Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members
Postat

un mic ajutor ,sfat sau indicatie ar fii bine venit.problema e la un MAN.silent 400cp,intra in toate vitezele dar in treapta:1,2,3,4+marsarier masina nu pleaca!de la a 4-a in sus pleaca!ce ar putea fi??? :-o:-o:-o

  • Members
Postat

ai 2 furtune de aer mici care sant deasupra cutiei de viteza ,,,cand baga aer ai 1-4 sau 1-3 la volvo si cand nu baga ai 5-8 sau 4-6 ,,,poate a iesit un furtun,,,,daca nu.. treaba e mai complexa

  • Members
Postat

salut. Ma gandesc ca ar putea fi vreo supapa de pe cutia de viteze care nu trimite aer ca sa schimbe gama trebuie sa vezi care e furtunu si sa vezi daca electrovalva trimite comanda la cutie

  • Members
Postat
salut. Ma gandesc ca ar putea fi vreo supapa de pe cutia de viteze care nu trimite aer ca sa schimbe gama trebuie sa vezi care e furtunu si sa vezi daca electrovalva trimite comanda la cutie

de intrat intra in viteze inferioare,NU PLEACA!porneste de la a5-a in sus.oricum mersi. :ymhug:#:-s

  • Members
Postat

partea de gama joasa nu este cuplata , normal ca tie in intra in viteza , partea mecanica 1-4 si 5 -8 estea aceasi , diferenta o face multiplicatorul , are 2 poziti ,, low ,, 1.4 si ,, hight ,, 5.8 , partea de low nu o mai cupleaza , verifica de la clapeta de actionare sau pozitia L schimbator daca e prin ,, bataie ,, pana la valvele de alimentare aer si mecanizmul de miscare / blocaj gama , daca nu auzi ,, plommm ,, pe partea de low inseamna ca nu cupleaza .

  • Members
Postat

:-ss

partea de gama joasa nu este cuplata , normal ca tie in intra in viteza , partea mecanica 1-4 si 5 -8 estea aceasi , diferenta o face multiplicatorul , are 2 poziti ,, low ,, 1.4 si ,, hight ,, 5.8 , partea de low nu o mai cupleaza , verifica de la clapeta de actionare sau pozitia L schimbator daca e prin ,, bataie ,, pana la valvele de alimentare aer si mecanizmul de miscare / blocaj gama , daca nu auzi ,, plommm ,, pe partea de low inseamna ca nu cupleaza .

cum spui,cutia e cu "bataie",ar fi fost bine ca defectiunile pe care le-ai enumarat sa fie cauza.am desfacut cutia si iata ce am gasit:sincron+pinion-1-a distruse,rulmentul de la capul trenului dinspre reductor zob,si ce e mai nasol carcasa cutiei de viteze unde rulmentul ar trebui sa stea fix crapata.solutia:o cutie din dezmembrari.si restul pinioanelor au o uzura cam mare.ulei a avut dar sa carat agregate cu vagon de cerealeintarderul a fost anulat acum 2 ani!se dusese racitorul asa ca patronul sa "scape"de cheltuiala a pus blind intre cutie si racitor,a scos pistonasul din pompa de ulei si cam asta e!!!oricum multumes de sfaturi si va doresc drumuri bune.

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.