Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members
Postat

Buna seara colegi,acum 2 zile am uitat sa scot diagrama,trebuia scoasa la 15:30 si am scos-o pe la ora 17 cand mi-am amintit de ea.in tot acest timp mi s-a suprapus o perioada de condus peste cealalta.

Care sunt riscurile la care ma supun,vreo solutie salvatoare?

Lucrez doar pe intern iar tahograful este analog.

  • Members
Postat

Solutia salvatoare consta in trecerea a 28 zile de la acea diagrama  8)  Daca ai pauza intre sfarsitul perioadelor de conducere , macar 9 ore , ai sansa sa scapi fara probleme .

Cauta pe viitor sa schimbi diagrama la timp si gandeste la acest lucru de cum te-ai asezat la volan . Este mare pacat sa ,,servesti "o amenda pentru aceasta ignoranta .

  • Members
Postat

Pauza mare este facuta,s-au incalecat perioade de condus,a iesit tot o placinta pe varfurile de viteza ale diagramei.

O foaie de concediu ar fi mai indicata?in cazul asta cum pot justifica diferenta de km de la bord si din diagramele mele?

  • Members
Postat

art 15 din 3821

(2) Conducătorii auto folosesc foi de înregistrare sau carte de

conducător auto  în fiecare zi în care conduc, începând din momentul

în care preiau vehiculul. Foaia de înregistrare  sau carte de

conducător auto  nu se retrage înainte de sfârșitul zilei de lucru,

numai în cazul în care această acțiune este autorizată. Nici o foaie de

înregistrare  sau carte de conducător auto nu se folosește

pentru a acoperi o perioadă mai lungă decât cea stabilită

catalin asumati greseala , si nu incerca sa fentezi ,, sistemul ,, poti face lucrurile mult mai dificile ,  incercare de manipu-lare date , fals si uz de fals !! grija mare data viitoare !!

  • Members
Postat

condus suprapus pe pauza 30.000 ft

condus suprapus condus 200.000 ft

daca restu sant ok exista si intelegere

eu am avut pauza de 9 ore pe alte activitati  si am fost inteles

in cazul tau mai exista varianta sa pui stampila de la service tahograf si sa scri pe spate ca nu ai putut deschide sertarul :);) ;)

  • Members
Postat

VIRGIL...omul a specificat ca lucreaza pe intern,amenzile difera de la tara la tara cu mici diferente si .........drumuri bune....!!!!

  • Members
Postat

Deci ramane sa ma feresc de ISTCR,este foarte foarte stresant sa faci treaba asta,vineri prin 2 filtre ISTCR am trecut(din fericire aveau activitate),nu mai vreau sa trec prin asa ceva niciodata.Salariul pe 2 luni cred ca l-as da pe amenda,iar asta nu-mi permit...

  • Members
Postat

Intreb si eu... Daca ajung la masina la 1 noaptea, ce ma fac pana vin din cursa? ma trezesc in fiecare noapte la 1?

Eu schimb diagrama cu o ora inainte sa se incalece, asa ca daca plec luni la 1 noaptea, marti o schimb la 12 noaptea miercuri la 11 joi la 10 si vineri la 9...., 

  • Members
Postat

foaie de concediu de la ultimu disc bun pana la urmatoru bun si la revedere ai scapat,diferenta de km a facuto alt coleg

  • Members
Postat

si foaia aia ( certificatul de desfasurare a activitatilor ) trebuie facuta cu cap ,la prima vedere pare simplu, dar depinde mult de circumstantele in care se afla soferul ! 

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • Members
Postat

S-au dus de mult acele 28 de zile si nici nu m-a oprit nimeni in toata acea perioada.

Multa sanatate la toti colegi,si drumuri cat mai bune

datele prinvind activitatile soferului se pastreaza la sediul firmei timp de 1 an !! asa ca .......

  • 4 months later...
  • Members
Postat

Salut colegi,am si eu o nelamurire apropo de ''diagrama incalecata''.Am citit si eu reg561/2006 si reg 3821/85 si nu am gasit nicaieri ca o pot schimba cu 1 ora sau 2 maxim inainte sau dupa(cu completare pe spate) de cele 24,desi asa procedez,de cele mai multe ori pentru a o aduce la o ora decenta pentru a ma trezi. Este ceva la mica intelegere sau nu am gasit eu paragraful ?

  • Moderators
Postat

Dar unde ai gasit ca e ncesar sa o tii in aparat exact 24 ore ?

Ti se cere in mod normal sa justifici o anumita perioada de timp, nu un numar de diagrame.

  • Members
Postat

Totul pleaca de la faptul ca iti da amenda(UNGARIA )care te incadreaza el unde vrea, anexa 4 ordinul guv. 156/2009 (g17 fara pierderi de date 30.000forinti sau g 18-cu pierderi de date 400.000 forinti ,,folosirea peste perioada la care acesta este destinat'' ,conform reg. 3821/85 nu mai mult de 24h) apropo toate amenzile din anexa 4 sunt date pe 3821/85 in timp ce ,timpul de condus te sanctioneaza pe 561/2006(prima coloana stanga)din anexa 3. Cred ca ar fi bine ca toti colegii sa studieze putin amenzile si sa nu mai puna ,,botul'' la ,, este mare problema domnu'' pentru depasire program condus 4.3o sau programde 9h cu 5 min-10.000forinti

Drumuri line la toti colegii,si putin studiu nu strica nimanui.

  • Moderators
Postat

Nu a zis nimeni sa tii diagrama mai mult de 24 ore in aparat. Odata ce ai terminat programul pe ziua in curs poti sa o scoti afara.

O complectezi pe spate cu repaus si/sau cu ce ai facut tu pana la ora la care se implinesc 24 ore. De asta si are partea din spate tiparita.

Faci foarte bine asa.

Ai fost amendat de cineva pentru asta ?

  • Members
Postat

Nu.Si sper ca nici nu voi fi amendat.Francezii (cursele mele sunt ro-f-ro)procedeaza asa cum spui ,dimineata diag. cand au terminat program scot diag. si tot asa (ca doar se vad km) dar ei nu ajung la ''domnu este problem aici ''.Si as fi vrut sa stiu daca scrie pe undeva , nu interpretare pe care o dau eu (sau noi).Oricum mersi ptr. raspunsuri iar sfatul de a studia se refera la modul general, ca sunt colegi care merg foarte mult dupa statie...si pe urma vin sa intrebe pe forum si se mai tin si contra.

Faceti treaba buna cu forumul ,tineti-o tot asa si poate ne mai desteptam si noi si vom reusi chiar sa cerem salarii mai bune :D

drumuri line si spor la bani

  • Moderators
Postat

Si care ar fi diferentele ?

De ce crezi ca repausurile sunt tratate diferit?

Imi petrec repausurile zilnice sau saptamanale "la bordul autovehicului" cu acordul meu.

Adica sunt de acord ca in delegatie, detasare sa ma odihnesc in cuseta unui autocamion,in loc de hotel.

Timpul liber il petrec asa cum vreau eu.

De asta e timp la dispozitia mea.

Nu sunt sclavul patronului sau al tachografului sa fiu 24/24 ore la dispozitia lor.

Nu sunt nici macar condamnat pentru ceva sa fac apeul de seara sau dimineata.

Asa ca restul sunt discutii inutile.

Cand am terminat programul de munca, imi iau cardul sau diagrama cu mine. Cand revin la munca, nu la somn, imi pun intrarile manuale pe card sau daigrama si-mi continui munca

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.