Members mariomar Postat Iulie 18, 2013 Members Postat Iulie 18, 2013 stie cineva ce trebuie bifat pe foaia de concediu ca sa poti pleca din firma fara sa faci pauza de 9 ore ? multumesc !!! Citează
Members Mario Bandit Postat Iulie 18, 2013 Members Postat Iulie 18, 2013 trage de urechi persoana desemnata / managerul transport , ce face ¿ doarme in post ? da mai multe detali , cine , ce , unde , cand ? 1 Citează
Members Gongy Postat Iulie 20, 2013 Members Postat Iulie 20, 2013 stie cineva ce trebuie bifat pe foaia de concediu ca sa poti pleca din firma fara sa faci pauza de 9 ore ? multumesc !!! Reg 561, art.9, aliniatele 2 si 3 zice asa : (2) Perioada de timp necesară conducătorului auto pentru a se deplasa la locul de îmbarcare într-un vehicul care intră în domeniul de aplicare a prezentului regulament sau pentru a se întoarce din acel loc, atunci când acesta nu se află nici la locul de reședință a conducătorului auto, nici la sediul angajatorului unde se află locul normal de staționare al conducătorului auto, nu se consideră repaus sau pauză, cu excepția cazului în care conducătorul auto se află pe un feribot sau în tren și are acces la o cușetă. (3) Perioada de timp necesară conducătorului auto ce conduce un vehicul care nu intră în domeniul de aplicare a prezentului regulament pentru a se deplasa la locul de îmbarcare într-un vehicul care intră în domeniul de aplicare a prezentului regulament sau pentru a se întoarce din acel loc, atunci când acesta nu se află nici la locul de reședință al conducătorului auto, nici la sediul angajatorului unde se află locul normal de staționare al conducătorului auto, se consideră altă muncă ce zici, te descurci acum ? Citează
Members Ro Volvo Postat Iulie 20, 2013 Members Postat Iulie 20, 2013 Va salut! Cine cunoaste mai bine si poate sa-mi spuna si mie cum se face cu foaia de concediu si cu respectarea programului AETR in acelasi timp. Spre exemplu: Merg (conduc) cu cardul in echipaj din Barcelona pana in Venetia, cobor in Venetia si urc intr-un autocar ca pasager pana in Romania. Ajuns in Romania la Arad. Aici pot baga cardul in tahograful unei alte masini sa plec la Constanta? In cazul de fata in foaia de concediu, trebuie mentionata depladarea mea ca pasager din Venetia la Arad, dovedita cu biletul de autocar, + 9h pauza de odihna inainte de plecarea in cursa Arad - Constanta...? sau cum? altcineva mi-a spus ca nu am voie sa bag cadrul mai devreme de 45h de la scoaterea din tahograf daca l-am scos in Italia si urmeaza sa-l bag intr-o alta tara, in cazul de fata Romania. Astept un raspuns. Multumesc. Citează
Members costy67 Postat Iulie 21, 2013 Members Postat Iulie 21, 2013 @mariomar intrebarea ta este irelevanta.Nu cred ca cineva intelege ce vrei sa afli.Ce activitate ai prestat inainte de plecarea in cursa?@Ro Volvo in acest moment.in U.E. sunt respectate 2 regulamente,respectiv Reg.561 si Reg 3821 si 6 note de orientare.Normele AETR au fost abrogate.Raspunsul la intrebarea ta il gasesti in mesajul postat de Gongy un pic mai sus.Sfatul meu insa este,sa citesti macar in fuga aceste 2 regulamente,astfel incat sa ai cunostintele minime despre legislatia in vigoare! Citează
Members vonk Postat August 17, 2013 Members Postat August 17, 2013 Dupa o pauza(vacanta) de 1,2,sau 3 saptamani, la preluarea masinii trebuie inceput programul cu o pauza de minim 9 ore cu cardul in tahograf ? Citează
Members apostu stefan Postat August 17, 2013 Members Postat August 17, 2013 e corect colegule,dar si foaie de vacanta daca nai stat cele 28 de zile Citează
