Sari la conținut
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Comunitatea soferilor profesionisti

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

BESTIILE!!!

Pentru ce ati opta? 179 membri au votat

  1. 1. Pentru ce ati opta?

    • SCANIA R V8 730HP
      83
    • MAN TGX V8 680HP
      65
    • VOLVO FH16 700HP
      70
    • MERCEDES-BENZ ACTROS V8 650HP
      20

Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Featured Replies

  • 2 months later...
  • Răspunsuri 64
  • Citiri 19,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Postat

man man man man man maaaaaaaaaaaaaaaan.......

MAN

  • 2 weeks later...
Postat

Scania

Postat
  • Members

MAN pt spatiul din cabina

Volvo pentru lantul cinematic

Scania pentru designul exterior

  • 3 weeks later...
Postat

Of, greu de votat. Ca putere si cuplu motor as fi ales Scania. Ca aspect exterior Mercedes.

Asa ca am votat "la mijloc", tinand cont ca-mi place foarte mult bordul : MAN. 

  • 2 months later...
Postat
  • Members

Am votat Volvo FH16 700.

Scania R730 poate ca e mai puternic  dar transmisia nu se apropie de cea de la Volvo.

MAN... nu mai e ce era odata, poate din cauza excesului de electronica!? Motorul asta V8 nu cumva e unul imprumutat de la divizia de motoare pentru nave?

Mercedes ce cauta aici???

Totusi trebuie sa recunosc ca alegerea e extrem de dificila.

Scania imi place cel mai mult, dar banii... pe Volvo i-as da. Este cel mai realist conceput, proiectat sa faca fata nevoilor reale din transporturi.

Va salut cu faru'!

Postat

Mercedes ce cauta aici???

Pardon ?  8)

Chiar daca are cel mai cuminte motor, la fiabilitate, consum, costuri de intretinere, s-ar putea sa-i bata pe toti ceilalti.

Design nu mai vorbesc, dar hai sa zicem ca asta tine de gustul estetic al fiecaruia. :)

Postat
  • Autor
  • VIP

Pardon ?  8)

Chiar daca are cel mai cuminte motor, la fiabilitate, consum, costuri de intretinere, s-ar putea sa-i bata pe toti ceilalti.

Design nu mai vorbesc, dar hai sa zicem ca asta tine de gustul estetic al fiecaruia. :)

Corect!

Postat
  • Members

Scania - tare, Volvo -confort? , MAN- prea multa electronica, DAF - fiabil , nu,, tradeaza" ieftin, ACTROS -are din fiecare!

Mi-as dori un ACTROS maga spacecab cu motor V8 de 650cai ( si sa-l tunez) . Am vazut unul tunat la greci! Fain de tot , motorul avea 930 ca!!!!!! biturbo iar in cabina loc mult si ordonat. Tragea in panta pe Itea 80T fier cu 85 la ora!

Postat

Ce mai apreciez eu la gama Actros e faptul ca are motoare in V, recunoscute pt calitatile lor. De la 320 la 476CP are V6, iar de la 510 la 598CP are V8. Asta la Actros standard.

Deci in primul segment, cel care se comercializeaza preponderent, are motoare V6 de 12 litri. Nu stiu alti producatori cu o astfel de oferta in segmentul cel mai vandabil. Pt ca la peste 450-480 CP sunt rachete deja. De aia eu apreciez un producator pt ce ofera in acest segment (400-500 CP) si nu in cel extrem. De pilda Volvo sau Scania, cu cei 700-730 CP ai lor ma lasa complet rece cand vine vorba de raportul cerere/oferta. Ca, in alta ordine de idei e de apreciat performanta extrema, e alta discutie. :)

  • 3 weeks later...
Postat
  • Members

Dupa cum am spus si in alt topic, prefer in aceiasi masura Mercedes-Benz si MAN, dar fiindca trebuie sa aleg doar unul, aleg Actros-ul. Ce ma intereseaza pe mine, gasesc la Actros si nu la Scania sau Volvo.

De exemplu un capitol foarte important pentru mine este confortul, iar Actros este rege la capitolul asta, pe urma ar fi siguranta, capitol unde iarasi Actros-ul se uita de sus la Scania si Volvo... iar lista poate continua.

  • 11 months later...
Postat
  • Members

Hai sa citez si eu din "clasici" (a se citi Patraulea  ;) ) " Ce avem noi aici? " Tot mai multa populatie da pe Mercedes... Manv10 o sa fie Mercedesv10 si tot asa...  ;D ;D ;D

Postat
  • Members

ati uitat de daf xf 105 super space colegii sau daf-ul nu este interesant?

Postat
  • Autor
  • VIP

ati uitat de daf xf 105 super space colegii sau daf-ul nu este interesant?

Acest topic  se refera la camioanele de peste 600 HP,DAF-ul nu are motor  mai mare de 510 Hp.

  • 1 month later...
Postat
  • Members

M.A.N.poate pe hartie volvo si scania au cuplu mai mare,dar la panta...

O gluma:de ce credeti ca volvo de 700cp este negru?S-a intrecut cu un MAN la deal si rezultatul:se observa in poza pusa de manv10.

