Vizitator Anonymous Postat Aprilie 29, 2009 Postat Aprilie 29, 2009 Poze cu Iveco Stralis [img width=750 height=600]http://img151.imageshack.us/img151/434/1280x1024v.jpg Citează
Members Tavy985 Postat August 23, 2009 Members Postat August 23, 2009 Dar poze cu interiorul nu aveti ? Citează
Members AugustYn Postat Iulie 17, 2010 Members Postat Iulie 17, 2010 ala negru mat e mortal!! iveco stralis sunt niste masini incredibil de frumoase la exterior. mai departe, nu mai spun nimic Citează
EX Staff VT880 Postat August 8, 2010 EX Staff Postat August 8, 2010 ;D Pai cam atit au.....exteriorul !!! Citează
Members Cristiano Postat August 17, 2010 Members Postat August 17, 2010 ;D Pai cam atit au.....exteriorul !!! Da. Crezi tu.. Iveco-ul pe care lucreaza varul meu are peste 400.000 de km [cam 435.000] si inca nu a avut nici-o problema mai mare... Si am intrebat pe varul meu ca ce parere are despre Iveco si o zis ca is destul de bune.. O sa iti arat poze.. la ce locuri umbla ei cu Iveco-urile [ o sa vezi aici http://www.soferii.ro/Forum/http://forum.soferii.ro//viewforum.php?f=3.0 ] Citează
Vizitator Anonymous Postat Noiembrie 4, 2010 Postat Noiembrie 4, 2010 Forte misto tractorul de la euromendes. Imi place combinatia de culori. Sa pun si eu cateva poze cu Stralis. Citează
Vizitator Anonymous Postat Ianuarie 2, 2011 Postat Ianuarie 2, 2011 nota 10 pt iveco stralis ...au o asezare fff buna la drum ,Bafta Citează
Members SAFTIUC ADRIAN Postat Ianuarie 18, 2011 Members Postat Ianuarie 18, 2011 Asezarea pe drum buna insa foarte mari carente in mecanica. mie si nu numai la 200 mii km mi-au schimbat setul motor. Electronica e varza. consum de ulei si motorina imens. De exemplu la 15mii km cam 5 litri ulei. La noi la firma i-am dat si o porecla /raba coafata/. Acesta este Stralisul. Toate aceste probleme eu cred ca pleaca de la prea multe /moaste/. Motorul este facut in Germania ,electronica in Italia, totul păe un sasiu de magirius din Spania. Adica un struto-camila pe picioare de magar. Citează
Vizitator Anonymous Postat Ianuarie 18, 2011 Postat Ianuarie 18, 2011 Adrian, eu tind sa cred ca ceea ce spui sunt cazuri izolate in sensul ca masinile alea au avut birjari. Intr-adevar, electronica mai creaza probleme, insa nu doar la Iveco se intampla asta. Set motor schimbat la doar 200 mi km ? Foarte ciudat daca discutam de o exploatare corecta. Legat de consum, iarasi, tine de sofer, de sarcina, de traseu, de ulei etc. Am un prietent la o alta firma pe Stralis 450 CP/2100Nm. E foarte multumit de el. La un motor de 10 litri... Citează
Members Mercedes_freak Postat Ianuarie 18, 2011 Members Postat Ianuarie 18, 2011 Are dreptate Adrian. Care ati ridicat capota sa vedeti ca nici macar o piesa nu are aceeasi tara de fabricatie cu alta??? Citează
Members SAFTIUC ADRIAN Postat Ianuarie 19, 2011 Members Postat Ianuarie 19, 2011 Pentru Axle. Poate pe unele masini au fost niste birjari cum spui dar totusi sunt foarte mari probleme cu stralis. Anul trecut au fost chemate in servis la Madrid peste 3500 de camioane pentru setul motor. Poate prietenul tau este printre norocosii care muncesc pe stralis fabricat la Sttutgard . Este o diferenta imensa intre cele spaniole si cele germane. Eu l-am preluat pe al meu la 50 km si l-am lasat la 380 de mii km si stiu ce zic. Exploatarea a fost foarte corecta , toate consumabilile schimbate la zi, la cel putin 75mii km se puneau testerele pe masini etc. Citează