Moderators cri5tian Postat August 17, 2013 Moderators Postat August 17, 2013 e corect colegule De unde știi că este corect? Iar pentru inițiatorul topicului, răspunsul este că-ți trebuie doar documentul de atestare al activității, care la rândul lui va fi întocmit pentru toată perioada de timp cât nu ai fost în cabină până în momentul reînceperii activității (ora și minutul). Deci nu, nu trebuie (adică nu este obligatoriu). Evident, tu poți reîncepe activitatea direct cu o pauză de 9h, de 11h de cât vrei tu până la urmă, dar legal nu ești obligat, foaia de concediu ar trebui să acopere tot timpul ''lipsă''. Citează
Members Mario Bandit Postat August 18, 2013 Members Postat August 18, 2013 Dupa o pauza(vacanta) de 1,2,sau 3 saptamani, la preluarea masinii trebuie inceput programul cu o pauza de minim 9 ore cu cardul in tahograf ? intai de toate hai sa facem diferenta dintre pauza si concediu / vacanta ....... dupa , de unde se face preluarea camionului ? in functie de asta vei vedea ca-ti vor trebuii si una si alta , una , sau nimic , ...... Citează
Members vonk Postat August 18, 2013 Members Postat August 18, 2013 Camionul il preiau de la sediul firmei din Romania. Acolo l-am lasat acum 2 saptamani pentru 2 saptamani de vacanta. Citează
Members lumpy Postat Septembrie 23, 2013 Members Postat Septembrie 23, 2013 buna ziua . am o nelamurire. daca las camionul in curtea firmei 3 zile pe pauza cu cartela in tahograf, ma duc acasa pe jos si nu conduc nici o masina in aceste 3 zile. la plecare pe foaie de concediu ce bifez?? (am tot citit peste tot si apar contradictii) eu zic ca sofer disponibil ar fi corect, iar ora trebuie sa fie cu 9 ore mai putin fata de cea in care plec?? Citează
Members otinutu Postat Septembrie 23, 2013 Members Postat Septembrie 23, 2013 Buna ziua, Nu va trebuie foaie de activitati,aveti dovada deja...cardul cu odihna. Citează
Members fam_bundyus Postat Octombrie 20, 2013 Members Postat Octombrie 20, 2013 Buna, am si eu o intrebare legat de concediu si anume: -spre exemplu eu dupa doua saptamani de concediu trebuie sa iau camionul din franta si nu am posibilitatea sa trec pe la firma sa iau foaia de concediu,este ceva ilegalitate daca introduc datele manual in tahograf?? personal nu cred dar nu sant convins. Citează
Moderators cri5tian Postat Octombrie 20, 2013 Moderators Postat Octombrie 20, 2013 Trebuie să-ți faci o posibilitate să ajungi, legea nu se aplică în funcție de cheremul nostru și nici în modul economic. Tu, după concediu, ai nevoie în primul rând de ordinul de deplasare, apoi de documentul de atestare a activităților și ulterior, înscrieri manuale ale activităților (în funcție de modul/momentul deplasării pentru preluarea mașinii). Mai ales că vorbim de Franța... P.S. De ce nu crezi tu că este ilegalitate?!?... Tu ai fost în concediu și vrei să folosești opțiunea aparatului de introducere manuală a datelor și să declari că ai fost în cabină, în alea 2 săptămâni, nu? Citează
Members fam_bundyus Postat Octombrie 20, 2013 Members Postat Octombrie 20, 2013 eu asa cred ca nu este ilegalitate,se confirma pe card,nu spun ca si am dreptate,ordin de deplasare cine mai da?,eu nu am avut asa ceva de foarte mult timp Citează
Moderators cri5tian Postat Octombrie 20, 2013 Moderators Postat Octombrie 20, 2013 Hai să-ți scriu aici ce ai de făcut: La terminarea concediului te prezinți la sediul firmei. Acolo ți se completează un document de atestare a activităților pentru perioada de concediu (din ziua..., ora... până în ziua..., ora...). Din acel moment, pe spatele unei diagrame sau al unui imprimat din taho, notezi manual activitățile până ajungi la camion. Ai spus că mergi cu bus... atunci notezi cu ''alte activități'' cât ești la volan și ''timp la dispoziție'' cât conduce alt coleg. Presupun că în maxim 15h ajungi la camion... noh, odată ajuns, bagi cardul și completezi manual aceste ultime 15h, apoi faci pauză de 9h și gata... ești revenit la muncă (înregistrările manuale + foaia de concediu le ții cu tine). Cum am spus și pe chat... ești liber să nu mă crezi. Citează
