Members raroi Postat Mai 20, 2013 Members Postat Mai 20, 2013 salut! azi incep lucrul in distributie cu multiple opriri. pe masina am un tahograf digital. mapoate lamurii cineva cum setez tahograful la descarcari. multumesc Citează
Members Mario Bandit Postat Mai 20, 2013 Members Postat Mai 20, 2013 unde pui mana sa descarci / incarci , asigurare marfa , supraveghere , umblat acte - lasi taho pe ,, alte munci ,, -(ciocanele ) , ce stai si astepti diferite lucruri - ,, disponibilitate ,, - (patrat taiat pe diagonala ), ce e timp liber si implicit pauza / odihna -,, pauza ,, (pat ) . atentie mare la timpii de pauza si fractionarea ei , plus asezarea pauzei / pauzelor in ziua de munca . atentie la introducerea datelor manual daca nu faci pauza zilnica cu cardul introdus si atentie la butonul de selectie activitati ,, sofer 1 ,, pentru a nu fi incurcat cu cel de extragere . bafta maxima Citează
Members Andy74 Postat Iunie 9, 2013 Members Postat Iunie 9, 2013 Uite aici nota de orientare 4.Este pusa de Mario in sectiunea Legislatie Rutiera.Eu am gasit-o pe un alt forum de profil.LEGISLAÞIE SOCIALà ÎN DOMENIUL TRANSPORTULUI RUTIER Regulamentul (CE) nr. 561/2006, Directiva 2006/22/CE, Regulamentul (CEE) nr. 3821/85 NOTA DE ORIENTARE NR. 4 Obiect: Înregistrarea duratei de conducere cu ajutorul tahografelor digitale în cazul în care conducãtorii auto efectueazã activitãþi care implicã opriri frecvente sau repetate Articolul 1 din Regulamentul (CEE) nr. 3821/85 privind Regulamentul (CE) nr. 1360/2002 (anexa 1B) Abordãri care urmeazã a fi adoptate: Întrucât înregistrãrile efectuate de tahografele digitale sunt mai precise decât cele ale tahografelor analogice, conducãtorii auto implicaþi în activitãþi care presupun opriri frecvente sau repetate constatã cã durata de conducere a vehiculului înregistratã de un tahograf digital este superioarã celei înregistrate de un tahograf analog. Aceastã situaþie este temporarã ºi ar putea afecta, în principal, activitãþile de transport local. Aceasta nu va dura decât în perioada de tranziþie de coexistenþã a tahografelor analogice ºi a celor digitale. În scopul stimulãrii unei adoptãri rapide a tahografului digital, garantându-se condiþii egale conducãtorilor – indiferent de instrumentul de înregistrare utilizat – agenþiile naþionale de control trebuie sã aplice o toleranþã în cursul acestei perioade de tranziþie. Aceastã toleranþã tranzitorie trebuie aplicatã vehiculelor implicate în activitãþi care presupun opriri frecvente sau repetate ºi care sunt echipate cu tahograf digital. Cu toate acestea, în orice moment, agenþii de control trebuie sã manifeste discreþie profesionalã. Mai mult decât atât, ori de câte ori un conducãtor auto se aflã la volanul vehiculului ºi este implicat într-o activitate de transport reglementatã de domeniul de aplicare al regulamentului, se considerã cã acesta conduce un vehicul, indiferent de situaþie (de exemplu, în cazul în care conducãtorul este implicat întrun ambuteiaj sau este oprit la semafor). Prin urmare: • Statele membre îºi informeazã agenþii de control cu privire la posibilitatea de a aplica, în cazul verificãrii datelor înregistrate de tahograful digital, o toleranþã de maximum 15 minute la o duratã de conducere de patru ore ºi jumãtate (4,5) pentru vehiculele care efectueazã activitãþi care implicã opriri frecvente sau repetate, cu condiþia ca aceste situaþii sã poatã fi susþinute cu dovezi. Aceastã toleranþã poate fi aplicatã, de exemplu, sub forma unei deduceri de un minut pentru fiecare perioadã de conducere continuã, cu un maximum de 15 minute pentru fiecare perioadã de conducere continuã de patru ore ºi jumãtate (4,5). • În scopul aplicãrii acestei toleranþe, agenþii de control trebuie sã acþioneze în funcþie de situaþie ºi sã utilizeze elementele de care dispun la momentul respectiv (precum dovezi verificabile conform cãrora conducãtorul auto a efectuat opriri frecvente sau repetate) ºi trebuie sã verifice ca interpretarea acestora sã nu contravinã aplicãrii corespunzãtoare a normelor privind timpul de conducere aplicabile conducãtorilor auto ºi, în consecinþã, sã nu compromitã siguranþa rutierã. • Statele membre pot utiliza un program de analizã configurat pentru integrarea unei perioade de toleranþã în calcularea duratei de conducere, dar trebuie sã conºtientizeze faptul cã acest lucru poate genera o serie de probleme de justificare ulterioare. Indiferent de situaþie, toleranþa nu trebuie sã depãºeascã 15 minute pentru o perioadã de conducere continuã de patru ore ºi jumãtate (4,5). • Toleranþa nu ar trebui aplicatã în mod discriminatoriu sau în detrimentul conducãtorilor auto locali sau strãini ºi ar trebui aplicatã numai activitãþilor care implicã opriri frecvente sau repetate. Citează
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.