VIP MANV10 Postat Ianuarie 19, 2011 VIP Postat Ianuarie 19, 2011 Pentru Axle. Poate pe unele masini au fost niste birjari cum spui dar totusi sunt foarte mari probleme cu stralis. Anul trecut au fost chemate in servis la Madrid peste 3500 de camioane pentru setul motor. Poate prietenul tau este printre norocosii care muncesc pe stralis fabricat la Sttutgard . Este o diferenta imensa intre cele spaniole si cele germane. Eu l-am preluat pe al meu la 50 km si l-am lasat la 380 de mii km si stiu ce zic. Exploatarea a fost foarte corecta , toate consumabilile schimbate la zi, la cel putin 75mii km se puneau testerele pe masini etc. Nu la Ulm se fabrica Stralisul? Citează
Vizitator Anonymous Postat Ianuarie 20, 2011 Postat Ianuarie 20, 2011 Poate prietenul tau este printre norocosii care muncesc pe stralis fabricat la Sttutgard. Este o diferenta imensa intre cele spaniole si cele germane. Da, tot ce-i posibil. Asta nu am luat-o in calcul. Citează
Members ciprianmaiamy Postat Martie 6, 2011 Members Postat Martie 6, 2011 la Ulm se fabrica.... al meu cel putin acolo e facut. ca si o caracterizare ce sa zic ca e un camion ca toate celelante si daca nu le intretii incep de te lasa in drum la asta pe care-l conduc eu supapa VGT(valva de geometrie la turbo) a cedat de cateva ori,caseta de directie ce avea defect de fabricatiie si firu de la injectoru AdBlue din teava de evacuare pana acum cand am 430000km cu el. schimburile au fost facute in functie de posibilitatile "PATRONULUI" dupa 100000km sau 150000km cand a avut el bani si buna dispozitie sa le faca... Citează
Members CatalinFCS86 Postat Martie 6, 2011 Members Postat Martie 6, 2011 cea mai proasta masina dintre masinile de mare tonaj din cate am lucrat! Citează
Vizitator Anonymous Postat Martie 17, 2011 Postat Martie 17, 2011 cea mai proasta masina dintre masinile de mare tonaj din cate am lucrat! bravo!scurt si la obiect omul! ;D Citează
Vizitator Anonymous Postat Martie 18, 2011 Postat Martie 18, 2011 daca nu ar ploua in ele ar fi ceva,noi avem vro 500 la firma si toate.... Citează
Members tudor Postat Martie 18, 2011 Members Postat Martie 18, 2011 Ca o gluma:le-o fii comandat patronu cu gaurii, de ploua in ele. P.S Cand au venit din fabrica nu erau echipate cu umbrele? ;D Citează
Members Geotrayler Postat Martie 18, 2011 Members Postat Martie 18, 2011 Elegante dar lasa de dorit in scurt timp.....nu am lucrat prea mult pe stralis dar....dupa cum am mai spus.. Citează
Members Tavy985 Postat Martie 31, 2011 Members Postat Martie 31, 2011 Cu interiorul acesta mai arata a camion . Asteptam sa puna la punct si motorul,cutia....fiabilitatea in general. Citează
Vizitator Anonymous Postat Aprilie 1, 2011 Postat Aprilie 1, 2011 legat de electronica asta care vad ca se vaita toti la stralis ,in special ce anume creeaza probleme? Eu am lucrat si pe MAN tga si tot asa imi aparea tot felul de coduri in bord de ajunsesem sa nu le mai bag in seama.Acuma vorba la cineva ,toate au electronica multa in ele dar parca de stralis se vaita lumea mai mult.Astept sa spuna si altii care au lucrat mai mult pe stralis despre el ,ce naiba are-mersi Citează
Vizitator Anonymous Postat Aprilie 17, 2011 Postat Aprilie 17, 2011 Mecanica de la Iveco este ok. Iar partea electrica/electronica a creat probleme la Stralisurile facute intre 2002-2007. Faceliftul ulterior (All Blacks) a adus imbunatatiri si pe partea cu probleme. Oricum, pt un brand care a dat celebrele, la vremea lor, TurboStar si EuroStar/Eurotech nu e o nenorocire. Eu cu un EuroStar din 2000 (Cursor 13, 460CP), la aproximativ aceeasi putere si sarcina, ma bateam doar cu MAN, la deal. Deci chiar daca sunt masini mai putin finisate, mai gurmande, au motoare nervoase si un pret foarte bun. Citează
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.