Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Credeti ca man este king of the road cu adevarat?Va rog sa argumentati  

40 membri au votat

  1. 1. Credeti ca man este king of the road cu adevarat?Va rog sa argumentati

    • DA
      28
    • Nu
      12

Acest sondaj este închis pentru noi voturi


Postări Recomandate

  • 6 months later...
  • Members
Postat

Si eu lucrez pe un tga de 440 la care am o bena de cereale de 50 mc si nu m-a lasat la greu niciodata si va rog sa ma credeti ca l-am pus la grele incercari. De confortul din cabina nu mai vorbim. Ca intretinere este usor de facut. Cel putin eu unu  sunt super multumit de "Bubulina" mea

  • 2 weeks later...
  • Members
Postat

Pe langa cabina foarte confortabila, MAN-ul mai are un mare avantaj: se incadreaza in norma de poluare EURO4 fara a fi dotat cu instalatia suplimentara de AdBlue, fapt ce implica o reducere drastica a costurilor de utilizare si intretinere ale vehiculului. Mai mult, reteaua de service are o acoperire foarte buna in Romania, iar calitatea serviciilor este din ce in ce mai buna, in conditiile unei politici active de promotii si discount-uri!

  • 6 months later...
  • Members
Postat

Poate e la fel maimare maimica,oricum in ambele ai spatiu,daca ar fii sa iau man 480cp ajung,acuma vreo luna eram prin Cehia si am stat cu un coleg de la Lagoudakis cu un Man Tgx de 540,superba masina,si interiorul dar si motorul.

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Members
Postat

Salut, ma poate ajuta cineva cu un consum cat de cat real pentru un tga 18.480 model 2002-2004, care circula prin romania ? Daca se poate specificati va rog si ce tractati cu el, este foarte important.

  • Members
Postat

Pe RO,24 cu 0,4-0,5T,la 950.000km scoateam consuma asta,masina era din 2004,motorul umpic mai puternic,era de 510cp.Oricum,la panta trage,destul de fiabil,comfort ca intr-un S-klass.

  • 2 weeks later...
  • Members
Postat

Am fost astazi sa vad un tga 18.410 din 2004, ca prima impresie pare o masina destul de corect ingrijita, nu avea erori prin bord, starea vizuala era neasteptat de buna pentru varsta si km( aprox 900.000), INSA, am aflat ca nu are intarder sau retarder, are doar frana aia pneumatica cu 3 trepte. Intrebarea mea e : cat de mult conteaza acest lucru la consumul general, ma intereseaza cine a mers mai mult pe o masina similara in tara.

In rest, atat cat ma pricep, adica putin, mi-a parut net superior daf-urilor vazute pana acum, cabina e foarte mare, bine dotata iar sasiul se prezenta foarte bine, fara rugina.

Astept pareri legate de lipsa intarderului din echipare, cat de mult conteaza acest lucru, etc.

  • Members
Postat

Motorul de 410 cp este fiabil,mai puturos dar merge.Nu stiu cat te ajuta la consuma retarder-ul/intarder-ul dar sigur e mai eficient nu esti toata ziua cu piciorul in frana,nu uzezi atat de tare placutele/tamburii.La MAN sub 1.000rpm se decupleaza,dar daca vrei,lucra si la 2.200rpm intarderul,6trepte in treapta 6 si cu 24-25t te opreste imediat.Succes la cumparare.

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.