Members jobyn Postat Februarie 27, 2014 Members Postat Februarie 27, 2014 Buna ziua, am tot citit comparatile voastre de pe forum dar nu am reusit sa imi fac o idee clara. Care este cea mai buna varianta de cap tractor pentru inceperea unei afaceri, ce marci, ce motorizari, ce variante de cabina si ce norma de poluare? Aici ma refer stric la fiabilitate, consum, intretinere, probleme viitoare. Am vazut ca majoritatea prefera Scania pentru ca depasesc toti colegii la deal, ma intereseaza pareri obiective legate de cele enumerate mai sus. Mentionez ca, camionul o sa lucreze in comunitate iar achizitia lui o sa fie second hand. Citează
Members UNHleaSHD Postat Februarie 27, 2014 Members Postat Februarie 27, 2014 Multi spun ca Mercedes. Dar trebuie sa specifici si un buget. Citează
Members jobyn Postat Februarie 27, 2014 Autor Members Postat Februarie 27, 2014 Bugetul este 30mii euro, fiind vorba de leasing este putin flexibil... Citează
Moderators cico_3504 Postat Februarie 27, 2014 Moderators Postat Februarie 27, 2014 mergi spre Man..multi colegi il recomanda..eu as alege Volvo...oricum de ales ar fi Man sau Daf..te incadrezi cel mai bine si la service si la cumparat, Citează
Members jobyn Postat Februarie 28, 2014 Autor Members Postat Februarie 28, 2014 TGX SAU TGA, ce motorizare, euro 4 sau euro 5? Poate stiti cumva care ar fi mai rentabil avand in vedere ca euro 5 necesita adblue si mai apar probleme si la instalatie. Citează
Members adyyo2013 Postat Februarie 9, 2015 Members Postat Februarie 9, 2015 Iti recomand Volvo Citează
Members oldtrucker Postat Februarie 9, 2015 Members Postat Februarie 9, 2015 DAF XF 105 460 sau Mercedes MP3 480 Citează
Members crecan iosif Postat Martie 1, 2015 Members Postat Martie 1, 2015 Cam mic bugetu nu poti sati ei numai o masina uzata cu 30000 iar alegerea trebuie sa o faci in functie de lucru pe care il ai eu as alege un motor de 460 si ca marca as alege scania pentru ca are cea mai mare fiabilitate ,confort acceptabil,consum undeva la 32 33 la 100km dupa ce te obisnuiesti cu un motor egr si mai poti sati ei si un motor euro 5 fara adblue , daca vrei sa lucrezi national iati euro3 .Ca sa intelegi ce inseamna fiabilitate la scania gandestete ca la 500000km masina mea are 30 % consum placute si 15% uzura disc ambreaj ! sa nu fie seria G facute pentru europa de est Dupa serie poti sa sti pentru ce tara o fost facuta si crede-ma conteaza.Si ar mai fi daful care are consum mic is ieftine dar is mai pacatoase ce e bine la daf e ca gasesti multi mecanici si intre colegi si preturile is mai bune la piese ,e o masina mai populara,confortabila. Citează
Members Dan15 Postat Aprilie 7, 2015 Members Postat Aprilie 7, 2015 (editat) Depinde f f foarte mult pe unde o sa conduci . Pe NORVEGIA la 450000 km ambreaj nou + 2 sau 3 rinduri de frini . Ca si exemplu Editat Aprilie 7, 2015 de cico_3504 Citează
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.