Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator Anonymous
Postat

verifica si sigurantele din partea stanga de langa baterii,la mine asta a fost si nu mergea nici farurile

  • Members
Postat

Salut, am si eu un MAN TGA 18.460 DIN 2001 si am mari probleme cu instalatia electrica. Nu imi merg stergatoarele, nu imi merg comenzile de pe usi si unele comenzi de pe bord. Releele si sigurantele sunt bune, ce ar putea fi? si am si 2 erori pe bord: ECAM 00735-09 EBS 03271-31, si am si o supapa de aer blocata, nu imi incarca butelia (||) 2 si imi apare pe bord becu rosu (||) si triunghiu ROSU. Multumesc frumos si astept raspuns.

00735 ECAM Solenoid valve circuit 2

03271 EBS

Pressure control module, right rear axle, pad wear sensor A

outside permitted value range

Ii rog pe bunii samariteni ca, de acum inainte , daca nu pot da explicatii despre ce si cum, macar sa faca traducerea in romaneste!

  • 2 weeks later...
Vizitator Anonymous
Postat

domnu leo un nr de contact pe mail probleme consum 40% man tga din 2001 multumesc anticipat

  • Members
Postat

Salut, am si eu un MAN TGA 18.460 DIN 2001 si am mari probleme cu instalatia electrica. Nu imi merg stergatoarele, nu imi merg comenzile de pe usi si unele comenzi de pe bord. Releele si sigurantele sunt bune, ce ar putea fi? si am si 2 erori pe bord: ECAM 00735-09 EBS 03271-31, si am si o supapa de aer blocata, nu imi incarca butelia (||) 2 si imi apare pe bord becu rosu (||) si triunghiu ROSU. Multumesc frumos si astept raspuns.

Modulul ECAM este defect pe supapa 2 corespunzaotare circuitului 2 de aer( cel cu franarea). Codul de EBS este referitor la un senzor uzura. Pentru celelalte din bord ...e cam ciudat, modulele de usi pot fi defecte la fel si circuitul de alimentare sau motorul stergatoarelor.Va trebuie un electrician bun.

  • 4 weeks later...
  • Members
Postat

salut leo am si eu o preblema la un man tga 410 din 2004 mia aparut in bord o eroare lock cab si unde indica vitezele scrie stop cu rosu. MULTUMESC

Vizitator Anonymous
Postat

AS VREA SA VA INTREB daca a mai patit cineva asa ceva. [MAN tga ,2004,410cp.,cutie automata. dintr-odata nu mai mergea sa schimb vitezele pe automat ,numai pe manual , nu puteam sa plec de pe loc desi imi arata ca e in viteza 3,,iar cand reuseam sa cuplez, schimband manual, scadea in turatie si se creea o zmucitura la schimbarea treptelor. codul aparut TCU 03124[am inteles ca cutia nu comunica bine].ajuns la sibiu la MAN,m-am gandit sa-i dau o cheie, si mi-a aparut normal pe display patratelul cu AUTO ,si masina mergea bine,plecand de acolo nemaifacand nimic. acuma mi-e frica sa mai plec afara sa nu faca la fel ,daca o duc la service mi-e sa nu-mi ia banii degeaba ptr. ca acum merge bine. voi ce ma sfatuiti? am mai auzit pe cineva ca sa scot erorile din calculator ca s-ar putea sa fie prea multe si de aceea comunica prost,altcineva care a curatat contactele ? voi ce credeti? numai bine

Vizitator Anonymous
Postat

man tga 18430 din 2005,  806000km imi apare ZBR Diagnosis 01087-04...daca stie cineva ce este, astept un raspuns..Multumesc!

Vizitator Anonymous
Postat

fratilor m-a zapacit codurile astea . cand am pornit-o a aparut FFR 03302-06. !stie cineva ce inseamna?/ cu respect!

  • Members
Postat

salutare dl leo am si eu cateva nelamuriri cu privire la niste coduri  de eroare  la un man tga din 2005 imi apar urmatoarele coduri :EDC 03779-10; EDC 000O9-02; EBS 04862-10; FFR 032 63-08 ; DIAG 02000-08. multumesc ...doar cele cu EDC sunt active!!!

  • Members
Postat

ret s - secondary retarder . ( retarderul secundar ) conform manualului dar in pdf , in lista la 04001  nu apare acesta la retarder , iar 10 - interrupcion  ( intrerupere ) ......

Vizitator Anonymous
Postat

asa este. nu apare in manual. dar ma gandesc ce naiba poate sa fie. retarderul functioneaza normal. si in mod automat , cu butonul cuplat si de la levierul de comanda , selectand treptele de putere succusiv...

Vizitator Anonymous
Postat

si totusi imi da cu triunghi rosu pe bord , ca si cum ar fi o defectiune majora. repet , retarderul functioneaza normal.

  • Members
Postat

asa este. nu apare in manual. dar ma gandesc ce naiba poate sa fie. retarderul functioneaza normal. si in mod automat , cu butonul cuplat si de la levierul de comanda , selectand treptele de putere succusiv...

triunghiul rosu si normal ar trebuii si un ,,bip ,, inseamna ca ai o eroare pe partea electrica a retarderului pentru ca de la el e codul  ( bine inteles cauzata de o parte mecanica sau tot electrica ) si daca ,, licare ,, inseamna ca eroarea e prezenta  ,probabil a fost ceva ,, pe moment ,, sau o mica interupere la un soc , un contact imperfect etc  ,  evita pe cat posibil sa folosesti retarderul brusc si mult timp , si urmareste comportamentul camionului ....macar sa ajungi cu bine  , sa nu apara si ,, STOP ,, ca atunci e ceva de rau  ;)  bafta si drum bun !!!!

ps :  multa electronica , bataie de cap :D

  • Members
Postat

nu apare la retarder pentru ca este vorba de intarder cu cod INT  04001=acumulator charge valve, 10= intrerupere.Nu cred ca Intarderul functionaza " normal " in cazul asta :-\ :o

Vizitator Anonymous
Postat

multumesc mario@bandit. cred k o sa ma opresc la service MAN la Sibiu , undeva.....este in drumul meu. O sa vin de la Arad spre Rm Valcea si alt service MAN nu stiu.sper sa descopere baietii pe tester.

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.