Members v3teranul Postat Iunie 3, 2014 Members Postat Iunie 3, 2014 SALUTARE LA TOATA LUMEA. Daca este cineva care ne poate explica cum se conduc cele doua variante. Citează
Moderators cico_3504 Postat Iunie 3, 2014 Moderators Postat Iunie 3, 2014 nu numai la Mercedes ci la orice tip auto....la automate pui contactul.....fixezi pe D [drive] mers inainte ,R[reverse] mers inapoi ...tragi frina de mina si accelerezi...camionul porneste...N e neutru...pozitia clasica. La semiautomate mai ai in plus ambreiajul si atunci pui pozitia D calci ambreiajul tragi frina de mina si accelerezi....La aceste modele cind te opresti la semafor sau altundeva logic ca trebuie sa calci si ambreiajul...la cele automate doar frina.... Citează
Members dragos1972 Postat Iunie 8, 2014 Members Postat Iunie 8, 2014 la actros este si varianta cu impulsuri. ai un joystick schimbator cu 2 butoane stanga, dreapta si o clapeta dedesubt. cand actionezi in fata sunt treptele superioare, in spate treptele inferioare. butonul din stanga si inainte este treapta 1(daca nu apesi butonul pleaca cu 2). butonul din stanga si inapoi este marsarier. butonul din dreapta este neutru. clapeta de dedesubt= jumatatile. dai impuls si actionezi ambreiajul(auzi cand schimba). daca dai mai multe comenzi iar cutiei nu ii convine ti-o scoate pe neutru Citează
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.