Sari la conținut
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Comunitatea soferilor profesionisti

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Un tir lovit de tren

Featured Replies

Postat
  • Members

Un TIR care nu a respectat indicatiile la un pasaj de trecere peste calea ferata a fost lovit de un tren accelerat, in zona localitatii aradene Comlaus, iar traficul feroviar in zona este blocat.

Din primele cercetari rezulta ca soferul autotrenului, inmatriculat in Ungaria, nu a respectat  indicatorul de la pasajul de trecere peste cale ferata si a fost surprins de trenul care circula pe ruta Timisoara Nord - Arad - Oradea - Cluj-Napoca. „Automarfarul nu a oprit la pasajul peste calea ferata si a fost lovit de tren. In urma accidentului nu au fost inregistrate victime. Avariile la locomotiva trenului sunt minore. In continuare se fac cercetari la locul accidentului“, a declarat Camelia Tuduce, purtator de cuvant al Inspectoratului de Politie al Judetului Arad.

Din cauza accidentului, traficul feroviar pe ruta Arad-Oradea, in zona localitatii Santana, este blocat.

Postat
  • Members

Mda...numai in Ro am vazut trceri la nivel cu calea ferata pe drumuri europene unde esti obligat sa faci si STOP.Or costa asa mult cateva becuri?Nu mai zic ca intre Vatra Dornei si Bistrita Nasaud sunt cateva in curba si nici nu te poti asigura cum trebuie...

Despre calitatea gropilor si denivelarilor nici nu vreau sa-mi amintesc.

  • 1 month later...
Postat
  • Members

Mda...numai in Ro am vazut trceri la nivel cu calea ferata pe drumuri europene unde esti obligat sa faci si STOP.Or costa asa mult cateva becuri?Nu mai zic ca intre Vatra Dornei si Bistrita Nasaud sunt cateva in curba si nici nu te poti asigura cum trebuie...

Despre calitatea gropilor si denivelarilor nici nu vreau sa-mi amintesc.

Ai mare dreptate.....

  • 1 month later...
Postat
  • Members

Termenul de "trecere LA NIVEL cu calea ferata" apare doar in cartile de legislatie rutiera in rest pe plan real nici nu se pune problema sa treci peste o cale ferata in Romania si sa nu simti nimic sau sa injuri pe cineva/ceva  ;D:(

Postat
  • Members

Orice trecere la nivel cu calea ferata trebuie construita sau ar trebui,sa fie perpendicular cu ea tocmai pentru ca sa te poti asigura,dar la noi ca si traditie e altfel deci mare atentie.Daca le si vedem cand ajungem in apropierea lor,ca multe au becuri oarbe si ne dam seama dupa ce am trecut de ele sa ne facem cruce ca nu sa intamplat ceva nefericit si am scapat cu bine

Postat
  • Members

Becurile ca becurile, bine ca sunt, da ce ziceti unde ii numa stop si tre sa te asiguri si din spate linia e aproape paralela cu tine? Stiu eu caz pe national in 3, 4 locuri

  • 3 weeks later...
Postat
  • Members

Becurile ca becurile, bine ca sunt, da ce ziceti unde ii numa stop si tre sa te asiguri si din spate linia e aproape paralela cu tine? Stiu eu caz pe national in 3, 4 locuri

mie unu mi se pare imposibil sa te uiti in spate cand linea e aproape paralela cu tine...si mai sunt si buruieni pe acolo >:(

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

Navigare recentă 0

  • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.