Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Bucureşti Progresul Roşiori, Craiova, Filiaşi, Targu Jiu, Simeria RO-LA???????


Postări Recomandate

  • Members
Postat

TIR-urile nu vor mai traversa ţara pe şosele, ci in tren

In curand am putea scăpa de circulaţia sufocată de TIR-uri, de cozile uriaşe pe drumurile principale şi şosele distruse de transporturile agabaritice! Maşinile de mare tonaj ar putea să traverseze Romania fără să mai circule pe şosele. Metoda este simplă şi utilizată in toată Europa: TIR-urile sunt incărcate in trenuri speciale şi sunt transportate pe calea ferată pană la ieşirea din ţară! Asta isi propune sa faca, printr-un proiect nou, Ministerului Transporturilor.

" Toate camioanele vor fi incărcate pe trenuri fără să mai utilizeze infrastructura rutieră. Şoferii se pot odihni deoarece trenurile vor avea cabine de dormit şi vagon restaurant şi coboară după 9 ore de mers cu trenul", a declarat Eusebiu Pistru, secretar de stat in Ministerul Transporturilor. Practic, autorităţile vor să creeze o şosea feroviară, care să traverseze toată ţara! Se vor folosi vagoane speciale, ce pot transporta chiar şi 20 de tir-uri incărcate! "CFR marfă are in dotare 160 de vagoane rolă, de transport de mare tonaj. Sunt printre cele mai tehnice vagoane din Europa şi doar cateva ţări mai au aşa ceva: Eleveţia, Austria şi Ungaria. Se pot face trei sau patru curse pe zi", a precizat Graţian Călin, director CFR Marfă, potrivit Realitatea Tv.

Adică, cel puţin 60 de tir-uri pe zi, pe un singur sens! Au existat mai multe posibile rute, insă a fost selectată una singură. Astfel, trenul special va pleca din gara Bucureşti Progresul pe direcţia Roşiori, Craiova, Filiaşi, Targu Jiu, Simeria şi va avea ca destinaţie finală gara Glogovăţ, in apropriere de Arad!

Ultimele teste vor fi realizate săptămana viitoare, urmand ca acest nou sistem de transport să fie operaţional in maximum două luni. Mai există insă o singură problemă: costurile. In conditiile actuale, noul sistem de transport ar fi totuşi scump. Deoarece pentru un traseu efectuat pe şosea se plătesc aproximativ 300 de euro, in timp ce pe calea ferata patronii ar plăti pentru fiecare tir in jur de 500 de euro. Aşa că acum autorităţile caută surse de finanţare pentru reducerea costurilor

http://stirileprotv.ro/video/mai-ief...sosea/60333571

care a folosit asa ceva ?? este rentabil ? ca sofer cred ca da , ca te odihnesti
  • Members
Postat

Parerea mea este ca e bine.Mai putina poluare, mai putina aglomeratie pe sosele, soferi mai odihniti.... Existi si cateva probleme: soferii ar castiga mai putin, deoarece acei km nu mai sunt parcursi la volan si primesc mai putini bani.Bine, ar trebui sa se faca si paza la camioanele de pe tren, ca altfel s-ar fura motorina si de acolo  ;D.Ar trebui sa se faca si parcari de asteptare mari la statiile de la intrarea in tara unde sa astepte camioanele pana sa fie urcate pe tren.Pretul probabil k ar fi cam mare la urcarea pe tren, dar eu cred ca este mai ieftin pt. patroni decat daca ar merge camionul pe rotile lui  ???

  • Members
Postat

Nu cred ca o sa fie obligatoriu. Nici nu poate fii obligat sa astepti zile pana vine trenul sa te ia din parcare. O sa fie o alternativa.

  • Members
Postat

au zis ca vor fi 3 trenuri pe zi pentru dus si trei pentru intors ca au 160 de vagoane deci ca asteptare nu cred ca ar dura mult si ca pret inchipuieti ca ar face ei ceva cu firmele mari si transport periodic . iti dai seama ca ar accepta patronul ca la ei se scad km facuti de sofer , motorina si uzura masini si nu mai spunem si de riscul care poate exista pe drum . iar de faza cu motorina nu stiu ce sa zc , ce daca treceti cu feribotul stati in masi na ? stai pe punte ca nu iti da voie la masina din cate stiu si eu . si nu se mai teme lumea de furat . daca este sa iti fure iti fura cu tine in masina nu asa

  • Members
Postat

Da, ar fi o idee sa fie platiti cu o anumita suma la tranzitul cu trenul( mai mica binentzeles decat daca ar merge pe sosea, dar au zic ca ar fi bine si pt sofer, k se odihneste si ia si ceva bani  ;D )

Vizitator Anonymous
Postat

La ce infrastructura feroviara are Romania si la cate trenuri deraiaza... nu stiu daca este chiar o idee buna. Cred ca prima data ar trebui sa repare liniile si dupa aia sa puna in functiune sistemul RO-LA. Parerea mea.

  • 2 weeks later...
  • Members
Postat

Da, naspa cand deraiaza cate un tren.Dar sa nu uitam totusi k se accidentele pe sosele pot face la fel de praf un camion.Cert e ca si daca se intampla astfel de lucruri cel putin marfa este asigurata , desi normal ar fi sa fie asigurat si camionul.

  • Members
Postat

Aceasta este o noua marsavie facuta de patroni pt a economisii niste bani si de a ridica cat mai mult profitul.Daca este asa....ei bine, in cazul acesta sa se urce domnii patroni pe camioane si sa mearga ei fara asigurari.Din pacate aceasta "criza economica" este inca un cadou pentru patroni.

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.