Sari la conținut
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Comunitatea soferilor profesionisti

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Firma intertrans company

Featured Replies

Postat
  • Members

Salut pe toata lumea si va deranjez cu o intrebare. Stiti ceva de firma de transport persoane intertrans company din iasi. Am fost azi la ei la interviu( tin sa precizez ca sunt incepator) si sincer nu mi-au parut prea credibili.orice sfat e binevenit.va multumesc.

• 4 weeks later...
Postat
  • Members

Firma de prost renume, este platit la fel de prost,faci si mecanica daca se intampla sa ai probleme(si u esti platit in plus pt asta ba chiar deseori te acuza ca din cauza ta s a stricat, ai "motanul" in masina deci nu ti iese nica...si vb colegului unde vezi ca se schimba des soferii e clara treaba..

Postat
  • Autor
  • Members

Aha...am inteles. Va multumesc pentru raspunsuri...intr-adevar angajeaza in fiecare luna, intr-un final m-as fi dus pentru ca nu am experienta dar nu vreau ca la sfarsit de luna sa aduc bani de acasa sau sa muncesc degeaba.numai bine la toata lumea.

• 1 year later...
Postat
  • Members

am niste neamuri in Iasi , care au lucrat la aceasta companie , mai bine stati linistiti , umbli cu MOTANUL  in masina , si iei penalizari si taieri din salar de aiurea , microbuzele lor sunt praf cam 500.000 de km.

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

Navigare recentă 0

• Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.