungi in tara de cand a aparut problema asta, antigel nu pare sa scape pe nicaieri, apa nu intra in baie.

  La un service in Constanta( la Dl Petre  SC Service truck & transport'' cam asa ceva), in baza acestor simptome, mi-au schimbat fara sa faca alte testari -- chiulasele de la compresorul de aer,mi-au pus de Man 3,pe motiv ca astea sunt cauza si ca astea sunt mai bune, dar cand am ajuns acasa am observat acelas fenomen, drept urmare am dat 14 mil degeaba. Revenind in zilele urmatoare la service, au dat rampa de apa jos si s-a observat ca in dreptul la 1 si 2 arunca antigel mai tare si cu mizerie, drept urmare s-au schimbat garniturile de chiulasa de la 1 si 2, dar se pare ca degeaba si aici pentru ca face la fel. Ieri au inceput iar sa demonteze chiulasele nedemontate(3,4,5,6) , acestea si garniturile par sa fie bune dar la 4 au zis ei ca ar fi o fisura la camasa cilindrului, cam in partea de sus. A ramas ca luni sa spele si sa dea cu spray special pt a vedea mai bine eventuala fisura.

  Daca cineva poate sa ma ajute( fac apel si la Dl LEO dupa cum mi-a recomandat cineva) si sa dea o explicatie mai realista, sa-mi spuneti care ar fi cauza, in caz ca nu ar fi fisurata dupa cum se pare, sau chiar daca e fisurata camasa cilindrului ar trebui sa produca simptomele astea.  As fi foarte recunoscator pt ca nu as mai lungi atat stationarea asta pt o chichita se pare, deja stau de vreo 2 sapt. tel meu e 0721794652 daca cineva vrea sa colaboram in privinta aceasta

Postat
  • Autor
  • Members

. am uitat ceva, in antigel sunt ceva urma de ulei, nu foarte mult, i s-a schimbat putin culoarea si e putin uleios, de asemenea uleiul se aduna in jurul busonului de la vas .

Postat
  • Members

As fi foarte recunoscator pt ca nu as mai lungi atat stationarea asta pt o chichita se pare, deja stau de vreo 2 sapt.

Uneori "chichitele" fac diferenta si de timp si de bani.Daca reparatiile de orice natura ar fi simple , toata lumea s-ar pricepe si atunci nu ar mai fi nevoie de cei ce repara.Imi pare rau, ma abtin sa dau sfaturi la defectele mecanice pentru ca :1. nu sunt mecanic 2.nu stiu si nu (mai) comentez cum s-au facut verificarile pana acum.

Postat
  • Autor
  • Members

bine, va multumesc pentru interventie oricum. Saptamana viitoare voi posta noutatile despre caz, pana atunci mai astept si alte pareri

Postat
  • Autor
  • Members

am gasit unde era cauza pt ce mi s-a intamplat la man tg. Chiulasa 2 era fisurata intre cele 2 supape de admisie si chiulasa 1 era fisurata f putin intre cele 2 supape de evacuare. Am avut chiulase de la un motor care l-am schimbat mai de mult la alt Man identic, stiu ca noi sunt cam 1000 euro bucata iar sh cam 300-400 euro, le-am ales pe 2 cele mai bune; fiind demontate toate chiulasele, punem garnituri noi la toate.

Postat
  • Autor
  • Members

cele 2 chiulase pt compresor schimbate degeaba, le pot vinde cu 250 lei/bucata,daca e cineva interesat. dati un mesaj aici

Postat
  • Members

am gasit unde era cauza pt ce mi s-a intamplat la man tg. Chiulasa 2 era fisurata intre cele 2 supape de admisie si chiulasa 1 era fisurata f putin intre cele 2 supape de evacuare. Am avut chiulase de la un motor care l-am schimbat mai de mult la alt Man identic, stiu ca noi sunt cam 1000 euro bucata iar sh cam 300-400 euro, le-am ales pe 2 cele mai bune; fiind demontate toate chiulasele, punem garnituri noi la toate.

Astea da chichite!Felicitari mecanicilor ca au perseverat si au cautat mai departe chiar daca au descoperit primul defect.

  • 1 month later...
Postat

pentru BULANCEA...nu k ai fost tu ghinionist sa stai atat timp la service-ul ala...asa se sta de obicei acolo...si noi reparam mashinile tot acolo si crede-ma k daca aveai o problema minora stateai de la 2 zile la 3 zile,inebuneam...dar de ce sa fiu rau aveau si ceva de lucru baietzii,nu prea stateau degeaba...dar presupun k daca vine cineva cu cash-ul inainte itzi da branci pentru inca o zi sau doua...asa k nici nu ai idee ce mult imi menajam mashina numai sa nu stau la aia la service!!!

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

Navigare recentă 0

  • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.