Sari la conținut
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Comunitatea soferilor profesionisti

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Iveco Stralis

Featured Replies

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 123
  • Citiri 94,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Posted Images

Postat

alte imagini

37260734.jpg

443qcu.jpg

1000y.jpg

79147428dx6.jpg

520983862wegaepph.jpg

2273369760087160485jvjo.jpg

ivecostralisas440s48sch.jpg

  • 2 months later...
  • 10 months later...
Postat
  • Members

ala negru mat e mortal!!

iveco stralis sunt niste masini incredibil de frumoase la exterior. mai departe, nu mai spun nimic  :(

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Postat
  • Members

;D ;D ;D

Pai cam atit au.....exteriorul  !!!

Da. Crezi tu.. Iveco-ul pe care lucreaza varul meu are peste 400.000 de km [cam 435.000] si inca nu a avut nici-o problema mai mare... ;) Si am intrebat pe varul meu ca ce parere are despre Iveco si o zis ca is destul de bune..  O sa iti arat poze.. la ce locuri umbla ei cu Iveco-urile [ o sa vezi aici http://www.soferii.ro/Forum/http://forum.soferii.ro//viewforum.php?f=3.0 ]

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Postat

Forte misto tractorul de la euromendes. Imi place combinatia de culori. :) Sa pun si eu cateva poze cu Stralis.

NwhnJ.jpg

NwjSS.jpg

Nwmn0.jpg

Nwrmi.jpg

NwwlA.jpg

NwyQJ.jpg

NwDQ0.jpg

NwIPi.jpg

  • 1 month later...
Postat

nota 10 pt iveco stralis ...au o asezare fff buna la drum ,Bafta  ;)

  • 3 weeks later...
Postat
  • Members

Asezarea pe drum buna insa foarte mari carente in mecanica. mie si nu numai la 200 mii km mi-au schimbat setul motor. Electronica e varza. consum de ulei si motorina imens. De exemplu la 15mii km cam 5 litri ulei. La noi la firma i-am dat si o porecla /raba coafata/. Acesta este Stralisul.

Toate aceste probleme eu cred ca pleaca de la prea multe /moaste/. Motorul este facut in Germania ,electronica in Italia, totul păe un sasiu de magirius din Spania. Adica un struto-camila pe picioare de magar.

Postat

Adrian, eu tind sa cred ca ceea ce spui sunt cazuri izolate in sensul ca masinile alea au avut birjari. Intr-adevar, electronica mai creaza probleme, insa nu doar la Iveco se intampla asta. Set motor schimbat la doar 200 mi km ? Foarte ciudat daca discutam de o exploatare corecta. Legat de consum, iarasi, tine de sofer, de sarcina, de traseu, de ulei etc. Am un prietent la o alta firma pe Stralis 450 CP/2100Nm. E foarte multumit de el. La un motor de 10 litri...

Postat
  • Members

Pentru Axle. Poate pe unele masini au fost niste birjari cum spui dar totusi sunt foarte mari probleme cu stralis. Anul trecut au fost chemate in servis la Madrid peste 3500 de camioane pentru setul motor. Poate prietenul tau este printre norocosii care muncesc pe stralis fabricat la Sttutgard . Este o diferenta imensa intre cele spaniole si cele germane. Eu l-am preluat pe al meu la 50 km si l-am lasat la 380 de mii km si stiu ce zic. Exploatarea a fost foarte corecta , toate consumabilile schimbate la zi, la cel putin 75mii km se puneau testerele pe masini etc.

Postat
  • VIP

Pentru Axle. Poate pe unele masini au fost niste birjari cum spui dar totusi sunt foarte mari probleme cu stralis. Anul trecut au fost chemate in servis la Madrid peste 3500 de camioane pentru setul motor. Poate prietenul tau este printre norocosii care muncesc pe stralis fabricat la Sttutgard . Este o diferenta imensa intre cele spaniole si cele germane. Eu l-am preluat pe al meu la 50 km si l-am lasat la 380 de mii km si stiu ce zic. Exploatarea a fost foarte corecta , toate consumabilile schimbate la zi, la cel putin 75mii km se puneau testerele pe masini etc.

Nu la Ulm se fabrica Stralisul?

Postat

Poate prietenul tau este printre norocosii care muncesc pe stralis fabricat la Sttutgard. Este o diferenta imensa intre cele spaniole si cele germane.

Da, tot ce-i posibil. Asta nu am luat-o in calcul.

  • 1 month later...
Postat
  • Members

la Ulm se fabrica....

al meu cel putin acolo e facut.

ca si o caracterizare ce sa zic ca e un camion ca toate celelante si daca nu le intretii incep de te lasa in drum

la asta pe care-l conduc eu supapa VGT(valva de geometrie la turbo) a cedat de cateva ori,caseta de directie ce avea defect de fabricatiie si firu de la injectoru AdBlue din teava de evacuare pana acum cand am 430000km cu el. schimburile au fost facute in functie de posibilitatile "PATRONULUI" dupa 100000km sau 150000km cand a avut el bani si buna dispozitie sa le faca...

  • 2 weeks later...
Postat

cea mai proasta masina dintre masinile de mare tonaj din cate am lucrat!

bravo!scurt si la obiect omul! ;D ;D ;D

Postat

daca nu ar ploua in ele ar fi ceva,noi avem vro 500 la firma si toate....

Postat
  • Members

Ca o gluma:le-o fii comandat patronu cu gaurii, de ploua in ele.

                  P.S Cand au venit din fabrica nu erau echipate cu umbrele? ;D ;D ;D

Postat
  • Members

Elegante dar lasa de dorit in scurt timp.....nu am lucrat prea mult pe stralis dar....dupa cum am mai spus..

  • 2 weeks later...
Postat
  • Members

Cu interiorul acesta mai arata a camion  ;D. Asteptam sa puna la punct si motorul,cutia....fiabilitatea in general.

Postat

legat de electronica asta care vad ca se vaita toti  la stralis ,in special ce anume creeaza probleme? Eu am lucrat si pe MAN tga si tot asa imi aparea tot felul de coduri in bord de ajunsesem sa nu le mai bag in seama.Acuma vorba la cineva ,toate au electronica multa in ele dar parca de stralis se vaita lumea mai mult.Astept sa spuna si altii care au lucrat mai mult pe stralis  despre el ,ce naiba are-mersi

  • 3 weeks later...
Postat

Mecanica de la Iveco este ok. Iar partea electrica/electronica a creat probleme la Stralisurile facute intre 2002-2007. Faceliftul ulterior (All Blacks) a adus imbunatatiri si pe partea cu probleme. Oricum, pt un brand care a dat celebrele, la vremea lor, TurboStar si EuroStar/Eurotech nu e o nenorocire. Eu cu un EuroStar din 2000 (Cursor 13, 460CP), la aproximativ aceeasi putere si sarcina, ma bateam doar cu MAN, la deal. Deci chiar daca sunt masini mai putin finisate, mai gurmande, au motoare nervoase si un pret foarte bun.

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

Navigare recentă 0

  • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.