Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members
Postat

imi dispare antigelul din vasul de expansiune,mai exact cam 2 litri la 1500 km.nu se vede nici o urma de scurgere pe motor sau sub masina.ce ar trebui si cum sa verific ?va multumesc pentru cei care puteti sa ma ajutati

Vizitator Anonymous
Postat

  2 litri este o pierdere cam mare fara sa se vada ca curge pe undeva!Antigel poti sa pierzi prin foarte multe locuri,pompa de apa,radiator,furtune,vas de expansiune,etc!Uneori nivelul de antigel poate sa scada si doar pentru ca busoanele(la radiator sau chiar la vasul de expansiune)nu mai sunt ermetice,dar,e drept,2 litri e cam mult!

  • Members
Postat

buna colegu cum ti-au zis colegii mai sus daca nu se vede poate fi garniturile de la serpentina sau dus si tio arunca pe toba eu am patit asa si miau trebuit si culbutori reglatii ca erau varza uitata-te nu scoate fum negru mai mult ca de obicei daca da  atunci e serpentina  multa bafta colegu  in rominia reparatia costa in jur de 200 de roni eu am facuto in spania ma costat 300 euro

  • Members
Postat

in stationare nu pierde antigel ,poate de aia nu se vede nimic sub masina .Incerc sa aflu cauza pentru ca o sa ma duc cand vin intzara la un mecanic si nu vreau sa o ia dupa ureche cum se face la noi de obicei si dupa ce desface jumatate de masina sa vada ca era un colier sau nu mai stiu ce garnitura.

  • Members
Postat

sal...verifica buteliile de aer sa vezi daca gasesti antigel acolo,daca da,inseamna ca s-a dus garnitura sau chiulasa la compresor

  • Members
Postat

nu am gasit antigel in buteliile de aer ,nici antigel in ulei ,furtunele de la retarder sunt uscate.Zicea ceva un coleg de serpentina. Care serpentine ? cum se verifica va rog?

multumesc

  • Members
Postat

nu am gasit antigel in buteliile de aer ,nici antigel in ulei ,furtunele de la retarder sunt uscate.Zicea ceva un coleg de serpentina. Care serpentine ? cum se verifica va rog?

multumesc

Este posibil sa fie vorba de racitorul de la EGR ( recircularea/evacuarea gazelor arse) .In cazul in care sunt scapari destul de mici de antigel in gazele de evacuare nici nu vei vedea asta in fumul de esapament.

  • Members
Postat

La fel am patit si eu  !  stiu colegi care tot din acest motiv au schimbat supapa EGR ... care  costa  vreo 8000 de lei !  mie la doua service-uri  mi-au spus acelasi lucru ... sa schimb supapa EGR ... dar al 3-lea mi+a schimbat doar garnitura de la acea supapa ... si n-au mai fost probleme !

Foarte posibil sa ai aceeasi problema !

  • Members
Postat

o sa ajung la un service sa verifive EGR-ul si racitorul de gaze ,din cate intzeleg nu se poate vedea decar daca este desfacut.o sa revin sa va zic ce au gasit

  • 1 month later...
  • 3 years later...
  • Members
Postat

am si eu man 440 euro 4pierde antigel nu pe la conducte ,furtune pe toba  (abur ) am luat furtunul flexibil cum stai pe motor partea stinga(intercoler) si este  antigel.Am luat egr l-am verificat de doua ori si nu e spart ultima data am facut 2500 km si nu a scazut antigelul dupa aia a inceput sa piarda antigel . multumesc as dori pareri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.