Vizitator Anonymous Postat Mai 25, 2011 Postat Mai 25, 2011 Toti la un moment dat cred ca vor sa-si cumpere camionul lor. Avand in vedere oferta actuala , e uneori foarte greu sa alegi mai ales ca nu ai lucrat decat pe cateva modele. Totusi daca ar fi sa va decideti asupra unui model tinand cont si de costurile cu intretinerea, service, etc, ce ati alege? 1. Marca/model 2. Cai Putere 3. Dotari: ex asr, esp, clima 3. Cutie automata sau manuala 4. Cu sau fara retarder/intarder 5. Dimensiune roti spate: pe 70 pe 80 6. Tip de Suspensie 7. Km maximi rulati 8. Ani vechime. De ex am gasit un camion MAN TGA Aici pe care l-as cumpara dar nu am toti banii. Cred ca as face treaba cu el vre-o 2 ani pe extern. Astept parerile voastre. Citează
Members ROSSY Postat Mai 26, 2011 Members Postat Mai 26, 2011 Achizitia este in primul rand conditionata de partea financiara. Important este si unde intentionezi sa lucrezi,pe ce relatie . De exemplu taxa de autostrada la un tractor cu motor euro 5 fata de un euro 3 pe anumite tari este mai mica.Da,un cap tractor dotat este de preferat din toate punctele de vedere.Nu uita,daca este de afara,taxa de poluare,tva-ul,costurile cu transportul si inmatriculatul,firma,etc. Cat priveste marca,eu am o vorba,cea mai buna masina este cea care o ai si care merge .In cazul transportului orice masina care lucreaza produce,iar plata se face functie de cursa nu de marca masinii . Succes in continuare si drumuri bune! Citează
Members hermanrazvan Postat Ianuarie 28, 2012 Members Postat Ianuarie 28, 2012 1. Marca/model: Man Tgx XXL 2. Cai Putere:440-480-540. 3. Dotari: ex asr, esp, clima 3. Cutie automata sau manuala:Automata 4. Cu sau fara retarder/intarder:CU o sa vezi ce te ve ajuta nu stai toata ziua cu piciorul in frana 5. Dimensiune roti spate: pe 70 pe 80 6. Tip de Suspensie 7. Km maximi rulati:600.000 8. Ani vechime.Cat mai nou posibil Citează
Members adiretegan Postat Februarie 1, 2012 Members Postat Februarie 1, 2012 Achizitia este in primul rand conditionata de partea financiara. Important este si unde intentionezi sa lucrezi,pe ce relatie . De exemplu taxa de autostrada la un tractor cu motor euro 5 fata de un euro 3 pe anumite tari este mai mica.Da,un cap tractor dotat este de preferat din toate punctele de vedere.Nu uita,daca este de afara,taxa de poluare,tva-ul,costurile cu transportul si inmatriculatul,firma,etc. Cat priveste marca,eu am o vorba,cea mai buna masina este cea care o ai si care merge .In cazul transportului orice masina care lucreaza produce,iar plata se face functie de cursa nu de marca masinii . Succes in continuare si drumuri bune! Ai un punct rosu de la mine... cel mai corect... Citează
Members pauncatalin Postat Februarie 12, 2012 Members Postat Februarie 12, 2012 salut si pe mine ma interseaza acelai subiect de aceia o sa postez aici sa nu deschid onul nou,prcizez ca de 5 ani am esit din domeniu transport si am cam ramas in urma cu toate as vrea sa cumpar un camion si sa ma intorc la prima draguste,credet ca as putea sa fac fata pe piata cu o singura masin Citează
Members florin74ro Postat Februarie 12, 2012 Members Postat Februarie 12, 2012 daf xf 480,intarder,consum bun spre f bun,bineinteles in functie de exploatare.daca optezi spre second hand...daca vrei nou...MERCEDES actros 2011 Citează
Members zz_top79 Postat Decembrie 7, 2013 Members Postat Decembrie 7, 2013 Buna, Sunt interesat de achizitionarea urmatorului camion: MAN TGX 18.440 4x2 BLS Motor 440 CP Euro 5 551.000 Km Cabina XLX cu 2 paturi Cutie automata cu intarder Clima+sirocco Radio CD ABS, ESP, ASR ADR Telefon, navigatie Rezervoare 760+450+AdBlue Tempomat Inmatriculat 2008, serie sasiu 2009 Pretul 31000 iepuroi. Cam asa arata. Se merita? Citează
Members a(u)di Postat Decembrie 7, 2013 Members Postat Decembrie 7, 2013 salut si pe mine ma interseaza acelai subiect de aceia o sa postez aici sa nu deschid onul nou,prcizez ca de 5 ani am esit din domeniu transport si am cam ramas in urma cu toate as vrea sa cumpar un camion si sa ma intorc la prima draguste,credet ca as putea sa fac fata pe piata cu o singura masin eu zic ca daca te descurci sa iti gasesti clienti, da doar nu toata lumea lucreaza cu firme mari ;-) Citează
Members lucimarco Postat Decembrie 8, 2013 Members Postat Decembrie 8, 2013 Iveco STRALIS, 480 CP, automat, intarder 6 trepte Daca faci un mic sondaj pe net ai sa vezi de ce zic acest lucru. 1- costuri de achizitie mici 2 - costuri de intretinere mici 3 - costuri de utilizare mici ( consum carburanti + schimb de ulei plus anexe) 4 - spatiu in cabina ptr 2 pers, destul de rezonabil 5 - service iveco mult mai ieftin decat la alte companii Desigur..as alege si Renault Premium...se incadreaza in aceeasi clasa decheltuieli...poate cu un consum mai mic ...dar cu cu un confort scazut. in schimb eu nu as alege Premium ptr sptiul oferit in cab. e minuscul. Citează
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.