Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members
Postat

Eu nu am vazut filmul, dar dupa cum vad, decuplarea dureaza 9.58 minute, cuplarea iara 13,28 minute. Ce poate dura atat la o decuplare?

Scoti cuiul, ridici din perne, dai jos picoarele, te deplasezi pana vezi cuiul iesit din loc, dai jos din perne, te duci inainte cam 1 m, scoti cablurile si gata. 2 min.

  • Members
Postat

Pai dureaza atat pentru ca explica amanuntit cum se procedeaza , si mai vb putin la inceput in cabina . Sunt comvins ca si tipul ala poate deconecta remorca in 2 minute ;).Dar daca te-ai uita la ceas din  momentul in care faci primul pas spre decuplarea remorcii si pana la ultimul pas nu trec doar 2 minute , cel putin 5 ...parerea mea ( am vazut si eu destule cuplari s decuplari pana acum si erau facute de soferi experimentati. In America si Canada mai este si chestia cu inaltimea camioanelor( ceea ce spuneau si colegii nostrii din Canada in alte cementarii ) si asta mai adauga timp la conectare si deconectare.Conectarea si deconectarea nu trebuie facute la repezeala fiindca sunt manevre foarte importante ....tu trebuie sa sti mai bine , nu ??? , doar esti sofer profesionist, nu k mine  ;)

  • Members
Postat

In America si Canada mai este si chestia cu inaltimea camioanelor( ceea ce spuneau si colegii nostrii din Canada in alte cementarii ) si asta mai adauga timp la conectare si deconectare.

Butonul Memory de ce este ???

Conectarea si deconectarea nu trebuie facute la repezeala fiindca sunt manevre foarte importante ....tu trebuie sa sti mai bine , nu ??? , doar esti sofer profesionist, nu k mine  ;)

Repezeala sau nu, dupa un timp devine rutina. 5 minute pt. ce? Poate pt. connectare ca nu nimeresti din prima sa pui capul tractor sub remorca, sau ca te chinuii cu scoaterea/punerea la loc a talpilor.

  • Members
Postat

Butonul Memory de ce este ???

Repezeala sau nu, dupa un timp devine rutina. 5 minute pt. ce? Poate pt. connectare ca nu nimeresti din prima sa pui capul tractor sub remorca, sau ca te chinuii cu scoaterea/punerea la loc a talpilor.

Un film poate sa dureze si 1 ora, asta nu inseamna ca aceeasi manevra, in mod real, cind o faci tu dureaza atit. Este o diferenta destul de mare..... ;D ;D ;D

In ceea ce priveste camioanele americane lasa-i pe altii sa vorbeasca. La camioanele americane nu exista butonul de memorie. Oricum ceea ce ai scris tu, cu scos cui, deplasare inainte, m-ai c-am derutat. Nu inteleg de ce scoti furtunele de aer de-abia la sfirsit. Daca prin absurd iti aluneca piciorul pe pedala de frina, si in los sa opresti, tu inaintezi, nu le rupi?

Aici e mai simplu. Primiul lucru pe care-l faci dupa ce ai parcat, este sa cobori picioarele de la remorca. Tragi "siguranta" de la "sa", decuple-zi furtunele de aer si cabul electric, te urci in cabina, cobori suspensia de la camion ( daca e nevoie), bagi in viteza si....valea.....

  • VIP
Postat

Inaintezi putin deoarece la camioanele europene nu prea ai loc intre remorca si tractor (de aia mergi un pic in fata sa iti faci loc si mergi incet ,un metru,2)

  • Members
Postat

Oricum ceea ce ai scris tu, cu scos cui, deplasare inainte, m-ai c-am derutat. Nu inteleg de ce scoti furtunele de aer de-abia la sfirsit. Daca prin absurd iti aluneca piciorul pe pedala de frina, si in los sa opresti, tu inaintezi, nu le rupi?

Aici e mai simplu.

Unde iti aluneca picorul? Pe pedala? Chiar daca aluneca (ceea ce e absurd) cu firele conectate te poti deplasa si 4-5 m fara sa le rupi.

Primiul lucru pe care-l faci dupa ce ai parcat, este sa cobori picioarele de la remorca.

Se veda clar ca habar nu ai de ... cuplare/decuplare (la noi). Daca cobori picoarele de la remorca, siguranta ori scoti cu mare greutate, ori nici nu reusesti ca se bloceaza. Primul lucru care faci la deconactare e tragerea sigurantei (un fir ori un dispozitiv ca o coada de lingura pe care o apesi in jos tinand partea superioara nemiscata).

Tragi "siguranta" de la "sa", decuple-zi furtunele de aer si cabul electric, te urci in cabina, cobori suspensia de la camion ( daca e nevoie), bagi in viteza si....valea.....

Firele le scoti dupa ce te deplasezi in fata. Bineanteles ca le decuplezi de pe vagon, nu de pe cap tractor. Oare de ce savimbi?

  • Members
Postat

Mai nenea palm, se vede ca esti c-am ironic si ingimfat. Dupa modul in care scrii cred ca ai o parere prea bune despre tine.... In fine..... Eu nu am scris ceea ce faci tu in Europa. Eu am scris doar cum se procedeaza aici in America, si inca ceva despre experienta mea ca sofer aici lasa-i pe altii sa vb. Si ca sa nu uit. Unde am scris ca furtunele de aer se decupleaza de la tractor?

Oare de ce Palm?

