Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members
Postat

Stie cineva unde pot gasi ceva reguli privitoare la modul in care trebuie asigurata marfa ? Am gasit pe net cursul tehnici de arimare dar acolo nu se dau decat indicatii generale.

Pe mine m-ar interesa ceva reguli specifice gen "la 1000 kile de marfa trebuie 5 chingi". Sau cam asa ceva.

Vizitator Anonymous
Postat

  Nmg,din pacate nu te pot ajuta,eu cunosc regulile si legile din America de N,din Europa am plecat de peste 10 ani......Oricum,stiu ca era doar un exemplu,dar la o tona nu pui niciodata 5 chingi......Si oricum,chingile(si lanturile) sunt si ele gradate,facute pentru o anumita sarcina,trebuie sa calculezi,ce greutate trebuie sa atasezi,ce chingi(sau lanturi) ai si in felul asta vei vedea cate chingi sau lanturi sunt necesare pentru voiajul tau!Cu conditia ca chingile tale sa fie bune,sa nu aiba taieturi,rosaturi,etc!o chinga uzata (cel putin in America de N)este ca si cum n-ai fi pus-o deloc!De-aia eu prefer lanturile(se deterioreaza mai greu in timp)doar ca intr-adevar sunt voiaje la care nu poti sa pui lanturi!

  • Members
Postat

Salutari! In cartea tiparita de IFPTR (Intrebari si Raspunsuri - Soferi) ai niste anexe in care se specifica numarul de chingi in functie de greutatea marfii, unghiurile de arimare s.a.m.d sau in functie de caracteristicile chingilor (LC,STF), scheme de arimare. Pt cei care au facut cursul acolo ofera si sprijin tehnic in cazul unor dificultati.

  • Members
Postat

  Nmg,din pacate nu te pot ajuta,eu cunosc regulile si legile din America de N,din Europa am plecat de peste 10 ani......Oricum,stiu ca era doar un exemplu,dar la o tona nu pui niciodata 5 chingi......Si oricum,chingile(si lanturile) sunt si ele gradate,facute pentru o anumita sarcina,trebuie sa calculezi,ce greutate trebuie sa atasezi,ce chingi(sau lanturi) ai si in felul asta vei vedea cate chingi sau lanturi sunt necesare pentru voiajul tau!Cu conditia ca chingile tale sa fie bune,sa nu aiba taieturi,rosaturi,etc!o chinga uzata (cel putin in America de N)este ca si cum n-ai fi pus-o deloc!De-aia eu prefer lanturile(se deterioreaza mai greu in timp)doar ca intr-adevar sunt voiaje la care nu poti sa pui lanturi!

Da, asa e, cred ca lanturile sunt mai bune dar nu prea merg oriunde.

Salutari! In cartea tiparita de IFPTR (Intrebari si Raspunsuri - Soferi) ai niste anexe in care se specifica numarul de chingi in functie de greutatea marfii, unghiurile de arimare s.a.m.d sau in functie de caracteristicile chingilor (LC,STF), scheme de arimare. Pt cei care au facut cursul acolo ofera si sprijin tehnic in cazul unor dificultati.

Din pacate n-am facut cursul la IFPTR ...

  • Moderators
Postat

vezi scolile care fac cursuri de atestate,acolo ai o rate speciala unde sunt trwecute toate astea,stiu ca asa cum a zis un coleg ifptr o avea,nu vreau sa fac reclama,poate sunt si altele,vezi la acesti cursanti,

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.