Vizitator Anonymous Postat Martie 14, 2012 Postat Martie 14, 2012 acum urmeaza sa primesc o masina cu card,iar noi lucram trei soferi in ture pe ea,intrebarea este ,de cand scot cardul pana il reintroduc am nevoie de foi de concediu sau repaus? va multumesc anticipat!!!!! Citează
Moderators cico_3504 Postat Martie 14, 2012 Moderators Postat Martie 14, 2012 Daca lucrezi zilnic cu ea nu e nevoie,fiecare lucreaza cu cardul lui si perioada pina intri tu din nou pe masina e acoperita,ma refer la 3 ture zilnice,sau macar 2,e acelasi lucru. Citează
Members Mario Bandit Postat Martie 14, 2012 Members Postat Martie 14, 2012 perioada cat nu esti la camion trebuie inregistra manual ,(conform art 15 din 3821 ) taho o sa te intrebe daca vrei sa o faci , dai ok, iti prezinta ultima extragere , si din sageata sus ,,trebuie sa aduci timpul la ora prezenta ,( ATENTIE - O sa-ti prezinte ora Utc !! )dupa dai ok , licare activitatea (dreapta jos) din sageti alegi pauza si dai ok, confirmi intrarile manuale facute si gata ! inainte de pornire sau a incepe munca nu uita sa dai inceput program ! Citează
Vizitator Anonymous Postat Martie 18, 2012 Postat Martie 18, 2012 va multumesc pentru raspunsuri eu de exemplu scot cardul marti dimineata si il reintroduc miercuri seara,in cazul asta am nevoie de foi de liber? Citează
Moderators cico_3504 Postat Martie 20, 2012 Moderators Postat Martie 20, 2012 Coleguu,raspunsul lui mario a fost complet,dar voi repeta si eu ca sa intelegi mai bine,daca tu scoti cardul marti dimineata si il introduci din nou miercuri seara asta inseamna ca ai 2 posibilitati 1= la introducerea cardului procedezi manual cum spunea colegul mai sus si introduci ca ai fost in pauza de la ora,data pina la ora,data,te intreaba tahograful cind incepi doar daca vrei sa faci introduceri. 2=nu introduci manual informatiile despre perioada lipsa si tacho va pune cu semnul intrebarii perioada nelucrata separat, Tu daca lucrezi in schimburi nu ai nevoie de foi de liber,eu lucrez zilnic pe alta masina de ex si introduc doar datele din ziua respectiva cind incep si cind termin Citează
Members adriano22 Postat Aprilie 17, 2012 Members Postat Aprilie 17, 2012 eu zic sa nu introduci nimic in plus,tahograful te intreaba daca ai facut pauza pana in acel moment,dai da si asta e tot! Citează
Members Mario Bandit Postat Aprilie 17, 2012 Members Postat Aprilie 17, 2012 eu zic sa nu introduci nimic in plus,tahograful te intreaba daca ai facut pauza pana in acel moment,dai da si asta e tot! sigur mai gandeste-te .......... Citează
Members mihaivlad22 Postat Iulie 26, 2012 Members Postat Iulie 26, 2012 salutare! am si eu o nelamurire: e vreo problema daca am folosit cardul tahograf pe camionul unei cunostinte, eu nefiind angajat la firma respectiva si nici la o alta firma? multumesc astept un raspuns si daca se poate mai detaliat sa pot intelege situatia mai clar. Citează
Members costy67 Postat Iulie 26, 2012 Members Postat Iulie 26, 2012 Nu ai nici o problema.Daca ai respectat programul Citează
Moderators cico_3504 Postat Iulie 28, 2012 Moderators Postat Iulie 28, 2012 mihai,cardul tau il folosesti cind conduci tu ,nu conteaza daca e masina ta ,a fratelui sau a altora,conteaza doar ca tu conduci,citeste si pe forumul nostru informatiile despre tahograf,respectiv cum il folosesti si ce iti arata el,iti va fi mult mai util asa,succes la citit ps=de aia sau chinuit citiva colegi si au postat regulamentele,legislatie,mod folosire tacho,etc Citează
Members xf 105 Postat Iulie 28, 2012 Members Postat Iulie 28, 2012 Din punctul de vedere al 561 nu ai probleme daca ai respectat timpii de condus/pauza.Firma detinatoare ar putea avea problema la un control deoarece nefiind angajat cosidera ca ai muncit "la negru" Citează
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.