Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Camion nou, lux, pt plimbare, fara limitare si tahograf!


Postări Recomandate

Vizitator Anonymous
Postat

Salut! Vreau sa imi cumpar un cap tractor pt plimbare, nou, care sa atinga viteze sporite, cu ABS, ESP, si control al tractiunii, cu cabina luxoasa, consum mic, care sa nu detina cuplaj pt semiremorca sau remorca, sau cuplajul sa fie usor demontabil!

Camionul, nefiind destinat transportului de marfa, nu va necesita atestat profesional, nici tahograf, nici limitare a vitezei!

Am BE, CE si DE, si vreau sa imi iau un "SUV" mai special! Ce imi recomandati?

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator Anonymous
Postat

Eu vorbesc serios, imi plac mult camioanele, dar am alte treburi, nu am legatura cu transporturile!

Principala ratiune pt care in loc de SUV as lua un cap tractor ar fi spatiul, inaltimea, si siguranta in accident!

M-ar interesa in special un camion 4*4 sau/si hibrid...

Nu cunosc piata, si habar nu am de modelele existente.

  • Members
Postat

Las-o balta!!

Ai mers vreodata cu un cap tractor sa vezi ce placut e sa faci giratorii,sa franezi,sa mergi pe ud?De zapada nu are rost sa vorbim.

  • Members
Postat

fara limitator sigur nu o sa il ai pentru ca orice depaseste 3.5tone are limitator.. asa ca si o jucarie o poti face dar nu cred ca o sa ai prea mari satisfactii pentru ca un cap tractor nu e asa stabil fara semiremorca deci nu poti merge cu el ca si cu un SUV oricum eu am vazut multe de genu asta prin EU..

  • Members
Postat

Sa zicem asa cum vrei tu(ca in ziua de azi, ai bani iti iei ce vrei si cum vrei),dar daca vrei sa intri in oras sau ori unde depasesti limita de 3,5T esti dispus sa platesti de fiecare data un permis LT???

  • Members
Postat

Lasati omul in pace, daca asta-i visul lui ce aveti cu el ? Colegule incearca un VOLVO VT880 ! NU l-am testat personal, dar pt foarte multi soferi este un vis. Cat priveste limitatorul si tahograful cred ca fara ele nu se poate pe drumurile publice, dar toate astea sunt un fleac. Parerea mea.

Vizitator Anonymous
Postat

Limitatorul de viteza, cat si tahograful, au rolul de a impiedica competitia intre firmele de transport bazata pe viteza excesiva, si conducerea indelungata fara pauza! Acestea nu sunt necesare vehicolelor ce nu desfasoara activitatea de transport, sau o desfasoara in activitati restranse.

La fel nu voi avea nevoie nici de atestat profesional. De la RAR mi s-a spus insa, ca singura conditie, va fi eliminarea cuplei pt cuiul semiremorcii, respectiv pt remorca. Asta va atrage reomologarea vehicolului. E posibil insa, sa platesc taxe si impozite similare autovehicolelor, iar acest lucru va schimba un pic socotelile.

Hummerul este o masina ce depaseste 3,5 tone, are nevoie de categoria C1, nu are tahograf si nici limitare.

Sa inteleg insa ca imi recomandati o masina cu motorul in fata? Eu nu am experimente decat cu un DAF mai amarat, pe care am facut scoala.de soferi.

Hai sa zicem ca scoaterea limitatorului nu e asa mare branza, ca sunt sceptic ca va putea viteza mai mare in conditii decente de consum si siguranta!

Am sa caut dupa ce trece iarna un cap tractor sa il inchiriez juma de an, ca oricum nu prea sunt comenzi...fara a-i modifica incadrarea o sa se ia insa ARRul de mine ca n-am tahograf si atestat... chiar daca nu am nici semiremorca...

@petre125, mersi de informatie, totusi; as dori intai sfatul despre un camion ce poate fi gasit pe piata noastra pt inchiriere;

Va multumesc!

LE: Baietii astia fac curse cu capetele tractor, si vad ca se descurca!

  • Moderators
Postat

Daca iti place si detii bani cel mai bine este sa contactezi un dealer,volvo ar fi cel mai bine pentru tine,comparativ fiabilitate,consum.Uitate si vezi exceptiile de la reg 561,tu daca il folosesti personal si doar ptr excursii te poti incadra acolo,asta ar insemna ca nu ai nevoie de atestate,taho si card,succes

Vizitator Anonymous
Postat

Daca iti place si detii bani cel mai bine este sa contactezi un dealer,volvo ar fi cel mai bine pentru tine,comparativ fiabilitate,consum.Uitate si vezi exceptiile de la reg 561,tu daca il folosesti personal si doar ptr excursii te poti incadra acolo,asta ar insemna ca nu ai nevoie de atestate,taho si card,succes

Respectivul regulament, la ART. 1 zice asa:

(1) Prezentul regulament se aplică transportului rutier:

(a) de mărfuri cu vehicule, inclusiv vehicule cu remorcă sau semiremorcă, a căror masă

maximă autorizată depăşeşte 3,5 tone sau

(B) de călători cu vehicule care sunt construite sau amenajate în mod permanent pentru a

putea asigura transportul a mai mult de nouă persoane, inclusiv conducătorul, şi care

sunt destinate acestui scop.

Deci un cap tractor poate fi condus oricum, fara reomologare??? Oricum, astia de la ARR nu prea se pricep... e si logic, ca nu tine de ei!

