Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Greutatea pe osii


Postări Recomandate

Vizitator Anonymous
Postat

Cum repartizezi corect greutatea pe osii la semiremorca astfel incat sa nu fie prea mult pe o ax? si pe alta mai putin

  • Administrators
Postat

Pai de obicei se pune pana la picioarele de la vagon incepanand din fata max 5 t pt frigo si cam 6 t pt prelata

  • 3 months later...
Vizitator Anonymous
Postat

sal man nu stii cine are nevoie de un sofer mai incepator asa??nu te ia nimeni daca nu ai experienta:(bafta;)

  • 5 months later...
  • EX Staff
Postat

Atunci mai ai nevoie de niste axe in plus ;D.Pai ala intra deja la "gabarit depasit" ;).

nu, asta  e tonajul acceptat in italia,cam atit duce dinozauru' in spate  ;D ;D ;D ;D

  • 1 month later...
  • Members
Postat

are dreptate colegul cu incarcatura pe Italia si eu cand mergeam din Germania in Italia pe la Bolzano mai puneam inca 7 tone peste cele 24 care le aveam deci total 31 tone  si mergem pana in sudul Italiei si eu i-am intrebat daca nu este problema cu tonajul si cei de la firma spuneu ca pe Italia nu e problema cu 31 de tone.

  • 1 year later...
  • Members
Postat

In primul rand te uiti in talon ! Si vezi total maxim autorizat ! De regula  pe motrica poti pune 10 tone , si pe ,,spate" inca pana la 24, adica 14 ! Total marfa 24 T care sa se inscrie in 40T  !!! Chiar si in Germania se respecta acest tonaj! De obicei tara la prelata se incadreaza in jurul a 16 tone ! Daca tara e de 17 sa zicem , poti incarca 13, iar daca este de 15 poti lua 25 ! In final citesti pe colete (sau intrebi) cat are coletul , si vezi cam cum le incarci sa ai 10 pe fata si restul pe spate. Daca ai un singur colet de ,sa zicem, 24 T il pui central , la mijlocul remorcii .

  • Members
Postat

Iar se vorbeste din auzite...

Greutatea trebuie distribuita conform diagramei de incarcare specifice remorcii/semiremorcii tractate si a diferitelor accesorii montate pe aceasta,tinandu-se cont si de tipul autovehicolului tragator.

In principiu,regula de baza este ca centrul de grutate sa fie undeva in mijlocul semiremorcii.

[ataşament şters de admin din cauza vechimii]

  • Members
Postat

daca pui un colet de 24 tone pe centru semiremorci la venetia o sa fie invidiosi cei cu barcile pe tine ;D ;D ;D

cam asa sta treaba si cu "barca" mea...si cam are de suferit ca sa strambat din cauza asta

  • Members
Postat

S-a strambat din cauza ca nu s-au respectat datele constructive nicidecum din cauza greutatii totale.

De ce nu se vad in Nl asemenea remorci incovoiate?

Italia e ceva aparte cand vine vorba de incarcat si asigurat marfa.Foarte multi inconstienti.

  • Members
Postat

S-a strambat din cauza ca nu s-au respectat datele constructive nicidecum din cauza greutatii totale.

De ce nu se vad in Nl asemenea remorci incovoiate?

Italia e ceva aparte cand vine vorba de incarcat si asigurat marfa.Foarte multi inconstienti.

exact ce zicea virgil..se ia una bucata bobina tabla 24t si se pune la jumatea remorcii[are si un semn pe ea pus din fabrica] in buca.[si se respecata si greutatea pe osii daca o pui la jumatatea remorcii pe semnu ala]iar atunci se face barcuta..daca greutatea era pe toata suprafata remorcii atunci cred ca treaba statea altfel..dar din moment ce bobina are 1 metru latime,diametru,lungime cum vrei sa.i spui cred ca din cauza asta se incovoiaza...subliniez:asta e pur si simplu parerea mea nu sunt expert

  • Members
Postat

exact ce zicea virgil..se ia una bucata bobina tabla 24t si se pune la jumatea remorcii[are si un semn pe ea pus din fabrica] in buca.[si se respecata si greutatea pe osii daca o pui la jumatatea remorcii pe semnu ala]iar atunci se face barcuta..daca greutatea era pe toata suprafata remorcii atunci cred ca treaba statea altfel..dar din moment ce bobina are 1 metru latime,diametru,lungime cum vrei sa.i spui cred ca din cauza asta se incovoiaza...subliniez:asta e pur si simplu parerea mea nu sunt expert

Asa-i cand folosesti semiremorci care sa fie bune la toate.SI eu am semiremorca cu canal pentru bobine dar e mult mai rigida decat Schmitz,Krone sau Kogel.De asta am facut referire la Olanda caci acolo vezi cele mai diverse remorci si semiremorci.Cele speciale doar pentru bobine nu se incovoaie cum nici trailerele nu se incovoaie chiar daca pui 30T/ml.

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.