Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Moderators
Postat

nu numai la Mercedes ci la orice tip auto....la automate pui contactul.....fixezi pe D [drive] mers inainte ,R[reverse] mers inapoi ...tragi frina de mina si accelerezi...camionul porneste...N e neutru...pozitia clasica.

La semiautomate mai ai in plus ambreiajul si atunci pui pozitia D calci ambreiajul tragi frina de mina si accelerezi....La aceste modele cind te opresti la semafor sau altundeva logic ca trebuie sa calci si ambreiajul...la cele automate doar frina....

  • Members
Postat

la actros este si varianta cu impulsuri. ai un joystick schimbator cu 2 butoane stanga, dreapta si o clapeta dedesubt. cand actionezi in fata sunt treptele superioare, in spate treptele inferioare. butonul din stanga si inainte este treapta 1(daca nu apesi butonul pleaca cu 2). butonul din stanga si inapoi este marsarier. butonul din dreapta este neutru. clapeta de dedesubt= jumatatile.

dai impuls si actionezi ambreiajul(auzi cand schimba). daca dai mai multe comenzi iar cutiei nu ii convine ti-o scoate pe neutru

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.