Members fam_bundyus Postat Octombrie 20, 2013 Members Postat Octombrie 20, 2013 cristian la card nu trebuie sa scri pe spatele foii nimic,introduci datele direct in APARATUL TAHOGRAF DIN CAMION ce este ilegal aici? Citează
Members tudorel61 Postat Octombrie 25, 2013 Members Postat Octombrie 25, 2013 Salut . o intrebare... Daca pana astazi la ora 16.00 conduc un autovehicul exceptat de la reg. 561/2006 si am certificat de activitate ,bifata casuta 17,si maine la ora 5.00 am o cursa in alta localitate, cum justific repausul efectuat pana la ora plecarii daca in acest timp lucreaza colegul meu cu masina,asadar, neputand folosi diagrama tahograf pentru a-mi inregistra repausul. Citează
Members Mario Bandit Postat Octombrie 25, 2013 Members Postat Octombrie 25, 2013 Salut . o intrebare... Daca pana astazi la ora 16.00 conduc un autovehicul exceptat de la reg. 561/2006 si am certificat de activitate ,bifata casuta 17,si maine la ora 5.00 am o cursa in alta localitate, cum justific repausul efectuat pana la ora plecarii daca in acest timp lucreaza colegul meu cu masina,asadar, neputand folosi diagrama tahograf pentru a-mi inregistra repausul. articolul 15 regulementul 3821 ce . lectura placuta Citează
Members tudorel61 Postat Octombrie 27, 2013 Members Postat Octombrie 27, 2013 Am inteles ca;Atunci când conducătorul auto este în imposibilitate de a folosi aparatura montată la bordul vehiculului ca urmare a faptului că nu se află în vehicul, perioadele de timp indicate la alineatul (3) liniuța a doua literele (, © și (d): (a) în cazul în care vehiculul este echipat cu un aparat de înregistrare în conformitate cu anexa I, se înscriu pe foaia de înregistrare manual, automat sau în orice alt fel, lizibil și fără a murdări foaia......ca si in cazul meu. Dar daca am inregistrat manual pe verso diagramei repausul de 9 sau 11 ore diagrama introdusa la ora plecarii,o mai pot tine in tahograf 24 de ore ? sau trebuie schimbata cu 9/11ore inainte .. ? (scazand repausul inregistrat manual) Citează
Members ciocanel Postat August 24, 2014 Members Postat August 24, 2014 Salut.am o nelamurire cu aceste foi de liber sau de alte munci.Am lucrat in echipaj am terminat cele 21 de ore am luat o pauza de 24 de ore si am scos cardul din aparat.De cind trebuie facuta alta foaie de liber de cind am scos cardul din aparat sau de cind am incheiat activitatea?Intre timp am lucrat pe 3,5 t. Citează
Members Mario Bandit Postat August 24, 2014 Members Postat August 24, 2014 Ce e aia ,, foaie de liber ,, ? Citează
Members toader Postat Aprilie 2, 2015 Members Postat Aprilie 2, 2015 A auzit cineva ,ca s-a dat ordonanta de urgenta sa nu se mai foloseasca formularul de activitate,? sau este doar un zvon?.Am cautat ,dar nu am gasit nimic. Citează
Members iflorin Postat Aprilie 3, 2015 Members Postat Aprilie 3, 2015 Nu se mai folosesc foile de concediu. Va trebui ca 'pauzele' sa le evidentiati pe diagrame pentru cei cu analogic si prin setarea din tahograf digital pentru cei cu card. Un mic ajutor: http://ro.bursatransport.com/info/article/despre-perioadele-de-concediu-si-tahografe/401.html Cu multumiri din partea mea, realizatorului! Citează
Moderators cico_3504 Postat Aprilie 3, 2015 Moderators Postat Aprilie 3, 2015 nenea toader...exista ...legea 165 /2014 articolul 34 intrat in vigoare cu aplicare din data de 2 martie...ceva colegi au postat si pe forumul nostru legea si informatiile...trebuie numai rabdare sa cauti..uitate de exemplu la utile sau codul rutier...bafta Citează
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.