Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • EX Staff
Postat

-prima eroare este legata de temperatura combustibilului

-a doua de computerul camionului ,CAN data bus: EDC message EDC5, byte 2

  • Members
Postat

daca ma poate ajuta cineva si pe mine cu EDC.00174.02 SI FFR.03124.08.

O sa dau si eu un raspuns...sper sa nu se supere vt880 ca ii editez mesajul...

-prima eroare este legata de temperatura combustibilului (senzorul citeste o valoare prea mica,senzorul este defact sau cablajul acestuia are o problema)

-a doua de computerul camionului ,CAN data bus: EDC message EDC5, byte 2 (computerul camionului nu primetse /nu primeste corect un mesaj de la EDC,pe byte ul 2 ,rezolvi prima problema dispare si a doua.)

  • Members
Postat

ai rezolvat problema k si mie imi apar aceste coduri..?? edc o3778-10 si edc 03779-10 posteaza si tu dak esti amabil cand remediezi  problema!!!

  • Members
Postat

si mai am o ..mica mare problema.. imi face presiune foarte mare in vasul de expansiune majoritatea mecanicilor zic k ar fii qlasa fisurata sau o camasa fisurata nu am apa in ulei nu da cu abur pe esapament ...dar face presiune foarte mare in vas motorul e comonnrail 18430 va multumesc!!

  • Members
Postat

Ce insemana?FFR 00770-06am nevoie sa stiu cat mai repede,la un man tga 480 din 2004 manual ,nu mai schimba jumatatile si imi apare acel cod.

                                                                                                                      Va multumesc!

  • 3 weeks later...
  • Members
Postat

Buna ziua.

V a rog daca poate cineva sa ma ajute.

Am cumparat un MAN tga440 din germania din 2007 si pe bord mi a aparut cu rosu cand pun contactul urmatoarele coduri;

EDC-03673-08

EDC-03821-01

GDK-PDF 5002-13

ZBR-0011110

Mentionez ca apar toate odata cand pun contactul dar masina functioneaza perfect.

Asa am venit cu ea din germania pana acasa.

  • Members
Postat

@ cosmin

salut

codul tip ZBR se refera la senzorul de nivel al lichidului de racire respectiv fir intrerupt sau piesa defecta.este montat in partea superioara a vasului de expansiune.

celelalte coduri sunt in cascada si se refera la senzorul care masoara temperatura gazelor evacuate de motor la trecerea prin sistemul AD-blue.acest defect influenteaza insa parametrii de functionare ai motorului si iti recomand remedierea lui.nu cunosc acest sistem in detaliu ca sa iti pot explica cum sa iti rezolvi singur problema .

succes

  • Members
Postat

Multumesc pt raspuns.

Am fost cu masina la reprezentanta MAN in timisoara si au un electrician se pare foarte priceput si a rezolvat toate defectele din calculator.

  • Members
Postat

Buna ziua

Detin un MAN TGA. 18.410 din 2001, si imi produce un consum de pana la 45 %- 46%. Vreau sa spun ca am facut toate verificarile posibile la reprezentanta, (inlocuit intercooler, inlocuit senzer turbo, ...) , nu apare nici o eroare pe EDC. La testele ce le-au facut cei de la reprezentanta nu apare nici o eroare. Injectorele functioneaza normal, precum si pompa de injectie,  nu scoate fum, porneste la prima cheie, motorul are putere..... , si cu toate astea am consumul amintit. Daca cineva am mai intampinat prob. aceasta va rog sa-mi spuneti ce ar trebui sa mai verific.

Va multumesc

  • Members
Postat

Buna ziua.

V a rog daca poate cineva sa ma ajute.

Am cumparat un MAN tga440 din germania din 2007 si pe bord mi a aparut cu rosu cand pun contactul urmatoarele coduri;

EDC-03673-08

EDC-03821-01

GDK-PDF 5002-13

ZBR-0011110

Mentionez ca apar toate odata cand pun contactul dar masina functioneaza perfect.

Asa am venit cu ea din germania pana acasa.

Multumesc pt raspuns.

Am fost cu masina la reprezentanta MAN in timisoara si au un electrician se pare foarte priceput si a rezolvat toate defectele din calculator.

din calculator sau cu calculatorul??

a facut o resetare a sistemului de ADBlue...unul din senzorii de temperatura de pe evacuare a inregistrat valori mai mari decat trebuia...o sa mai ai problema asta...o sa o rezolvi mergand tot la reprezentanta sa iti faca adaptare cu un senzor care functioneaza pe o scala mai mare de temperatura...

  • Members
Postat

daca zici ca masina nu are nici un defect si functioneaza bine eu zic sa verifici si rotile sa nu fie vreo roata infranata

  • Members
Postat

Multumesc de interes. S-a verificat si asta si este ok. Ma gandeam.... nu ar putea fi din softul masinii? Poate transmite niste comenzi gresite sau intarziate!!!??

  • Members
Postat

ba are foarte mare importanta.....schimba mototrina si dupa trebui sa dai o bere....eu am un tga de 460 si bagam motorina de la lukoil si nu reuseam sa scot consum sub 38%....acum alimentez de la mol,omv si petrom si ma incadrez la nu 31-32% cu 24t tur retur

  • Members
Postat

Si altceva nu ai mai facut? Crezi ca daca schimb motorina ajung la un consum normal? Este  prea simplu sa fie bine!!

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.