Postat
  • Members

Fac si eu o comparatie:

Am condus un Actros 1843 anul fabr (2001) EURO 3.  Lumina la faza scurta e aproape oarba, de-ti vine sa crezi ca mergi cu candela. La faza lunga vine in ajutor farurile adaugatoare deasupra celor normale care sunt la toate ( nu e vorba de cele pe acoperis)  Motorul era lenos (ca la toate Mercedes-urile) cutia semiautimat (joistic) care se gindea mult pina tsoncanea ca sa iau piciorul de pe ambreiaj. Fiecare cursa se termina cu intrare la servis( totusi avea 900 mii km la bord) Scaunul soferului cam lasa de dorit,  conduceam cite 4 ore si spatele imi soptea (de durere)  sa fac pauza de 45'. Lazile din afara cabinei foarte mici. Unicul lucru care mi-a placut, erau claxoanele de pe cabina. Actros MP2 si MP3 nu am condus insa am auzit de la muti colegi ca sunt lenoase.

  Daf XF 105 410cp  anul fabr 2007 EURO5 cutie manuala.  Am luat-o cu 120 mii km (reali) si am facut  100 mii km pina am dat-o. Ce pot sa zic?  O masina buna, consum normal, mergea bine, Insa cum urcam la deal....  privea in urma ca magarul. Scaunul destul de confortabil, Oglinzile si cele mari si cele mici se regleaza si se incalzesc. Iluminare buna si la faza scurta si la cea lunga. Farurile simple fara xenon. 2 rezervoare de 870L si 425L  Lacatul usilor este foarte slab, cu surubelnita simpla deschizi orice usa DAF. Motorul de nou consuma ulei cam 15-20L la 50 000km.  Cabina larga, patul soferului se ridica oferind mult spatiu p/u depozitare. Lazile din afara cabinei largi si mari. In rest... probleme nu am avut.

Renault Premium si Magnum... nu comentez p.u ca nu am vazut nimic bun la ele. masini de rahat. In Premium parca stai in cushka la Grivei, iar in Magnum parca urci in racheta sa pleci in cosmos.(vorbesc de Renault-rile care nu au nimic de VOLVO)

  Scania R420 anul fabr 2006 EURO4. Scaunul confortabil. motorul economic desi avea 500 miikm, lumina buna, Cutie automata insa cu ambreiaj, te pornesti si opresti cu ambreiajul, apoi skimba automat vitezele Am facut doar o cursa de 1500km, multe nu pot sa zic. Un dezavantaj pe care l-am observat este faptul ca are o singura lada de depozitare in afara cabinei in stinga, si desi lada e mare, usulita e mica. In rest... mi-a placut cum se comporta, cum se manevreaza...

  MAN tg 410 2003  Cutie mecanica, are un buton la schimbatorul de viteze care actioneaza singur ambreiajul, un lucru care mi-a placut mult. Lumina e foarte Ok, cabina spatioasa  chiar foarte mare cu 2 lazi mari de depozitare in afara cabinei in care incap si eu :)) scaunul ca grad de confort cam lasa de dorit insa.. merge.

Nu era cap tractor, era cu remorca tandem si gol consuma 30-32l/100km insa incarcat consuma maxim 37

V O L V O un aparat de nota 10, posibil ca am primit-o noua, posibil ca am facut peste 300 000 km numai cu Volvo, insa m-am indragostit . Am primit in 2007 Volvo FH 440  euro 5, cutie mecanica avea 3mii km la bord, mirosea a nou, scaunele in pelicula... am facut peste 100 000 km cu ea, n-am avut probleme, apoi am primit alta tot din 2007 FH 480 mecanica. Mergeam ca racheta, la orice deal ieseam in depasire si nu ma temeam ca n-o sa reusesc, sau ca n-o sa-mi ajunga putere,  apoi am lucrat pe Volvo FH 440  tot din 2007 insa avea peste 600 000 km si era automata. Am ramas impresionat de functionarea cutiei. Gindeste repede si schimba vitezele in dependenta de greutatea incarcaturii si inclinatia drumului.... se orienteaza repede, si schimba la vreme

cabina putin mai mica ca la restul insa p/u o persoana e deajuns. Un plus foarte mare este ca daca "moare " soba autonoma, pornind motorul te incalzesti in 5- max 10 min pe cind la DAF - MAN.... ai inghetat cu totul

Postat
  • Members

Iubesc chestia asta "am lucrate pe un Daf xf 105 an2008 si mi sa parut foarte placuta si foarte fiabila,fata de un Volvo FM cu care am facut 100.000 de km ,an 2001 , in concluzie sunt fan Daf si nu ai cum sa faci asemenea comparatii :)).Pe bune?

Nu poti compara o masina din 2001 cabina mica cu una din 2008 megaspace tehnologie inteligenta,motorizari si alte prostii.Parerea mea ca toate merg,multi ani de zile m-am plimbat(nu am condus)cu un Actros 1835 si mergea cu tone in plus fata de foi si Oituzu si Fundata si Intorsura Buzaului si Posada si nu acazut niciodata la datorie.Acum totul se axeaza pe confort aspect fata de anii trecuti,motorizarile fiind doar batalia dintre firmele producatoare.

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

Navigare recentă 0

  • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.