Tot un avocat trebuie sa intreb, daca e necesara reomologarea, incat vehicolul sa nu mai fie de marfuri

Vizitator Anonymous
Postat

Uita-te si tu cum se vede drumul de sus

King of za road! ... Eu cu autoturismul scot 55-65 la ora viteza la drumuri lungi, cu un camion fara remorca cred ca tot atat as scoate.

  • Members
Postat

cine conduce camion stie cum se vede sus,eu cred ca tu ne iei la misto!eu te inteleg ca iti plac ca si mie imi plac foarte mult camioanele,dar tu eti visator,tu vrei ceva special ce nu se gaseste,chiar nu te inteleg.....

Vizitator Anonymous
Postat

Eu sunt ing de vehicole feroviare, mi-as cumpara o locomotiva de mers prin tara, si un tramvai de mers prin oras... daca as avea atat de multi bani.

Par visator, ca inafara de camionul pe care am facut scoala, nu am mers pe camioane. Deci e posibil sa dau pe langa gard... Nu am posibilitatea de a ma angaja ca si camionagiu deoarece am o alta profesie, si fac multe drumuri.

Am facut o mica prospectie in ceea ce inseamna costuri de achizitie si intretinere, un camion costa cat un MERCEDES S, are costuri de limuzina medie, si poate oferi confortul unei limuzine medii in alte sensuri!

Vizitator Anonymous
Postat

  Monstrule,sunt 2 companii care fabrica camioane care ofera pick-up truck-uri mari,puternice si destul de inalte:international trucks si volvo trucks!Dar,daca cumperi asa ceva gandeste-te ca nu vei avea doar avantaje!Dezavantajele ar fi pretul de achizitie ridicat,consumul si dificultatea de a gasi un spatiu de parcare!

  • Moderators
Postat

Respectivul regulament, la ART. 1 zice asa:

(1) Prezentul regulament se aplică transportului rutier

Daca tu ai bani si vrei sa iti indeplinesti un vis acest regulament nu se aplica la ce vrei tu sa faci,tu nu te vei incadra cu acel cap tractor la transport persoane sau marfuri,vei avea o alta clasificare.Cu toate ca tu crezi ca ARR nu are treaba cu asta e bine inainte sa intrebi un avocat sa vb cu cineva de la ei,nu de alta dar orice omologare sau inmatriculare a unor auto normale,vechi,agabaritice,etc ei o fac.Cred ca cel mai lamuritor raspuns il vei primi de la ei.Eu unul as fi bucuros sa te vad merind cu asa ceva pe drumurile noastre,bafta

  • Members
Postat

Nenea monstru fara suparare ce iti zic ,aici pe forumu asta majoritatea din noi sunt baieti amarati cu familie si copii care isi cauta un loc de munca sau se informeaza pentru a gasi un loc de munca ,nu sa vada smecheri cu vreau sa cumpar un cap tractor ca eu am bani de distractie ,mai bune ai cumpara un cap tractor si remorca sa oferi un loc de munca ,fara suparare nenea monstru ,asa ca lasa-ne fratika cu deastea.

  • Moderators
Postat

scuze ca am incurcat initialele,vroiam sa zic ca singurii abilitati sunt cei de la RAR,registrul auto roman,intreaba-i pe ei daca intradevar mai vrei sa iti iei asa ceva

  • Members
Postat

colegilor chiar nu intelegeti ce vrea ?

cititi pentru ce viseaza omul  sa conduca un cap tractor :

citat:

« Răspuns #119 : Februarie 02, 2012, 15:42:23 »

 

  Atitudinea iresponsabila a soferilor de pe autoutilitare si camioane o cunosc din trafic, ii vad cum se urca pe soferii de turisme ce merg legal in localitati, ii vad cum depasesc orbi in curbe si zone fara vizibilitate, cum se chinuie zeci de minute sa se depaseasca unul pe altul, unul avand limitarea la 89 si altul la 91. Nu imi inchipui ce ar fi fara limitare. Unul are 30 t, altul 37. Unul 430cp, altul 460....

Vreau sa imi iau camion in loc de masina, tocmai pt o siguranta mai mare, in cazul in care un coleg de-al vostru depaseste in curba, sa nu scape teafar!

deci omul a facut cateva sute de km pe strada, si acum vrea sa-si faca singur dreptate .

  • Members
Postat

    Fere Doamne !  Sarac cu duhul .  Buna treaba cu psihotehnicul , dar tare as dori sa se dea cum dadeam odata la Zeveleanca la ITB ! Sanse putine pentru astfel de idei !

  De ce nu-si cumpara tramvai ? Sau troleibuz?

  • Moderators
Postat

scuze ,nu observasem asta,

si old,tu crezi ca ar  fi trecut testul pshihologic mai mult de 5% din generatiile astea la ea?  renuntau multi numai cind ii lua la palme,hahahah

  • Members
Postat

Eu sunt curios sa il vad cum circula el cu capul tractor ,iarna cu toate gama de culori de coduri de zapezi...

Si vezi ca nu poti sa te duci la KFC la Unirea cu ala ...:)) il lasi prin Berceni si te duci cu autobuzul.

Vizitator Anonymous
Postat

      Daca tot e la caterinca mesajul,eu in locul lui mi-as lua un MLVM(masina de lupta a vanatorului de munte)Daca s-o mai fabrica!E meseriasa,e blindata,pe senile,si te uiti afara prin turela!Sau macar un oshkosh!Nimic nu-i sta in fata!Dar vezi ca la asta numai avansul e de vreo 100K!Iepuroi,nu leuti!Si te bagi si la rate pe urmatorii 25 de ani!

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.