Sari la conținut
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Comunitatea soferilor profesionisti

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Renault premium: pareri!

Featured Replies

Postat
  • Members

Ce parere aveti de Renault premium? Am inteles ca au motoare de volvo....de fapt e un volvo mai ieftin;D

  • 4 weeks later...
Postat
  • EX Staff

O " baraca" cu motor si cutie Volvo, manevrabila, cu retarder super, automatica face toti bani...insa cabina nu se ridica la nivelul asteptat, frigo,aer conditionat,pat mare ,lipsesc spatiile de depozitare si spatiul la volan, eu am stat inghesuit .....nu imi place chestia asta...app , un pic impreciza directia !

  • 3 years later...
Postat
  • Members

ai place valea si parcarea, insa consuma mai putin, pentru cine face curse plin-gol plin-gol e bun cine face plin-plin plin-plin nu e bun.cine face drumuri cu multe urcusuri consuma la greu pentru ca nu poate si se arunca la consum. Injectoare sensibile, la noi sa reparat injectoare la 200.000 km. Incarcat la 40 de t consuma mai mult ca un volvo la drum greu insa se scoate cand mergi gol sau pe autostrada. retarderul este superior fata de volvo, la un drum Bucuresti-Brasov pe Cheia, mers mai repejor volvo se incinge la frane, renault nu, cu retarderu la ultima treapta te lipeste de parbriz indiferent de greutate. Trebuie sa ai frane bune pe vagon pentru ca motrica franeaza foarte putin. instalatia electrica foarte sensibila, cabluri subtiri se incing, se intrerup imediat, fara improvizatii, si nu supradimensionati sigurantele. lucrati numai cu servisuri care cunoaste renault, daca cautati unde e mai ieftin aveti numai de pierdut, si bani grei nu asa pentu ca servisu la renault nu e tocmai ieftin, toti mecanici considera ca e cel mai greu de reparat in comparatie cu celelalte marci.

Postat
  • Members

Colegule, daca iau in considerare experienta mea pe Premium, zic sa te lasi pagubas. Gingas, pretentios, m-a lasat in drum de doua ori,( injectoarele ) daca te grabesti nu ai in ce "sa dai ", daca faci curse lungi e chinul de pe lume din cauza lipsei de spatiu si a confortului. Pe curse scurte, de zi, bunicel, economic, numai sa nu ajungi in service cu el. E cam de unica folosinta. Are el piese de Volvo, dar nu e Volvo nici pe departe - nu sunt fan Volvo. Unde lucram au cumparat 6 bucati noi, dar au scapat repede de ele, pt ca eram ca la razboi : stiai cand pleci, dar nu stiai daca te intorci. Drumuri bune !

Postat
  • Members

Contează sa si ai camionul configurat dupa munca ceruta / depusa si Renault face camioane bune , contează sa stii ce vrei si ce ai de făcut .

  • 5 months later...
Postat
  • Members

Consum mic pe autostrada,la deal trage bine,perfect spus ca folosit la curse scurte face treaba.Eu fac zilnic Stuttgart-Frankfurt si retur pe timp de noapte si cred ca sunt cea mai economica cursa din firma :D per total daca sti cum sa-l folosesti eu zic ca merita.Minusuri mari:spatiul,cabina mica,scaunul imposibil de ne-ergonomic.Insa pentru 5 ore cat stau in el merita chinul ;)

  • 2 years later...
Postat
  • Members

Detinem un parc de 4 cap tractoare Renault Premium, atat 410 Dxi cat si 450 Dxi, toate fiind achizitionate second hand, la unele am avut norocul sa nu investim foarte mult pe cand la altele, a fost nevoie de o investitie mai mare in: reparat supape aer, reparat instalatie electrica sistem AdBlue si probleme minor la sistemul de alimentare ( conducte slabite la pompa de amorsare ), am mai intampinat probleme la firele de masa ( sasiu si motor ), s-a reparat foarte simplu prin curatarea acestora, inlocuire cablaj injectoare (locul pe unde toate Renault-urile cu motoare Volvo gazeaza ulei si umple tot motorul de ulei).

Ca si pont in alegerea unui Renault Premium cu motor Volvo, ideal ar fi variantele fara senzor NoX, sunt mai fiabile, in cazul nostru neaparand probleme la sistemul de AdBlue. In cazul celor dotate cu senzor NoX ( cel montat pe catalizator ), am intampinat probleme la acel senzor, fiind nevoie de inlocuirea acestuia (2500 lei), firele ce merg la senzorul de temperatura din 'naintea catalizatorului, au oxidat si iti da batai de cap gasind problema.

Costurile de raparatie in cazul nostru nu a fost foarte mari, deoarece au fost reparate de noi, nu a fost nevoie sa mergem in service doar in cazul inlocuiri cablurilor de la injectoare, in rest totul s-a efectuat de noi.

Din punct de vedere al consumului, masinile se incadreaza bine in consum de 30-34%, plus minus 2% in functie de tonaj si traseul parcurs. Pentru o cursa de 1100 km tur-retur, cu incarcatura de 8to pe tur si o incarcatura de 18to retur, masinile scot un consum aproximativ de 29%. Pentru o cursa de ~600km, cu 23to, masina s-a incadrat la un consum de 33% ( Bucuresti - Cluj Napoca - Oradea ).

In cazul in care alegi sa folosesti sistemul AdBlue si nu doresti anularea lui, cum se intampla foarte des in cazul acest masini, am observat un consum mediu de 50L AdBlue in jur la 2300-2500km, dar si un consum de 40L la 1800-1900km in cazul transportari de marfuri peste 20to pe un traseu mai dificil.

In concluzie, camioanele Renault Premium cu motoare Volvo si cutie de viteza ZF ( manuala cat si automata ), sunt fiabile si economice atat timp cat alegi sa le repari tu si sa nu mergi la service sa te puna sa inlocuiesti o componenta cand e vorba de un fir pe care il poti izola si tu acasa. Pentru orice alte informatii legate de aceste masini, ma puteti contacta oricand.

  • 11 months later...
Postat
  • Members

O panarama de camion ma refer la euro 5 ca ala l am condus. Retarder aproape inexistent loc in camion cam stramt,  buzunare sa pui ceva afara la fel te chinui cu un sac de 3kg sa il înghesui ce sa mai zic d la 1 la 10 un 2 cu indulgenta nu recomand sa conduce ti asa ceva eu unu sigur nu ma mai urc pe asa panarama de camion 

Editat de Anonimm

  • 5 years later...
Postat
  • Members

Mă poate ajuta și pe mine cineva La un Renault T frigiderul se oprește noaptea când e oprit motorul și baterii sunt noi / ce ar putea avea și unde găsesc ce ar trebui sa inlocuiesc

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

Navigare recentă 0

  • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.