Sari la conținut
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Comunitatea soferilor profesionisti

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pirdere ulei la garnitura de chiulasa,la MAN tga18460

Featured Replies

Postat
  • Members

Salut colegii,

Am un MAN tga460 din 2003,si la un drum prin Autria ,in iarna asta,din cauza ca nu aveam suficient antigel in motor,mi-a inghetat racirea(erau afara -20grade).Am mers vreo 20-25 min.pana sa-mi dau seama;dupa ce m-am oprit sa se raceasca motoru,am continuat drumul,temperatura motorului era normala,dar a inceput sa consume ulei(ap.4-5 litri ulei in 1000km)si sunt urme de ulei in jurul pistoanelor 1,2 si 3;consuma si apa suficient.

intrebarea mea ar fi daca cineva i sa mai intamplat o situatie similara,si la ce sa ma astept.

trebuie sa rectific si chiulasele sau e de ajuns sa schimb garniturile de chiulasa,sau poate sau dus chiar si segmentii?

apa era undeva la 95-100grade,fumul pe evacuare nu e albastru,e ca si inainte

Multumesc anticipat

  • 3 months later...
Postat
  • Members

Presupun ca ai fisuri in chiulasa, cel putin in zona supapelor de evacuare. S-a supraincalzit si s-a fisurat.

Ulei la galeria de evacuare ai cand deja motorul a avut de suferit (garnitura de chilasa, segmenti, bolt, scaune de supapa)

Solutii, garnitura chiulasa schimbata, set motor inlocuit sau alta chiulasa.

Stiu ca e cam tarziu raspunsul meu dar poate ii ajuta si pe altii sa nu astepte semnale de la senzori ci sa verifice cateva niveluri de fluide periodic (era zilnic0 si manual.

Postat
  • Members

Mie mi s-a ridicat de foarte multe ori apa la 102 grade, mai ales vara asta la peste 40 de grade in aer, prin pentiile de la craiova si nu s-a intamplat nimic, mi se aprindea matoru Check Engine  cu rosu si intra motoru in protectie, nu se mai tura mai mult de 1500rpm pana nu se racea apa si ajungea la temperatura normala. Scrie si in manualu de service cu codurile de martori si erori, cand ajunge apa la 102 grade motoru intra in protectie, cu martor in bord "Check Engine"

Postat
  • Autor
  • Members

La mine nu a intrat in protectie si am mers mai mult cu temperatura ridicata;

Multumesc pt raspunsurile competente.

Postat
  • Members

este posibil sa se fi ovalizat chiuloasa si sa nu mai aibe fata dreapta pe garnitura, din cate stiu eu sunt baieti care fac chiuloase ovalizate, iti scoate fata la pila sau la smilgher nu mai stiu exact

Postat
  • Members

este posibil sa se fi ovalizat chiuloasa si sa nu mai aibe fata dreapta pe garnitura, din cate stiu eu sunt baieti care fac chiuloase ovalizate, iti scoate fata la pila sau la smilgher nu mai stiu exact

Omule, cu pila ? Planeaza chiulasa cu pila sau cu smirghel ??

Ce fel de mecanic ar face asa ceva ?

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

Navigare recentă 0

  • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.