  • Members
Postat

Scopul pentru care am postat aceste filmulete a fost acela de a ajuta intr-un fel sau altul pe cei care nu stiu exact cum se cupleaza sau decupleaza o remorca de un cap tractor  sau cum se realizeaza conectarea/deconectarea remorcii in America sau Canada. Nu am postat cu scopul de a da lectii nimanui , pentru ca nu sunt eu in masura sa fac acest lucru (eu in viata mea n-am  conectat/deconectat singur o remorca , desi am vazu si chiar participat la nenumarate astfel de procedee ,  iar daca ar fi sa fac acest lucru singur m-as descurca cu siguranta ).

  • Members
Postat

Mai nenea palm, se vede ca esti c-am ironic si ingimfat. Dupa modul in care scrii cred ca ai o parere prea bune despre tine.... In fine..... Eu nu am scris ceea ce faci tu in Europa. Eu am scris doar cum se procedeaza aici in America, si inca ceva despre experienta mea ca sofer aici lasa-i pe altii sa vb. Si ca sa nu uit. Unde am scris ca furtunele de aer se decupleaza de la tractor?

Oare de ce Palm?

No comment. Distractie placuta in continuare pe teme copilaresti.

  • Members
Postat

Nicioadata nu mi-am permis si nici nu-mi voi permite sa comentez munca cuiva pe care nu-l cunosc sau mai ales sa-mi dau cu presupusul. Ideea acestui forum ( parerea mea) este sa ne impartasim experientele atit bune cit si cele rele, sa ne ajutam reciproc nu sa facem mistouri unii de altii sau sa ne aratam superioritatea.

  • VIP
Postat

Nicioadata nu mi-am permis si nici nu-mi voi permite sa comentez munca cuiva pe care nu-l cunosc sau mai ales sa-mi dau cu presupusul. Ideea acestui forum ( parerea mea) este sa ne impartasim experientele atit bune cit si cele rele, sa ne ajutam reciproc nu sa facem mistouri unii de altii sau sa ne aratam superioritatea.

FORTE CORECT

  • Members
Postat

Nicioadata nu mi-am permis si nici nu-mi voi permite sa comentez munca cuiva pe care nu-l cunosc sau mai ales sa-mi dau cu presupusul. Ideea acestui forum ( parerea mea) este sa ne impartasim experientele atit bune cit si cele rele, sa ne ajutam reciproc nu sa facem mistouri unii de altii sau sa ne aratam superioritatea.

Sunt deacord cu tine.Se vede ca esti un om matur si umblat prin lume  ;)

Drumuri bune va doresc !!!

  • Members
Postat

Nicioadata nu mi-am permis si nici nu-mi voi permite sa comentez munca cuiva pe care nu-l cunosc sau mai ales sa-mi dau cu presupusul. Ideea acestui forum ( parerea mea) este sa ne impartasim experientele atit bune cit si cele rele, sa ne ajutam reciproc nu sa facem mistouri unii de altii sau sa ne aratam superioritatea.

Atunci nici nu trebuia sa te hazardezi in cuvinte cand te-ai simtit derutat de modul in care decuplam noi camioanele de remorca. Vezi mai sus ce am marcat cu rosu... Trebuia sa tratezi "problema" altfel, de ex. sa ma intrebi, de ce scot cablurile la sfarsit bla bla.

Din partea mea tema am inchis. Omul poate fii matur si la 20 de ani... Nu trebuie sa aiba 40, 50 ... (ma rog, eu am 32, dar nu ma simt matur deloc :) )

  • Members
Postat

La camioanele americane nu exista butonul de memorie. Oricum ceea ce ai scris tu, cu scos cui, deplasare inainte, m-ai c-am derutat. Nu inteleg de ce scoti furtunele de aer de-abia la sfirsit. Daca prin absurd iti aluneca piciorul pe pedala de frina, si in los sa opresti, tu inaintezi, nu le rupi?

Nu am comentat munca ta. Mi-am exprimat doar o nelamurire, fata de procedeele voastre, nimic altceva.

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • Members
Postat

Pai asta e este primul lucru pe care trebuie sa-l verifici dupa ce te-ai bagat sub remorca. Daca nu te verifici acest aspect te poti trezi ca la plecarea de loc iti cade trailerul de pe camion.

Vizitator Anonymous
Postat

  Unde mai pui ca in felul asta vezi si daca iti functioneaza franele pe remorca!

Vizitator Anonymous
Postat

  Scuzati,eu ma refeream la testul de frana cu frana de mana!Savimbi cred ca se referea la testul imediat dupa ce te-ai cuplat,adica dupa ce ai intrat sub remorca,ai auzit clang si inainte sa cuplezi furtunele si sa ridici piciorusele incerci sa avansezi un pic ca sa vezi daca esti bine cuplat!

  • 2 months later...
Vizitator Anonymous
Postat

corect filmuletele au fost puse pentru cei care ai intereseaza si vor sa invete ceva,cei car stiu si se cred profesionisti adevarati nu au de ce sa obiecteze... ;D

  • 11 months later...
  • Members
Postat

era vorba sa explice unul din cei care fac lucrul asta frecvent,pas cu pas,cum se face cuplarea si decuplarea,de preferat in cazul camioanelor din europa.

pana la urma lumea a inceput sa se intepe si un incepator nu cred ca a inteles mai nimic.

deci,sa se concentreze cineva si punctual sa explice fiecare pas insotit de cum....si de ce.....

incepatorii va vor ramane vesnic indatorati!

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.